(bkz: calculus)
(bkz: differential equations)
Sık geçen başlıklar
the tale of a warrior from snowy north 15
ekşi profilibu malı tanıyorum büyük ihtimal 2. hesabını açmış ve düşer mi diyerek amerikan pasaportlu paralı zenginlikli seksi vücutlu başlıklar açıp duruyor efendim durduramıyoruz. engelleyip geçtiğiniz taktirde hiçbir şey kaybetmezsiniz çünkü 100 yılda 1 bile olsa düzgün bir entry girme ihtimali yok adamın.
tanım: babası vardır.
tanım: babası vardır.
loft değil de striptiz club reklamı gibi dediğim video.
yumurtayı vücuttan attıktan sonraki 5 gün doğuma elverişsiz halde olacak bünyenin bu olmadan önce yumurtayı son bir çare dölleme güdüsünden dolayı aniden bastıran libidodur. regl sonrasında ortaya çıkan sıfır istek ve arzu da bünyenin aynı mantıkla "zaten yumurta yok, şimdi sevişerek döllenme şansını boşa harcama" demesidir. evrimsel bir mekanizmadır.
umarım bulursunuz, zira farklı bi kedi, bulan satmak isteyebilir. hayvan satış sitelerine ve petshoplara ulaşmakta fayda olabilir.
edit: başımdan geçen bir şey anlatayım. bir gün kedim biz bakmıyorken balkondan aşağı düşmüş. uyuyor sanıyoruz falan 2 saat sonra anladık evde olmadığını. binanın dışına çıktık sitede arıyoruz ismini bağıra bağıra. aynı yerlerden 10 kere geçtim ismini söyleyerek ama yok hayvan. sonra nerden estiyse, önünden ismini söyleye söyleye 1 saattir geçip durduğum binanın arka tarafına atılmış kullanılmayan kanepenin, süpürgenin ıvır zıvırın içine bakmak geldi. şöyle bi baktım salak kedim orada, eşyaların arkasına saklanmış gık çıkarmıyor. ismini söyleye söyleye 10 kere geçtim oradan 10 ama aptal kedim ses etmemiş. kısacası "her yere" bakın.
edit: başımdan geçen bir şey anlatayım. bir gün kedim biz bakmıyorken balkondan aşağı düşmüş. uyuyor sanıyoruz falan 2 saat sonra anladık evde olmadığını. binanın dışına çıktık sitede arıyoruz ismini bağıra bağıra. aynı yerlerden 10 kere geçtim ismini söyleyerek ama yok hayvan. sonra nerden estiyse, önünden ismini söyleye söyleye 1 saattir geçip durduğum binanın arka tarafına atılmış kullanılmayan kanepenin, süpürgenin ıvır zıvırın içine bakmak geldi. şöyle bi baktım salak kedim orada, eşyaların arkasına saklanmış gık çıkarmıyor. ismini söyleye söyleye 10 kere geçtim oradan 10 ama aptal kedim ses etmemiş. kısacası "her yere" bakın.
türkiye'yle kara savaşına hiçbir ülkenin götü yemez falan diye ahkam kesen tiplere var ya bayılıyorum gerçekten keşke hayatta benim de böyle bilmeden etmeden konuşabilme yeteneğim özgüvenim falan olsa.
senin iletişim kulelerini, mühimmat depolarını, kışlalarını, erzak depolarını, hangarlarını, petrol depolarını vurduktan sonra nato, topraklarına bir çıkartma yapar var ya aklın şaşar tek tank yürütemez, tek uçak kaldıramazsın. daha hava savunma sistemin bile yok, neymiş götü yemezmiş. total war oynamak sanıyorlar herhalde hayatı. karşı tarafa hazırlanma süresi ver, sen de o sırada taktik yap sonra start'a basınca ortada buluşup savaşın.
senin iletişim kulelerini, mühimmat depolarını, kışlalarını, erzak depolarını, hangarlarını, petrol depolarını vurduktan sonra nato, topraklarına bir çıkartma yapar var ya aklın şaşar tek tank yürütemez, tek uçak kaldıramazsın. daha hava savunma sistemin bile yok, neymiş götü yemezmiş. total war oynamak sanıyorlar herhalde hayatı. karşı tarafa hazırlanma süresi ver, sen de o sırada taktik yap sonra start'a basınca ortada buluşup savaşın.
aradan cımbızla çekicem biraz ama kocaeliyi bi topluca linç edersek sevinirim. matematik sınavları test lan adamların. böyle baya bildiğin 4 şıkkı olan 10 sorulu tek sayfa test. işlem için yer falan da yok. salla geç usulü. e beni sikin yani madem. boşuna adım adım, kafama göre bile değil, istenen teoreme göre çözmüşüm sınavları. bu adam da ortaokul fen sınavı cinsinden sınavıyla mühendis olacak sonuçta. 6-a sınıfından mert final sınavını veriyor hemen okuyoruz; 1a 2b 3d 4c(5 değil 4 şık var bu arada tekrar uyandırayım) 5a 6d 7d 8c 9a 10b evet mert finalden 65 aldı tebrik ediyoruz al diploman mertçim hoşçakal.
kardeş 1500 doların çalınsa ne olur şimdi milyon doların vardı. kaybettiğinde seni batırmayacak bi parayla risk al gir nasıl ekonomi uzmanısın yav.
sıradaki haberimiz "onlar sevgiyle yetiştirilirse dünyanın en tatlı hayvanları. aynı zamanda sahiplerine de çok sadıklar, sahipleri ağaçtan inme dese 2 gün inmez beklerler"cilere geliyor.
haber
pitbullun doğasının anlaşılıp vahşiliğinin çevresel şartlara bağlanmaması için bilinç yaratmasını umduğum haber. bu köpekler de kesin sahibiyle yürüyüş yaparken parkta falan millet tarafından ne tatlı diye sevilmiştir, çocuklarla arası çok iyi falan diye sahibi tarafından övülmüştür. gel gör ki sebepsiz yere de böyle davranabilirler çünkü neden çünkü hayvanın yapısı genlerindeki bir şey böyle onun elinde değil.
edit: arkadaşlar bir şey demek istiyorum. neden mesela golden değil de sadece pittbullu bu tarz yemeli ısırmalı haberlerde görüyoruz sebebi nedir bunun? golden alan herkes doğru şekilde köpek yetiştirme uzmanı da pitbull hep mi yanlış ellere düşüyor. goldenlar 1 kez bile mi denk gelmiyor bu yanlış ellere?
haber
pitbullun doğasının anlaşılıp vahşiliğinin çevresel şartlara bağlanmaması için bilinç yaratmasını umduğum haber. bu köpekler de kesin sahibiyle yürüyüş yaparken parkta falan millet tarafından ne tatlı diye sevilmiştir, çocuklarla arası çok iyi falan diye sahibi tarafından övülmüştür. gel gör ki sebepsiz yere de böyle davranabilirler çünkü neden çünkü hayvanın yapısı genlerindeki bir şey böyle onun elinde değil.
edit: arkadaşlar bir şey demek istiyorum. neden mesela golden değil de sadece pittbullu bu tarz yemeli ısırmalı haberlerde görüyoruz sebebi nedir bunun? golden alan herkes doğru şekilde köpek yetiştirme uzmanı da pitbull hep mi yanlış ellere düşüyor. goldenlar 1 kez bile mi denk gelmiyor bu yanlış ellere?
bizim neslin "oralar hep tarlaydı beğenmedim almadım" versiyonu.
önüne gelen çaylak hesap açıp küfür yağmuruna tutabilir yazar olmadığı için engellenme korkusu da olmaz sonuçta yeni bir çaylak hesap 10 saniye uzağında. desteklemedigim olay.
edit: aklıma bi çözüm geldi. çaylaklar yazarlara facebooktaki mesaj istegi gibi bi sohbet baslatma istegi atabilirler. yazar da isterse cevap verir konuşur istemezse reddeder sohbet başlamaz.
edit: aklıma bi çözüm geldi. çaylaklar yazarlara facebooktaki mesaj istegi gibi bi sohbet baslatma istegi atabilirler. yazar da isterse cevap verir konuşur istemezse reddeder sohbet başlamaz.
bir gerizekalının isyanıdır. çocuk bakmak bu kadar ağır geliyosa yapmasaydın amk okula güvenerek mi yaptın
siz de ondan hoşlandığınızı hiç belli etmediğiniz için gereken cesareti bulamamış ve sıradan, her konuştuğu kişiye sarkan tiplerden olmamak için adım atmamıştır. ilginizi belli ettiğiniz taktirde hislerin karışıklı olduğunu anlayarak söz konusu adımı atacaktır.