az önce, ak parti'nin üst düzey isimlerinden mustafa elitaş'ın yaptığı açıklama.
kaynak
şöyle buyuruyo hazret:
"yeni kurulmuş bir parti. o da kusura bakmasın. bir sonraki seçime hazırlansınlar!"
hey gidi genius seni ya.
erken seçim'in amacı da böylece netleşmiş oldu.
Sık geçen başlıklar
blue islands 6
ekşi profilitürkiye'nin tekrar abd ile aynı yatağa sokulma tehlikesini gören rusya'nın çıkışıdır.
henüz 1 hafta bile olmadı, erdoğan - putin - ruhani zirvesi biteli. üç lider ankara'dan 'suriye'nin toprak bütünlüğünü tanıyoruz' açıklaması yaptı. 2 gün geçti, abd muhibbi islamcılar, 'esad kimyasal silah kullandı' yalanını yine servis etti.
baktık, türkiye'den yetkililer, sanki 2 gün önce putin ve ruhani'yle anlaşan onlar değilmiş gibi, abd ile aynı koroya katıldı.
bu fotoğrafa bakan rusya'nın ne yapmasını, ne söylemesini beklersiniz?
bence gayet normaldir, rusya'nın çıkışı.
türkiye, ne yazık ki dost düşman ayrımı yapamayan bir ülke haline getirilmiştir.
henüz 1 hafta bile olmadı, erdoğan - putin - ruhani zirvesi biteli. üç lider ankara'dan 'suriye'nin toprak bütünlüğünü tanıyoruz' açıklaması yaptı. 2 gün geçti, abd muhibbi islamcılar, 'esad kimyasal silah kullandı' yalanını yine servis etti.
baktık, türkiye'den yetkililer, sanki 2 gün önce putin ve ruhani'yle anlaşan onlar değilmiş gibi, abd ile aynı koroya katıldı.
bu fotoğrafa bakan rusya'nın ne yapmasını, ne söylemesini beklersiniz?
bence gayet normaldir, rusya'nın çıkışı.
türkiye, ne yazık ki dost düşman ayrımı yapamayan bir ülke haline getirilmiştir.
artık, şu vergilere birinin dur demesi gerektiğini gösteren, son kazık.
hakikaten chp filan ne yapıyor? tüketici dernekleri ne yapıyor? bilen anlatsın yahu.
bu kadar olmaz ki. gümrük girişi 100 bin tl olan bir otomobilin, satış fiyatı 312 bin tl. dünyanın neresinde böyle bir zulüm var, anlamıyorum. niye herkes söylenip duruyor ama hiçbir şey yapmıyor.
hakikaten chp filan ne yapıyor? tüketici dernekleri ne yapıyor? bilen anlatsın yahu.
bu kadar olmaz ki. gümrük girişi 100 bin tl olan bir otomobilin, satış fiyatı 312 bin tl. dünyanın neresinde böyle bir zulüm var, anlamıyorum. niye herkes söylenip duruyor ama hiçbir şey yapmıyor.
resmen olmuştur. rtük'ün kararıdır!
artık, tv'lerde son dakika verilemeyecek!
örneğin istanbul'da izmir'de, ankara'da bir terör saldırısı oldu, bunun haberi verilemeyecek. çünkü bunlar marka şehirler. yurdun diğer kesimlerini hiç saymıyorum da verilemeyecek!
https://tr.sputniknews.com/…v-son-dakika-tebligati/
alın, yeni türkiye'niz bu! sevin, sarın koklayın!
artık, tv'lerde son dakika verilemeyecek!
örneğin istanbul'da izmir'de, ankara'da bir terör saldırısı oldu, bunun haberi verilemeyecek. çünkü bunlar marka şehirler. yurdun diğer kesimlerini hiç saymıyorum da verilemeyecek!
https://tr.sputniknews.com/…v-son-dakika-tebligati/
alın, yeni türkiye'niz bu! sevin, sarın koklayın!