sağdaki çıkışa girip tam yol ayrımında tekrar sola katılanlar. küfür gibi bir şey. cezası da yok sanırım herkes yapıyor..
Sık geçen başlıklar
yazar olsan ne yazar olmasan ne yazar 21
ekşi profili2+1 çekirdek aile, 213 tl.
burdan bedaş'a seslenmek istiyorum:
- ısıtıyosan bişey demiyorum ama sikiyosan ayıp ediyosun..
burdan bedaş'a seslenmek istiyorum:
- ısıtıyosan bişey demiyorum ama sikiyosan ayıp ediyosun..
ozan tufan'ın 4 top kaybı, 7 saç düzeltme ile 90 dakika sahada kaldığı maç.
herkes kendini hazırlasın. bu ozan, hakan,
burak üçlüsü bundan sonraki bütün maçlarda ilk 11'de başlayacak. beşiktaşlıyım ordan biliyorum..
herkes kendini hazırlasın. bu ozan, hakan,
burak üçlüsü bundan sonraki bütün maçlarda ilk 11'de başlayacak. beşiktaşlıyım ordan biliyorum..
50'lerde doğmuş ve kendisinin kısa donlu halini bilen birisi olarak diyorum ki; uzun saçlı hali daha sevimliydi.
özgürlükler ülkesi olan amerika'da, veya aşklar ülkesi olan fransa'da "bir ışidlinin annesini oynamayı çok isterdim. tam ışidli olacaktım babam beni kurtardı" dese başına ne gelecekse, türkiye'de başına daha azı gelmiş olan kişi..
koçtaş'tan 400 liraya çadır alınıp, kalan 2.399.600 liranın faizi yenilerek mis gibi yaşanabilecek olaydır.
aptal bir sözlük ergeni espirisi sanıp, başlığın seri eksi oy veren ibnesi olmak için girdim. adam harbi harbi tacımız çalındı demiş ya la..
(bkz: ağam eğlenir bizimle)
(bkz: ağam eğlenir bizimle)
toplu mesajdır o. özel mesaj olsa duramazsın*
aynı mesajı 20-25 kişiye göndermiş, birinden beklediği cevabı alınca diğerlerine "vazgeçtim" yazmıştır..
aynı mesajı 20-25 kişiye göndermiş, birinden beklediği cevabı alınca diğerlerine "vazgeçtim" yazmıştır..
internetin zararlı yanlarını bir kez daha gözümüze sokan başlık. 10 dakikadır yüreğim ağzımda ardından ne gelecek diye bekliyorum.
sen tut normal yol yapım çalışmaları için "ankara patlaması" diye başlık aç. olacak iş...
sen tut normal yol yapım çalışmaları için "ankara patlaması" diye başlık aç. olacak iş...
bjk'li futbolcuları "bu da avrupa maçı" diye kandırmamız gereken maç. ne bileyim, "bunlar aslında as roma" falan demek lazım. zaten uçakla gidilecek, malatya'yı bilen olmaz ya içlerinde..
kandırabilirsek rahat kazanırız. malatyaspor olduğunu anlarlarsa puan kaybı gelecektir.
edit: kandıramadık, anladılar..
kandırabilirsek rahat kazanırız. malatyaspor olduğunu anlarlarsa puan kaybı gelecektir.
edit: kandıramadık, anladılar..
- ulusoy batmış.
+ hadi beee. tüh yazık olmuş..
- resmi açıklama geldi. batan başka firmaymış.
+ yazık yaa. çocukken binerdik.
- olum batmamış dedik, başkası batmış ulusoy değil.
+ neden hep iyiler gidiyor ya, keşke metro batsaydı.
- lan mal. batmamış işte daha neyin derdindesin.
+ öğrenciyken binerdik ya, yazık olmuş.
- batmamış evladım batmamııııışşş.
+ dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama akp döneminde batmıştır.
- ananı....
+ hadi beee. tüh yazık olmuş..
- resmi açıklama geldi. batan başka firmaymış.
+ yazık yaa. çocukken binerdik.
- olum batmamış dedik, başkası batmış ulusoy değil.
+ neden hep iyiler gidiyor ya, keşke metro batsaydı.
- lan mal. batmamış işte daha neyin derdindesin.
+ öğrenciyken binerdik ya, yazık olmuş.
- batmamış evladım batmamııııışşş.
+ dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama akp döneminde batmıştır.
- ananı....
hesap numaraları verilmemiş olan kampanya.
serap tanyeri adına;
`ziraat iban:` tr27 0001 0019 9653 0923 8250 08
`garanti iban:` tr17 0006 2001 2690 0006 6840 63
ziraat bankası
`usd:` tr0500 0100 0060 5309 2382 5010
`eur :` tr9700 0100 1996 5309 2382 5009
doğru mu diye eft yaparak denedim arkadaşlar. eft yapıldı. hesap numaraları doğru. bir de siz deneyin bakalım sizinki de olacak mı?
serap tanyeri adına;
`ziraat iban:` tr27 0001 0019 9653 0923 8250 08
`garanti iban:` tr17 0006 2001 2690 0006 6840 63
ziraat bankası
`usd:` tr0500 0100 0060 5309 2382 5010
`eur :` tr9700 0100 1996 5309 2382 5009
doğru mu diye eft yaparak denedim arkadaşlar. eft yapıldı. hesap numaraları doğru. bir de siz deneyin bakalım sizinki de olacak mı?
bende geçen gün itinaylakerizsilkelenir.com'a kredi kartı numaramı ve şifremi vererek alışveriş yaptım. kaç gündür düzenli olarak çekim yapıyorlar ama hala gelen giden ürün yok.
acaba dolandırılıyor muyum diye içimde bir şüphe oluştu. sitenin adı da bi tuhaf zaten.
(bkz: dolandırıcıya helal olsun dedirten olaylar)
acaba dolandırılıyor muyum diye içimde bir şüphe oluştu. sitenin adı da bi tuhaf zaten.
(bkz: dolandırıcıya helal olsun dedirten olaylar)
(bkz: açacağın başlığı si)
bir mhp'li arkadaştan:
"adam %50 ile istifa etti. bizimki %10 ile hala yerimde duracam diye debeleniyor"
"adam %50 ile istifa etti. bizimki %10 ile hala yerimde duracam diye debeleniyor"