Sık geçen başlıklar

karı koca ayda toplam 100 bin tl kazanmak 2

ekşi'de gör
başlıkta aç kalırlar, geçinemezler diyenlerin çoğunun buz gibi fakir olduklarını düşünüyorum. her ay sıfırdan hayat kurmuyoruz arkadaşlar. her ay çeşitli sürpriz harcamalara mecbur da kalmıyoruz. üst baş da aylık alınan şeyler değil. kastettiğiniz şey gönlünüzce para harcamak ise şu zamanda bir ay içinde güle oynaya milyon harcarsınız. minik dilan polatlar sizi.

insanda önce huzur olacak, bu paranın yarısıyla bile geçinilir.
insan gibi yaşamak için yeterlidir.

şu başlığa gelip, fikir sıçtığını sanan yazarlar aslında ne demek istiyor...

ülkenin en az %60'ı asgari ücret civarında bir tutar ile çalışmakta,
insanların binbir zorluk ve çileyle kazandığı,
emek ve alınteri döktüğü,
namuslarıyla kazandıkları ücret için ne aşağılayıcı ifadeler kullanılıyor.

not: değerli yazarlar gönül ister ki herkes milyonlar kazansın çok rahat yaşasın, ben asgari ücreti savunmuyor, desteklemiyorum, lütfen dikkatli okuyun.