başlıkta aç kalırlar, geçinemezler diyenlerin çoğunun buz gibi fakir olduklarını düşünüyorum. her ay sıfırdan hayat kurmuyoruz arkadaşlar. her ay çeşitli sürpriz harcamalara mecbur da kalmıyoruz. üst baş da aylık alınan şeyler değil. kastettiğiniz şey gönlünüzce para harcamak ise şu zamanda bir ay içinde güle oynaya milyon harcarsınız. minik dilan polatlar sizi.
insanda önce huzur olacak, bu paranın yarısıyla bile geçinilir.
16.02.2024 · 48. sıra
senin pezevenk enisten
15.02.2024 04:46