Sık geçen başlıklar

hayvanlar konuşabilse onları yiyebilir miydin 2

ekşi'de gör
dinlemesini bilene hayvanlar konuşuyor zaten. ama nasıl ki ateş her gün binlerce ocağa düştüğü halde bize bir şey olmadığı müddetçe gülüp eğlenebiliyorsak, duygusal bağ kurmadığımız, gözden ırakta kesilen hayvanların etini de afiyetle tüketebiliyoruz.

yine de pişmanlık var. özellikle sığırlar ciddi manada zekiler. çiftliğim olsa kesinlikle süt üzerine olurdu, kesime falan da gönderemezdim bana güvenen sarıkızları, kınalıları...