Sık geçen başlıklar

vasıfsız 25'liğin ayda 3000 tl maaş alması 1

ekşi'de gör
0 iş tecrübesi olan asistanına 3500 civarı verirken 2 yıllık yazılımcısına ağlaya zırlaya 2300 lira veren orospu çocuğunu hatırlatan durum. tabi bu asistanın dil bilmeyen,yol yordam bilmeyen,işten zerre anlamayan bir "at" olduğunu söylemem gerek sanırım.