insanlar istiyorlar ki ortada küçük bir risk varsa biz yine de uçalım… kayınçonun reno torosu sanki amk.
görüşmeyi kaçırdım şu gitti bu gitti havalarını da bırakın. iptal olan uçuşu açıklayabilecek kadar yeteneğiniz yoksa görüşmeden bi sik çıkmazdı zaten. aktarmacılar da haklarını alırlar. insan sorunlu uçakla kalkıp ölüm tehlikesi yaşamadığına ağlar mı? otobüsün kanatlısına binince herkesin götü kalkıyor, bi havalar bi değişikleşmeler.
09.02.2024 · 33. sıra
senin pezevenk enisten
08.02.2024 09:01