bjk'li futbolcuları "bu da avrupa maçı" diye kandırmamız gereken maç. ne bileyim, "bunlar aslında as roma" falan demek lazım. zaten uçakla gidilecek, malatya'yı bilen olmaz ya içlerinde..
kandırabilirsek rahat kazanırız. malatyaspor olduğunu anlarlarsa puan kaybı gelecektir.
edit: kandıramadık, anladılar..
26.11.2017 · 2. sıra
yazar olsan ne yazar olmasan ne yazar
25.11.2017 09:25 ~ 18:30