Sık geçen başlıklar

yazarlar altı yaşında olsa açılacak başlıklar 3

ekşi'de gör
ısitme engelli oldugum icin henüz okula gitmeden okuma yazmayi sökmüstüm. rahmetli babam eve kucuk kara tahta alip gelmis ve bana bir iki ay icinde okuma-yazmayi ogretmisti. hikaye kitaplari okumaya baslamis ve resmen asik olmustum. yalniz pek fazla kitabim yoktu ve bu nedenle yalnizca kitap bulup okumak isterdim. sanirim 6 yasimda eksi sozlukte bir baslik acacak olsam su sekilde olabilirdi:

(bkz: kitap paylaşmak)
(bkz: kitap okumak)
(bkz: banu'ya kitap aliyoruz kampanyasi)