bu benim evet.
çok andavalı da bu yüzden engelledim mesela, adam sosyolojik tespit yapıyor sözlükte, bir iki bir şey biliyor sanıyorsun tartışacaksın falan bir bakıyorsun attığı mesaj komple facia...
bak güzel kardeşim, dil bilgisine neden takıntılıyım?
1- kitap okumayan adam dil bilgisini bilmez, imla hatası yapar yazamaz. konuştuğu gibi aynen yazar. kitap okumamış herifle neden muhatap olayım bana ne katacak?
2- azıcık geleceğine önem veren, dirsek kırıp ders çalışmış, sınavlara girmiş, sorumluluk sahibi bir birey en basit konu olan dil bilgisinden soru kaçırmaz. ben de-da yı ayıramayan bir birey olarak nasıl boğaziçi'yi odtü'yü kazanabilirim? bir soru ilk yüzdelik dilimlerde yüzlerce kişi oynatıyor. dolayısıyla buradan da vasat bir okul mezunu, vasat bir iq sahibi birey olduğunu resmen kanıtlıyorsun.
3- hepsini geçtim, ulan bu senin dilin lan dilin. ben yabancı dilde bile yazarken ezilip büzülüyorum yanlış yazdım mı acaba, o phrasal verb böyle mi yazılıyordu diye gerilirken sen kendi dilini doğru yazma becerisi bile gösteremeden neyine güvenerek adı "sözlük" olan bir platformda eli sikinde varoş aptal edasıyla "yeaa dil bilgisine takıntılısınız, hastasınız" diyebiliyorsun? yazma kardeşim daha bu dili kullanamıyor isen? dön liselere giriş sınavına çalışmaya başla sosyolojik çıkarımlar bulunmadan önce veya git fener, gs, beşiktaşlı amaçsız spor başlıklarına yazı yaz.
edit : bence
dil bilgisi ayrı yazılır bu arada, başlık bile ironik.
http://www.tdk.gov.tr/ayrıca, ben hiç hata yapmam demiyorum, hepimiz insanız gözden kaçırdığımız hatalar olur, teşekkür eder düzeltirim. sorun bu değil. "abi amaan buna mı takıyorsun?" cevabı verecek gevşeklikte olmamak önemli olan.