polislere düşman değilim ama oldum olası sevmem. şu dayağı lise dönemimde yemiş olsaydım, bu ülkeye, bu insanlara, size düşman olur, elimden geldiğince zarar vermeye uğraşırdım ve bence bu beni vatan haini değil, sizi aşağılık orospu çocukları yapardı.
lise çağındaki çocuğu otobüste dövmek ne demek ulan?
10.06.2018 · 4. sıra
senin pezevenk enisten
09.06.2018 00:31 ~ 01:04