adam öyle bir trollemiş ki fbliler bjklileri,bjkliler de fblileri bekliyor cevap versin diye,çünkü iki taraf da trollün hangi tarafta olduğunu anlayamamış.
Sık geçen başlıklar
misgibitavukkokuyor 19
ekşi profili
bunu söyleyen o ülkenin ekonomi bakanı. ulan ne günlere kaldık be. siyasette bunlara düşük profilli deniyor, özel sektörde ise vasıfsız eleman.
ulan kaç sene önce bu sahada futbolcu kalp krizi geçirdi, ölümden döndü, hiç mi ders çıkarılmaz lan?
düzeltme: ambulans varmış ama anahtarını bulamamışlar...
twitter aracılığı ile bütün dünyanın duyduğu olay, haber siteleri falan da paylaşmaya başlamış. böyle durumlarda "ülkenin prestiji" falan diye üzülürdük, neyse ki öyle bir derdimiz yok artık.
(bkz: prestij.dll not found)
düzeltme: ambulans varmış ama anahtarını bulamamışlar...
twitter aracılığı ile bütün dünyanın duyduğu olay, haber siteleri falan da paylaşmaya başlamış. böyle durumlarda "ülkenin prestiji" falan diye üzülürdük, neyse ki öyle bir derdimiz yok artık.
(bkz: prestij.dll not found)
ohal bile normalleşti amk ülkesinde.
(bkz: mehmet ali erbil)
beşiktaşa gelecek, aboubakar antalyaya kiralık verilecek, fikret orman da antalyasporu 1 yıllığına kiralacaktır.
lan zaten ankara'ya "turist" olarak gelenleri çok büyük bir kısmı resmi işlemler için falan geliyor, mecburiyetten yani, kimse dinazor görmeye gelmiyor yani. gerçi tam akit kafası, girişi zorunlu ve paralı yap, hatta yılda 50 milyon giriş garantisiyle yapancı bir şirkete ver gişe kursunlar. nasıl fikir ibraam?
0 iş tecrübesi olan asistanına 3500 civarı verirken 2 yıllık yazılımcısına ağlaya zırlaya 2300 lira veren orospu çocuğunu hatırlatan durum. tabi bu asistanın dil bilmeyen,yol yordam bilmeyen,işten zerre anlamayan bir "at" olduğunu söylemem gerek sanırım.
allah bana da amazondan baharat takımı bakacak refah seviyesi ve rahatlık versin inşallah dediğim durum.
materazzi'ye attığı kafanın üzerinden 10 yıl geçmiş olan yıldız. adam şimdi td olarak şampiyonlar ligi finalinde. vay arkadaş.
(bkz: öyle bir gerçer zaman ki)
(bkz: öyle bir gerçer zaman ki)
(bkz: ay inanmıyorum)
(bkz: ay inanmıyorum)
(bkz: ay inanmıyoruuuum)
kızın yüzüne boşalan adam fanatik akpli,otobüs firmasının personelinin tamamına yakını akpli, firmanın başındaki adam akpli, ama olayın akp ile ne alakası var. hassiktir ordan.
(bkz: ay inanmıyorum)
(bkz: ay inanmıyoruuuum)
kızın yüzüne boşalan adam fanatik akpli,otobüs firmasının personelinin tamamına yakını akpli, firmanın başındaki adam akpli, ama olayın akp ile ne alakası var. hassiktir ordan.
taraftar grubunun kendilerine "yeniçeriler" demesi nedeniyle komik olacak bir eşleşme. viyanaya vize ile giren yeniçeri mi olur lan.
adamlar senelerdir uefa kupası almak için kadro kuruyorlar. la liga yı uefa bileti almak için oynuyorlar,yanlışlıkla şampiyonlar ligine giderlerse bir şekilde 3. oluyorlar.işin ilginci bir şekilde o kupayı alıyorlar.hakkaten çok enteresan.
(bkz: kreşten siktir olup gitmek)
(bkz: neymar'ın gss prim borcu)