- ulusoy batmış.
+ hadi beee. tüh yazık olmuş..
- resmi açıklama geldi. batan başka firmaymış.
+ yazık yaa. çocukken binerdik.
- olum batmamış dedik, başkası batmış ulusoy değil.
+ neden hep iyiler gidiyor ya, keşke metro batsaydı.
- lan mal. batmamış işte daha neyin derdindesin.
+ öğrenciyken binerdik ya, yazık olmuş.
- batmamış evladım batmamııııışşş.
+ dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama akp döneminde batmıştır.
- ananı....
22.06.2017 · 22. sıra
yazar olsan ne yazar olmasan ne yazar
21.06.2017 18:02