boşverin skoru da
bjk taraftarı: kapalı kapalı
akhisar taraftarı: alkışlar
bjk taraftarı: izmir'in dağlarında çiçekler açar
akhisar taraftarı: izmir'in dağlarında çiçekler açar
bjk taraftarı: altın güneş orda sırmalar saçar
akhisar taraftarı: altın güneş orda sırmalar saçar
bjk taraftarı: bozulmuş düşmanlar yel gibi kaçar
akhisar taraftarı: bozulmuş düşmanlar yel gibi kaçar
beraber: yaşa mustafa kemal paşa yaşa... adın yazılacak mücevher taşa
beraber: mustafa kemal'in askerleriyiz...
işte maçın özeti.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
ne ceket kaldı ne metelik cebinde ceketin
kurtaracağız diye geldiler içine sıçtılar memleketin
kurtaracağız diye geldiler içine sıçtılar memleketin
evet, sonuna kadar dinledim. son cümle bence her şeyi özetliyor.
bunu asla unutulmamalıdır.
önce bir türkçe konuşmayı öğrenseydin keşke, sonra türklüğe sahip çıkarsınız.
bunu asla unutulmamalıdır.
önce bir türkçe konuşmayı öğrenseydin keşke, sonra türklüğe sahip çıkarsınız.
buram buram islam hoşgörüsü kokan açıklamadır.
''insanların inançlarını sorgulamak veyahut aşağılamak haddimiz değil lakin ben gençlerimizin ateizm'e ya da deizm'e kaydığını düşünmüyorum'' demek bu kadar zor olmamalı.
deistlerin ne sapıklığı kalmış, ne pezevenkliği. orospu çocuğu deseydin kardeş.
''insanların inançlarını sorgulamak veyahut aşağılamak haddimiz değil lakin ben gençlerimizin ateizm'e ya da deizm'e kaydığını düşünmüyorum'' demek bu kadar zor olmamalı.
deistlerin ne sapıklığı kalmış, ne pezevenkliği. orospu çocuğu deseydin kardeş.
medya ayağını demirören grubuna satan aydın doğan, d&r'ın 440 milyon liraya turkuvaz grubuna satışı için ön protokol imzaladı.
üzücü. bundan sonra tvek (adı bile çakma) mağazalarına dönüşecek mağazalardaki en çok satanlar köşesinde nutuk yerine recep tayyip erdoğan biyografileri, ilber ortaylı kitaplarının yerini ise kadir mısıroğlu'nun maraş dondurması tariflerini içeren kağıt parçaları alacaktır.
üzücü. bundan sonra tvek (adı bile çakma) mağazalarına dönüşecek mağazalardaki en çok satanlar köşesinde nutuk yerine recep tayyip erdoğan biyografileri, ilber ortaylı kitaplarının yerini ise kadir mısıroğlu'nun maraş dondurması tariflerini içeren kağıt parçaları alacaktır.
dis dolgusu yapilirken disi oymaya yarayan o igrenc aletin cikarttigi ses.
dön gel lan türkiye'ye madem. ne işin var elin gavur ülkesinde.
bir erkek olarak katılıyorum velayet kimde ise soyadı hakkı da onun olsun. babalık yapmayan babalara da ders olsun.
edit: bana mesaj atıp saçma sapan ithamlarda bulunan gerzekler şu entry yi bir okuyun lütfen (bkz: #75980191)
edit: bana mesaj atıp saçma sapan ithamlarda bulunan gerzekler şu entry yi bir okuyun lütfen (bkz: #75980191)
yıllardır dümdüz siyah tişört giyerim. herhangi bir amacım yok. çok seviyorum. size ne amk.
romanın ismi kıyamet çiçeği değil de arkadaşımın hikayesi olsa tadından yenmezmiş.
(bkz: nereye düşüyoruz)
-----------------o.kahn
c.puyol -----p.maldini----- l.thuram
--------g.gattuso----z.zidane
--------(e.davids)
l.messi------- g.hagi ------ronaldinho
-------- ronaldo---- c.ronaldo
(bkz: ebesinin amı ali sami)
edit: g.gattuso'nun default sarı kartı nedeniyle ikinci yarı e.davids değişikliği gerçekleşecektir.
c.puyol -----p.maldini----- l.thuram
--------g.gattuso----z.zidane
--------(e.davids)
l.messi------- g.hagi ------ronaldinho
-------- ronaldo---- c.ronaldo
(bkz: ebesinin amı ali sami)
edit: g.gattuso'nun default sarı kartı nedeniyle ikinci yarı e.davids değişikliği gerçekleşecektir.
türkçe hocasını da ben öpeyim bari o kızın.
demirören'e doğan medya'yı satın alması için iki sene geri ödemesiz 700m$ kredi veren devlet bankasının önünde gerçekleşmiştir.
edit: kredinin iki sene geri ödemesiz olduğunu hatırlatan arkadaşlara teşekkürler.
edit: kredinin iki sene geri ödemesiz olduğunu hatırlatan arkadaşlara teşekkürler.
(bkz: entry nick uyumu)
klişe ve alıntı olacak ama;
sizi siz yapan özelliklere aşık olup, sonra bunları elinizden almaya çalışması.
defalarca yaşanmıştır.
sizi siz yapan özelliklere aşık olup, sonra bunları elinizden almaya çalışması.
defalarca yaşanmıştır.
özellikle de kaldırımda gidenlerini.
manisa.
işte o zaman karşınızda "gerçek türkleri" görürsünüz, yan sanayi arapları değil.
ötv muafiyeti olan engelli bir sürücü için en fazla 200 bin lira olan arabadır.
air drum da çalarım, dans da ederim. sizin veba yüklü ölü suratlarınızı mı çekeceğiz ulan sabahtan akşama kadar? solo da atarım göbek de atarım.
dans ulan, mutluluk demek.
dans ulan, mutluluk demek.
kendisine defalarca cinsel saldırıda bulunan kayınpederini öldüren ve 8 ay tutuklu kaldıktan sonra tahliye olan esma yeşilbaş davasında emsal bir karar çıktı. savcı esma yeşilbaş’ın “ağır haksız tahrik altında kasten öldürme” suçundan cezalandırılmasını istedi. talihsiz kadın “sürekli tehdit ederdi beni. gidecek bir yerim yoktu” diyerek yaşadıklarını anlattı. mahkeme, eylemin meşru müdafaa sınırları kapsamında kaldığını belirterek, oy çokluğuyla yeşilbaş’ın beraatına hükmetti.
eltisi de benzer ifadeler vermiş, kan donduran bir olay, kim bilir nerelerde neler yaşanıyor sorularını da beraberinde getiriyor.
birinin ölmesinden zevk alır, beraat eden kadına sevinir olduk, sanki onu dışarıda harika bir hayat bekliyormuş gibi.
kaynak : tecavüz eden kayınpederini öldüren gelin
edit : arkadaşlar beraat kararını ben vermedim,ne hakimim,ne avukat, vicdanen tecavüze uğrayan mağdurun yanındayım. saçma sapan erkek egolarınızı kendinize saklayın.
eltisi de benzer ifadeler vermiş, kan donduran bir olay, kim bilir nerelerde neler yaşanıyor sorularını da beraberinde getiriyor.
birinin ölmesinden zevk alır, beraat eden kadına sevinir olduk, sanki onu dışarıda harika bir hayat bekliyormuş gibi.
kaynak : tecavüz eden kayınpederini öldüren gelin
edit : arkadaşlar beraat kararını ben vermedim,ne hakimim,ne avukat, vicdanen tecavüze uğrayan mağdurun yanındayım. saçma sapan erkek egolarınızı kendinize saklayın.
lösemi illeti bir arkadasimi daha aldi benden. oysa ki gencecik, aslan gibi bir cocuktu.
rahat uyu kardesim! ben senin yerine de savasmaya devam edecegim.
rahat uyu kardesim! ben senin yerine de savasmaya devam edecegim.
eğitimli insandır.
o "istemeden" yaptığını ve "ufak tefek" olduğunu iddia ettiğin devasa hataları isteyerek yapmıyorsun zaten. çünkü istesen de doğrusunu yazamıyorsun.
o "istemeden" yaptığını ve "ufak tefek" olduğunu iddia ettiğin devasa hataları isteyerek yapmıyorsun zaten. çünkü istesen de doğrusunu yazamıyorsun.
gayet yerinde harekettir. orta segmentteki bir şirkette bile genel müdür doğrudan personelle konuşmuyor ama siz tanrıdan herkesle muhabbet etmesini istiyorsunuz. çok beklersiniz.
hemen fenerbahçeliler olarak odtü temalı forma yapmalıyız.
çirkin kız başlığına gelip buradan ekmek çıkarmaya çalışan babayiğitlerin önünde saygıyla eğiliyorum.
şu biadçı köpeklerdeki esed dilini gördükçe tiksiniyorum.
ulan sanki dün adama kardeşim esad derken demokrasi çocuğuydu da, bugün orospu çocuğu oldu. adam ne zaman az sallansa, ağzı salyalı, köpüklü itler gibi kuduruyorsunuz. senin ülkene bugün bir saldırı olsa hepiniz şebbihaya dönüşür ortada ne kürt, ne laik ne de alevi bırakırsınız. sizin ruhunuz yavşak da hazımsızlığınız doğru söyleyene.
ulan sanki dün adama kardeşim esad derken demokrasi çocuğuydu da, bugün orospu çocuğu oldu. adam ne zaman az sallansa, ağzı salyalı, köpüklü itler gibi kuduruyorsunuz. senin ülkene bugün bir saldırı olsa hepiniz şebbihaya dönüşür ortada ne kürt, ne laik ne de alevi bırakırsınız. sizin ruhunuz yavşak da hazımsızlığınız doğru söyleyene.
whatsapp'ı insanları takip etmek amacı ile değil de iletişim kurmak için kullanan insandır.
gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorularına maruz kalmaz. kimseye gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorusunu da yöneltmez.
ortalama 70 senelik ömrümüzün olduğu şu dünya için sikimsonik şeyleri kafaya takmaz.
gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorularına maruz kalmaz. kimseye gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorusunu da yöneltmez.
ortalama 70 senelik ömrümüzün olduğu şu dünya için sikimsonik şeyleri kafaya takmaz.
cad operatörü.
sormuşlar, "neden televizyonlarda yoksunuz?" diye. adam da yanıtlamış;
--- spoiler ---
“türk toplumunun değerleri değişti. türk toplumuna sunulan işlerin içerikleri değişti. yani ben şu andaki içeriklerle hiçbir dizinin içinde olamam. eleştiri olarak kabul etsinler, biraz da yaşlılığıma versinler… bütün yapılan işlerde tabanca, tüfek, millet birbirini öldürüyor. bütün erkekler sakallı. bizim zamanımızda sakal rol gerekirse bırakılırdı. bu ortamda ben olamam. çünkü biz yaptığımız işlerde topluma sevgiyi, hoşgörüyü, toleransı, birlikte yaşamayı, dayanışmayı öğretmeye çalıştık.böyle bir senaryo ile karşılaşırsam yaşıma rağmen hâlâ oynayabilirim. ama karşılaşacağımı da pek zannetmiyorum”
--- spoiler ---
kaynak
benim gözümde gerçek bir sanatçıdır.
seviyoruz seni fiko.
--- spoiler ---
“türk toplumunun değerleri değişti. türk toplumuna sunulan işlerin içerikleri değişti. yani ben şu andaki içeriklerle hiçbir dizinin içinde olamam. eleştiri olarak kabul etsinler, biraz da yaşlılığıma versinler… bütün yapılan işlerde tabanca, tüfek, millet birbirini öldürüyor. bütün erkekler sakallı. bizim zamanımızda sakal rol gerekirse bırakılırdı. bu ortamda ben olamam. çünkü biz yaptığımız işlerde topluma sevgiyi, hoşgörüyü, toleransı, birlikte yaşamayı, dayanışmayı öğretmeye çalıştık.böyle bir senaryo ile karşılaşırsam yaşıma rağmen hâlâ oynayabilirim. ama karşılaşacağımı da pek zannetmiyorum”
--- spoiler ---
kaynak
benim gözümde gerçek bir sanatçıdır.
seviyoruz seni fiko.
her ne kadar ilk başlarda bi huzur, bi mutluluk, efendime söyliyeyim bi halt becermiş hissi verse de; yeniden eski sevgili ünvanına kavuşacağı için, çok da anlam yüklenmemesi gereken başlangıç.
ayrıca (bkz: eski sevgilinin yeniden sevgili olması)
ayrıca (bkz: eski sevgilinin yeniden sevgili olması)
liverpool- bayern
roma- real madrid
liverpool- real madrid
roma- bayern
liverpool-roma
real madrid- bayern
gördüğünüz gibi 3 ihtimal var adam gelmiş at fava diyor. attım. bilirsen kahin ahtapot paul ödülü verilecek. muazzam bir tahmin başarısı olacak.
türkiye saatiyle 14.00'te başlayacak kura çekimi.
roma- real madrid
liverpool- real madrid
roma- bayern
liverpool-roma
real madrid- bayern
gördüğünüz gibi 3 ihtimal var adam gelmiş at fava diyor. attım. bilirsen kahin ahtapot paul ödülü verilecek. muazzam bir tahmin başarısı olacak.
türkiye saatiyle 14.00'te başlayacak kura çekimi.
ulan arkadaş o vaazın,hutbenin her ne neyse arasına para istemeyi de sıkıştırıyor ya nasıl deliriyorum kafayı yiycem ya.
1-)ilçe müftülük binası yenilenecek
2-)kuran kurslarımıza yardım
3-)camimizin ihtiyaçları
bakın ben ve çevremdeki bir sürü insanı bu şekilde dinden soğutuyorlar cumaya gitmekten soğudum bunlar yüzünden şu ana kadar hiçbir cuma çıkışı para istenmediğine şahit olmadım illa bir şey buluyorlar
diyanete 2017 yılında 6 milyar 517 milyon tl bütçe ayrılmış ve bu doyumsuzlar bu paranın 4 milyar 939 milyon tl’sini 8 ay içinde kullanmışlar.gösterişli cami yapacağınıza var olan camilere klima takın amına koyayım bu kadar bütçe alıyorsunuz cemaat birkaç ay sonra 40 derece sıcakta ayaklı pervanelerle serinlemeye çalışacak bakın çoğu yerde klima var tamam ama olanların da yarısı ya çalıştırılmıyor ya da bozuk amk
baktılar doymuyor bunlar 2018 yılında da 7 milyar 774 milyon tl bütçe ayırmışlar ve geçen hafta gittiğim cumada adamlar caminin her bir çıkış kapısına adam koymuşlar bi tane de kutu bereket versin.birkaç saat sonra cuma var ve gitmiycem çünkü biliyorum ki yine bir şeyer gevelenecek ve çıkışta para toplanacak
çok sinirliyim çok doldum sözlük
1-)ilçe müftülük binası yenilenecek
2-)kuran kurslarımıza yardım
3-)camimizin ihtiyaçları
bakın ben ve çevremdeki bir sürü insanı bu şekilde dinden soğutuyorlar cumaya gitmekten soğudum bunlar yüzünden şu ana kadar hiçbir cuma çıkışı para istenmediğine şahit olmadım illa bir şey buluyorlar
diyanete 2017 yılında 6 milyar 517 milyon tl bütçe ayrılmış ve bu doyumsuzlar bu paranın 4 milyar 939 milyon tl’sini 8 ay içinde kullanmışlar.gösterişli cami yapacağınıza var olan camilere klima takın amına koyayım bu kadar bütçe alıyorsunuz cemaat birkaç ay sonra 40 derece sıcakta ayaklı pervanelerle serinlemeye çalışacak bakın çoğu yerde klima var tamam ama olanların da yarısı ya çalıştırılmıyor ya da bozuk amk
baktılar doymuyor bunlar 2018 yılında da 7 milyar 774 milyon tl bütçe ayırmışlar ve geçen hafta gittiğim cumada adamlar caminin her bir çıkış kapısına adam koymuşlar bi tane de kutu bereket versin.birkaç saat sonra cuma var ve gitmiycem çünkü biliyorum ki yine bir şeyer gevelenecek ve çıkışta para toplanacak
çok sinirliyim çok doldum sözlük
(bkz: mardin)
(bkz: sekizinci dahiliye koğuşu)
google tarafından 104. yaş günü istanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı doodle'u ile kutlanan çok genç yaşta kaybettiğimiz değerli şairimiz.
zülfü livaneli'nin güzel sesinden o muhteşem şiirini güzel bir şarkı eşliğinde dinleyelim ve iyi ki doğdun büyük şair diyelim.
istanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı
zülfü livaneli'nin güzel sesinden o muhteşem şiirini güzel bir şarkı eşliğinde dinleyelim ve iyi ki doğdun büyük şair diyelim.
istanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı
5 binden çok daha yüksek gelirim var ve lcw’den giyiniyorum. little big falan da giyiyorum.
bazen avm’de elimde lcw poşetiyle bi vakkoya giriyorum. vakko’nun klasik 1500 lira maaşlı ama 10bin alıyormuş gibi kasıntı olan personelinin eline gömlek denemek için poşetimi tutuştuyorum...
ben çok eğleniyorum, siz ise çok komplekslisiniz...
bazen avm’de elimde lcw poşetiyle bi vakkoya giriyorum. vakko’nun klasik 1500 lira maaşlı ama 10bin alıyormuş gibi kasıntı olan personelinin eline gömlek denemek için poşetimi tutuştuyorum...
ben çok eğleniyorum, siz ise çok komplekslisiniz...
(bkz: abaza yazarlar veri tabanı)'na dönmüş başlıktır.
gunlerden cuma ve ben evdeyim. ve izmir'de mikemmmel bir hava var. inanilmazzz. dertlesebiliriz
dolar bunu beğendi
bizim çocukluk zamanlarında akülü arabalar tarla parası... alamıyorlar. bizimkiler çocuk dergilerinden akülü araba için kupon toplayıp mektupla çekilişe katılırdı. ben de o dergilerde çekilişle tanıtılan akülü arabalara bakıp hayal kurardım. üç çeşidi vardı. vosvos, jeep ve bir de yarış arabası... yarış arabasını severdim. önünde koca bir motoru vardı. hemde iki kişilikti. arkadaşlarımı da gezdirebilirdim... daha akülü araba alınmadan ona evin bir köşesinde gizli gizli park yeri hayal eder, orasının mümkün mertebe boş durmasını sağlardım... daha araba alınmadan hayalimde yollarda gezer akşam olunca da onu yıkar temizlerdim. akülü arabam olunca onu yıkamak için annemden araklayıp sakladığım bezlerim bile vardı. bir gün bana lazım olacaklardı. saklardım o bezleri... uyumadan önce dergilerdeki resimlere bakar, en çok sevdiğim modelin resimlerine bakıp tekrar tekrar hayal ederdim. onu hayal etmek müthiş zevkliydi. ama diğerleri de çok güzeldi. eğer yarış arabası değil de vosvos çıkarsa gene çok sevinirdim... çekilişin ne zaman nasıl yapılacağını bilmez, her gün çekilişi kazanacağım hevesiyle sıkılmadan beklerdim...
gel gelelim bizimkiler bana hiç akülü araba alamadı. şans işte, çekilişle de tutmadı... yıllar geçti büyüdüm, çalışmaya başladım, evlendim ve çocuğum oldu. belki 5-6 yaşlarıma ait anılarımdan neredeyse her şeyi unutmama rağmen 30 yaşıma geldiğimde o kurduğum hayalleri hala unutamadım...
bir sabah erkenden kalktım. sabahın köründe gidip güzel bir akülü spor araba aldım. benim resmine bakıp iç geçirdiğim arabaya çok benziyordu. eve getirip koca kutuyu salonun ortasına koydum. 4 yaşındaki oğlumun yatağına gidip onu öperek uyandırdım ve ona bir süprizimin olduğunu söyledim...
uyandı oğlum. uyku sersemliği ile yalpalayarak salona gittik beraber. salondaki kutuyu görünce önce anlamadı ne olduğunu. içindekini gördüğünde de 4 yaşındaki oğlumun sevinçten eli ayağı titriyordu, uyumaktan şişmiş gözleri ışık saçıyordu.
bende nasip olmamıştı o duyguları yaşamak. ama oğlumu izlerken sanki kendi çocukluğumu izliyor gibiydim. aynı benim gibi seviniyordu...
rahmetli babamla arabayı kurmayı hayal ederdim. aynı benim hayalimdeki gibi oğlumla beraber arabasını kurduk.
hayalimde evin istediğim bir köşesini garaj yapardım dedim ya, izin verdim istediği yerde durabilirdi akülü arabası. salonun ortasında televizyonun yanını seçti... ben de öyle hayalini kurardım...
olmayan arabamı yıkamak için ayırdığım bezler gibi oğlumun da bezleri var. arada sırada arabasını siler temizler aynı benim hayalimde yaptığım gibi...
şimdi düşünüyorum da. oğlumun hayalini gerçekleştirmenin bende bıraktığı mutluluk, yaşamım boyunca hissettiğim sayılı mutluluklardan birisi. ve evet oğlumun mutlu olduğunu görüp onu seyretmesi, seyrettikçe kendi çocukluğumu görmem ve bunu izlemek müthiş keyif verici...
gel gelelim bizimkiler bana hiç akülü araba alamadı. şans işte, çekilişle de tutmadı... yıllar geçti büyüdüm, çalışmaya başladım, evlendim ve çocuğum oldu. belki 5-6 yaşlarıma ait anılarımdan neredeyse her şeyi unutmama rağmen 30 yaşıma geldiğimde o kurduğum hayalleri hala unutamadım...
bir sabah erkenden kalktım. sabahın köründe gidip güzel bir akülü spor araba aldım. benim resmine bakıp iç geçirdiğim arabaya çok benziyordu. eve getirip koca kutuyu salonun ortasına koydum. 4 yaşındaki oğlumun yatağına gidip onu öperek uyandırdım ve ona bir süprizimin olduğunu söyledim...
uyandı oğlum. uyku sersemliği ile yalpalayarak salona gittik beraber. salondaki kutuyu görünce önce anlamadı ne olduğunu. içindekini gördüğünde de 4 yaşındaki oğlumun sevinçten eli ayağı titriyordu, uyumaktan şişmiş gözleri ışık saçıyordu.
bende nasip olmamıştı o duyguları yaşamak. ama oğlumu izlerken sanki kendi çocukluğumu izliyor gibiydim. aynı benim gibi seviniyordu...
rahmetli babamla arabayı kurmayı hayal ederdim. aynı benim hayalimdeki gibi oğlumla beraber arabasını kurduk.
hayalimde evin istediğim bir köşesini garaj yapardım dedim ya, izin verdim istediği yerde durabilirdi akülü arabası. salonun ortasında televizyonun yanını seçti... ben de öyle hayalini kurardım...
olmayan arabamı yıkamak için ayırdığım bezler gibi oğlumun da bezleri var. arada sırada arabasını siler temizler aynı benim hayalimde yaptığım gibi...
şimdi düşünüyorum da. oğlumun hayalini gerçekleştirmenin bende bıraktığı mutluluk, yaşamım boyunca hissettiğim sayılı mutluluklardan birisi. ve evet oğlumun mutlu olduğunu görüp onu seyretmesi, seyrettikçe kendi çocukluğumu görmem ve bunu izlemek müthiş keyif verici...
recep tayyip erdoğan'dır.
niye korktunuz ki? bu ülkede rte'ye rte denir.
niye korktunuz ki? bu ülkede rte'ye rte denir.
buradan anlıyoruz ki yerli araba olayında çuvallıyoruz ve s400'leri satmaktan da vazgeçtiler.
pompacıların harbi pompacı gibi hissetmelerini sağlayacak zam.
abdullah öcalan'la görüşen uzaylılar.
çözüm sürecini başlatan marslılar.
barzani, şivan perver ile halaylar çeken jüpiter halkı.
milliyetçiliği ayaklarımızın altına aldık diyen uranüslüler.
genelkurmay başkanını terör örgütü lideri olarak yargılayanlar, pkk liderini gizli tanık yapanlar venüslüler.
fakat acınası durumda olan cehape.
insanda azıcık dürüstlük, mertlik olacak. haysiyetli olacak insan azıcık.
insan ağlar be. bu kadar gerçeklik rejimine tecavüz edilmez.
bu kadar arsız olunmaz.
zerre kadar haysiyetiniz varsa, ar damarınız çatlamadıysa, şu linki açın da geçen gün hatay'ı ziyarete giden bu kadının neler söylediğine bakın.
-
bu da hatay fotoğrafı
çok yazık be. insanımız yerlerde sürünüyor. ya kalem namustur kardeşim. namustur kalem. bu kadar dönülmez be. insan içine çıkamazsın. bu insanlarda yok ama böyle bir duygu.
bu ülkede milliyetçiliği savunacak insanlar ak parti tabanı değil. gelir mhp tabanı savunur başım üstüne. kavgamı ederim. ak parti tabanı sa-vu-na-maz. size kalmadı. bana terörist diyecek insan ak parti tabanı değil. gelir bbp seçmeni, mhp seçmeni, iyi parti seçmeni söyler. sen söyleyemezsin. çünkü senin hamurunda milliyetçilik falan yok. sen rantçı bir çakalsın.
çözüm sürecini başlatan marslılar.
barzani, şivan perver ile halaylar çeken jüpiter halkı.
milliyetçiliği ayaklarımızın altına aldık diyen uranüslüler.
genelkurmay başkanını terör örgütü lideri olarak yargılayanlar, pkk liderini gizli tanık yapanlar venüslüler.
fakat acınası durumda olan cehape.
insanda azıcık dürüstlük, mertlik olacak. haysiyetli olacak insan azıcık.
insan ağlar be. bu kadar gerçeklik rejimine tecavüz edilmez.
bu kadar arsız olunmaz.
zerre kadar haysiyetiniz varsa, ar damarınız çatlamadıysa, şu linki açın da geçen gün hatay'ı ziyarete giden bu kadının neler söylediğine bakın.
-
bu da hatay fotoğrafı
çok yazık be. insanımız yerlerde sürünüyor. ya kalem namustur kardeşim. namustur kalem. bu kadar dönülmez be. insan içine çıkamazsın. bu insanlarda yok ama böyle bir duygu.
bu ülkede milliyetçiliği savunacak insanlar ak parti tabanı değil. gelir mhp tabanı savunur başım üstüne. kavgamı ederim. ak parti tabanı sa-vu-na-maz. size kalmadı. bana terörist diyecek insan ak parti tabanı değil. gelir bbp seçmeni, mhp seçmeni, iyi parti seçmeni söyler. sen söyleyemezsin. çünkü senin hamurunda milliyetçilik falan yok. sen rantçı bir çakalsın.
kendisi bana ilham kaynağı olmuştur.
yazmak istediğim kitaplar;
das kapıdan- almanya'nın doğu almanya ile kapıları yıktığı zamandan beri liberalist ekonomi modeline katkılarından bahsedeceğim.
otomatik körtopal - gözleri görmeyen ve yürüme engelli birinin topluma ayak uydurması için devletin ne kadar canhiraş davranması gerektiğini anlatacağım bu kitapta allahın izni ve inayetiyle.
homo papiens - papiens isminde bir trans bireyin doğduğundan beri başından geçenleri anlatacağım.
ferrasini satan simge - simge isimli zengin genç kızın başından geçenleri anlatmak istiyorum.
kürk mantolu maradona - bu kitap bir biyografi olacak inşallah.
laleler ve insanlar - bu lale devrinde sistem eleştirisi olacak.
waşington portakalı (ciltsiz) - brezilya kökenli bir portakalın serüveni.
kimyacı - bir çobanın endülüsten çıkıp kimyacı olmaya karar vermesini anlatıyor.
yayvan çiftliği - bu kitapta yayvan yayvan konuşan tiplerin toplum düzenine etkisini inceleyeceğim.
menemenler - menemen denemelerimi kaleme alacağım.
mi -ci -qi - polisiye olsun istiyorum bu, filmini falan çekeriz sonra.
yazmak istediğim kitaplar;
das kapıdan- almanya'nın doğu almanya ile kapıları yıktığı zamandan beri liberalist ekonomi modeline katkılarından bahsedeceğim.
otomatik körtopal - gözleri görmeyen ve yürüme engelli birinin topluma ayak uydurması için devletin ne kadar canhiraş davranması gerektiğini anlatacağım bu kitapta allahın izni ve inayetiyle.
homo papiens - papiens isminde bir trans bireyin doğduğundan beri başından geçenleri anlatacağım.
ferrasini satan simge - simge isimli zengin genç kızın başından geçenleri anlatmak istiyorum.
kürk mantolu maradona - bu kitap bir biyografi olacak inşallah.
laleler ve insanlar - bu lale devrinde sistem eleştirisi olacak.
waşington portakalı (ciltsiz) - brezilya kökenli bir portakalın serüveni.
kimyacı - bir çobanın endülüsten çıkıp kimyacı olmaya karar vermesini anlatıyor.
yayvan çiftliği - bu kitapta yayvan yayvan konuşan tiplerin toplum düzenine etkisini inceleyeceğim.
menemenler - menemen denemelerimi kaleme alacağım.
mi -ci -qi - polisiye olsun istiyorum bu, filmini falan çekeriz sonra.
ciddi ciddi dom, sushi falan yazan zamandaşlar var. burası türkiye güzel kardeşim – tavuk döner ve ayran ülkesi.
zengin yeşil erik sever, fakir ise çilek.
tabii bu eskiden böyleydi. çünkü o zamanlar erik ucuz, çilek pahalıydı. şimdi erik pahalı, çilek ise hiç yok.
pazarlarda, marketlerde satılan; kırmızı, üstü siyah çekirdekli, yumruk büyüklüğündeki şeyler çilek değil, yossi cohen'in daşşağı.
tabii bu eskiden böyleydi. çünkü o zamanlar erik ucuz, çilek pahalıydı. şimdi erik pahalı, çilek ise hiç yok.
pazarlarda, marketlerde satılan; kırmızı, üstü siyah çekirdekli, yumruk büyüklüğündeki şeyler çilek değil, yossi cohen'in daşşağı.
üzerinden hala euroleague'e laf atmaya çalışan ezikleri gösteren olay. giannis sizinle gurur duyuyor olmalı. öncelikle kapalı lig takımlar için daha avantajlıdır. kapalı lig düzenli bir gelir, ve marka değeri sağlar.
şu an adil olduğu düşünülen fiba şampiyonlar ligi ilk kurulduğunda euroleague'de oynayan 8 takımın ortağı olduğu bir lig olacaktı. örneğin, fenerbahçe ne durumda olursa olsun bu lige katılacaktı. fakat adam gibi para vermediği için böyle olmadı. para demişken, euroleague 16 takıma 36 milyon euro dağıtıyor, fiba şampiyonlar ligi denilen garabet oluşum ise 32 takima 4 milyon euro dağıtıyor. bu mu adil olan lig?
uçak parasını karşılamıyor.
gelelim euroleague'in dağıttığı gelire. uefa şampiyonlar ligi şampiyonu takıma uefa ne kadar dağıtıyor? örneğin real madrid. geçen seneki şampiyon. geçen sene 81 milyon euro kazanmış. bunun 55 milyon eurosu başarı, 26 milyon eurosu market geliri.
http://www.uefa.com/…/51/12/21/2511221_download.pdf
euroleague şampiyonu 3 milyon euro alıyorken, market değeri dahil şampiyon takım 81 milyon euro kazanmış. real madrid 81 milyon euro kazanmak için kaç para harcamış? örneğin her sene ne kadar maaş veriyor?
bulduğum bir kaynak böyle diyor.
https://sillyseason.com/…id-players-salaries-69080/
haftalık net 2.5 milyon pound. yani yaklaşık 3 milyon euro. sezonda 52 hafta olduğuna göre bu para, ne ediyor? net 150 milyon euro. ispanya'da vergi oranı 52% olduğuna göre, bu para 300 milyon euro demektir. yani real madrid sadece oyuncu maaşlarına 300 milyon euro harcayıp, market dahil 80 milyon euro para kazanıyor. kaynak doğru veya yanlış. diğer yerlerde de bu paralar yazılıyor. herkesin bildiği ise bale'in ve ronaldo'nun maaşı. zira olay olmuştu o maaşlar. ve sadece bu iki maaş, haftada 1.1 milyon pound yani 1.3 milyon euro'ya yakın para ediyor. yani yıllık 65-70milyon euro net maaş ödeniyor bu adamlara. bu da 130 milyon euro eder.
https://www.google.com.tr/…madrid-new-contract-2022
https://www.forbes.com/profile/cristiano-ronaldo/
euroleague şampiyonu fenerbahçe ise 14 milyon euro maaş dağıtırken aldığı para 3 milyon euro. yani? uefa şampiyonlar ligi inanılmaz bir para mı veriyormuş?
biz cl için küçük takım taraftarı olduğunuz için paraya muhtaçız, uefa şampiyonlar ligi'nden kazanılan. hatta hayat veren para olarak gözüküyor.
fakat uefa şampiyonlar ligi büyük takımlar için maddi açıdan çok ağır külfet. bugün şampiyonlar ligi şampiyonu olmak isteyen takım her sene maaş + bonservis olarak en az 250 - 300 milyon euro'yu gözden çıkarmak zorunda.
zaten öyle olmasaydı takımlar yıllardır ağlamazdı. neden şampiyonlar ligi'nin üzerinde demoklesin kılıcı gibi 'kapalı lig' söylentisi yıllardır sallanıyor. uefa sürekli güncelleme yapıyor turnuva düzeninde. bunu yaparken de tek derdi büyük takımları kaptırmamak. ki bu konu cok da eski mevzu.
https://www.telegraph.co.uk/…r-league-ambition.html
https://thebiglead.com/…or-a-european-super-league/
http://metro.co.uk/…-and-how-would-it-work-5729241/
hatta en sonunda uefa bunu kendisi organize etmek zorunda kalacak. yani uefa kendisi kapalı lig acıyor. bütün bu cl değişikliğinin sebebi 5 büyük ligin 4 takımının wildcard sahibi olduğu bir kapalı lig acmak.
(bkz: european super league)
http://www.goal.com/…ide/1tknnzskezzc21d9mkejsukf9o
ondan sonra "vay uefa sen ne yaptın?" demeyin. bütün bu değişiklikler 2021 yılında kapalı lige dönüş cabaları. her yaz boşuna mı "invite only" her kıtada özel bir şirket hazırlık turnuvası düzenliyor?
her neyse...
real madrid bu durumda ne yapıyor? başarıyı paraya çevirmeye çalışıyor. ama gene de kafa kafaya çıkamadığı için, en azından 2014 hatta 2016 yılında, 600 milyon euro borçlu durumda.
http://www.goal.com/…adrid-over-600-million-in-debt (2014 haberi)
https://www.sportskeeda.com/…ir-own-financial-might (2016 haberi)
şu an bu para azalsa da hala borcları duruyor dağ gibi.
euroleague şampiyonu fenerbahçe de şampiyon olurken 28 milyon euro toplam gider yapıp bunun 15 milyon eurosunu sponsorlardan almıştı. o da başarıyı paraya çevirdi ve şimdi kafa kafaya geldi.
şu an adil olduğu düşünülen fiba şampiyonlar ligi ilk kurulduğunda euroleague'de oynayan 8 takımın ortağı olduğu bir lig olacaktı. örneğin, fenerbahçe ne durumda olursa olsun bu lige katılacaktı. fakat adam gibi para vermediği için böyle olmadı. para demişken, euroleague 16 takıma 36 milyon euro dağıtıyor, fiba şampiyonlar ligi denilen garabet oluşum ise 32 takima 4 milyon euro dağıtıyor. bu mu adil olan lig?
uçak parasını karşılamıyor.
gelelim euroleague'in dağıttığı gelire. uefa şampiyonlar ligi şampiyonu takıma uefa ne kadar dağıtıyor? örneğin real madrid. geçen seneki şampiyon. geçen sene 81 milyon euro kazanmış. bunun 55 milyon eurosu başarı, 26 milyon eurosu market geliri.
http://www.uefa.com/…/51/12/21/2511221_download.pdf
euroleague şampiyonu 3 milyon euro alıyorken, market değeri dahil şampiyon takım 81 milyon euro kazanmış. real madrid 81 milyon euro kazanmak için kaç para harcamış? örneğin her sene ne kadar maaş veriyor?
bulduğum bir kaynak böyle diyor.
https://sillyseason.com/…id-players-salaries-69080/
haftalık net 2.5 milyon pound. yani yaklaşık 3 milyon euro. sezonda 52 hafta olduğuna göre bu para, ne ediyor? net 150 milyon euro. ispanya'da vergi oranı 52% olduğuna göre, bu para 300 milyon euro demektir. yani real madrid sadece oyuncu maaşlarına 300 milyon euro harcayıp, market dahil 80 milyon euro para kazanıyor. kaynak doğru veya yanlış. diğer yerlerde de bu paralar yazılıyor. herkesin bildiği ise bale'in ve ronaldo'nun maaşı. zira olay olmuştu o maaşlar. ve sadece bu iki maaş, haftada 1.1 milyon pound yani 1.3 milyon euro'ya yakın para ediyor. yani yıllık 65-70milyon euro net maaş ödeniyor bu adamlara. bu da 130 milyon euro eder.
https://www.google.com.tr/…madrid-new-contract-2022
https://www.forbes.com/profile/cristiano-ronaldo/
euroleague şampiyonu fenerbahçe ise 14 milyon euro maaş dağıtırken aldığı para 3 milyon euro. yani? uefa şampiyonlar ligi inanılmaz bir para mı veriyormuş?
biz cl için küçük takım taraftarı olduğunuz için paraya muhtaçız, uefa şampiyonlar ligi'nden kazanılan. hatta hayat veren para olarak gözüküyor.
fakat uefa şampiyonlar ligi büyük takımlar için maddi açıdan çok ağır külfet. bugün şampiyonlar ligi şampiyonu olmak isteyen takım her sene maaş + bonservis olarak en az 250 - 300 milyon euro'yu gözden çıkarmak zorunda.
zaten öyle olmasaydı takımlar yıllardır ağlamazdı. neden şampiyonlar ligi'nin üzerinde demoklesin kılıcı gibi 'kapalı lig' söylentisi yıllardır sallanıyor. uefa sürekli güncelleme yapıyor turnuva düzeninde. bunu yaparken de tek derdi büyük takımları kaptırmamak. ki bu konu cok da eski mevzu.
https://www.telegraph.co.uk/…r-league-ambition.html
https://thebiglead.com/…or-a-european-super-league/
http://metro.co.uk/…-and-how-would-it-work-5729241/
hatta en sonunda uefa bunu kendisi organize etmek zorunda kalacak. yani uefa kendisi kapalı lig acıyor. bütün bu cl değişikliğinin sebebi 5 büyük ligin 4 takımının wildcard sahibi olduğu bir kapalı lig acmak.
(bkz: european super league)
http://www.goal.com/…ide/1tknnzskezzc21d9mkejsukf9o
ondan sonra "vay uefa sen ne yaptın?" demeyin. bütün bu değişiklikler 2021 yılında kapalı lige dönüş cabaları. her yaz boşuna mı "invite only" her kıtada özel bir şirket hazırlık turnuvası düzenliyor?
her neyse...
real madrid bu durumda ne yapıyor? başarıyı paraya çevirmeye çalışıyor. ama gene de kafa kafaya çıkamadığı için, en azından 2014 hatta 2016 yılında, 600 milyon euro borçlu durumda.
http://www.goal.com/…adrid-over-600-million-in-debt (2014 haberi)
https://www.sportskeeda.com/…ir-own-financial-might (2016 haberi)
şu an bu para azalsa da hala borcları duruyor dağ gibi.
euroleague şampiyonu fenerbahçe de şampiyon olurken 28 milyon euro toplam gider yapıp bunun 15 milyon eurosunu sponsorlardan almıştı. o da başarıyı paraya çevirdi ve şimdi kafa kafaya geldi.