nuri bilge ceylan yorumu da az çok fikir verendir.
''başka iktidarları silip süpürecek olaylar nedense bu iktidarı sarsmıyor gibi görünüyor. zayıf insan güce karşı her zaman gizli bir hayranlık besliyor çünkü.''
Sık geçen başlıklar
lacrimosaallegretto 17
ekşi profiliövülen tarafının "konya'nın en pahalı evi olması " ile derin düşünclere sevk eden evdir..
(bkz: çok yaşa enflasyon)
edit: o paraya yurtdışından ev alırım denilmiş yahu evi bırak , o paraya afrika'da , 60lı yıllarda bağımsızlığını kazanmış , lakin daha sonra yolsuz diktatörler yüzünden bir türlü götü toparlayamamış ve en sonunda milenyum başında zor bela demokrasiye geçmiş , bütçesi tam takır bir ülke satın alınabilir...
(bkz: çok yaşa enflasyon)
edit: o paraya yurtdışından ev alırım denilmiş yahu evi bırak , o paraya afrika'da , 60lı yıllarda bağımsızlığını kazanmış , lakin daha sonra yolsuz diktatörler yüzünden bir türlü götü toparlayamamış ve en sonunda milenyum başında zor bela demokrasiye geçmiş , bütçesi tam takır bir ülke satın alınabilir...
gençler şuan ki gelir durumu pakistanlı tezek satıcısı ile hemen hemen aynı olan şahsımın bir türlü anlayamadığı olay. 13 milyon doları varken insan niye daha çok kazanmak için olmadık işlere girer ?
cevap söyle olur " kapitalizm , başarı ve büyüme güdüsü , kazanmaya olan hiç bitmeyen açlık".
ayda 10 bin usd harcasam bana 108 yıl yetecek bir para ve hala insanlara yetmiyor...
ayda 280.000 tl ile geçinemem diyecek kaç insan var burada??
edit: 9786 sefer tekrar edildiği üzere evet fakirim...
yani şöyle...
+++ adım bond , james bond
----- ben de fakir bildiğin pis fakir...
edit2 : 280 binde para mı pis fakir diyen arkadaşların asgari ücretle çalıştıklarına yemin edebilirim...
kardeş 10 bin senin engin hayal gücüne yetmiyorsa , 54 yıl 20 bin usd yapalım, oldu mu şimdi ???
cevap söyle olur " kapitalizm , başarı ve büyüme güdüsü , kazanmaya olan hiç bitmeyen açlık".
ayda 10 bin usd harcasam bana 108 yıl yetecek bir para ve hala insanlara yetmiyor...
ayda 280.000 tl ile geçinemem diyecek kaç insan var burada??
edit: 9786 sefer tekrar edildiği üzere evet fakirim...
yani şöyle...
+++ adım bond , james bond
----- ben de fakir bildiğin pis fakir...
edit2 : 280 binde para mı pis fakir diyen arkadaşların asgari ücretle çalıştıklarına yemin edebilirim...
kardeş 10 bin senin engin hayal gücüne yetmiyorsa , 54 yıl 20 bin usd yapalım, oldu mu şimdi ???
formatsız köyden mi geldiniz?? bu nasıl başlık derdim...
tanım : dünya dışı yaşam hakkında bir soru...
görsel
tanım : dünya dışı yaşam hakkında bir soru...
görsel
"economic stability and cultural globalization"
resmen eline tüfeği alıp adamı vurmaktan farkı olmayan kaza..
--bilim dışı eğitim sistemi
--kadercilik
--okuryazarlığın düşük olması.
--bireyselliğin yerini toplumun , ümmetin alması.
--ifade özgürlüğü eksikliği
--ekonomik gerilik , yaygın sefalet.
--kadercilik
--okuryazarlığın düşük olması.
--bireyselliğin yerini toplumun , ümmetin alması.
--ifade özgürlüğü eksikliği
--ekonomik gerilik , yaygın sefalet.
"nasa'da astronom olarak çalışıyorum " dan sonrasını okumadım...
(bkz: kardeş yat uyu bak geç oldu..)
(bkz: kardeş yat uyu bak geç oldu..)
iftihar kaynağimiz (!!) , ülkemizin yüzakı turkcell dir. müsterisi ile resmen dalga geçen firmadir.benim merak ettiğim bunların finli ortakları bu nasıl iş demiyor mu?
edit: finlandiyalı ortak 2020 de ayrılmış ortaklıktan.@yabani insan nickli yazara teşekkürler
edit: farklı bir kampanya olduğu için carpıttığımı söyleyenler var.benim derdim kurumun müşterisine bakış açısının sorunlu oluşu.
görsel
edit: finlandiyalı ortak 2020 de ayrılmış ortaklıktan.@yabani insan nickli yazara teşekkürler
edit: farklı bir kampanya olduğu için carpıttığımı söyleyenler var.benim derdim kurumun müşterisine bakış açısının sorunlu oluşu.
görsel
adı monarşi olup kendi demokrasinin beşiği olan ülkede sorun yoktur..
lakin adı cumhuriyet olup özde krallıkla yönetilen ülkede çooook sorun vardır..!!??!!
lakin adı cumhuriyet olup özde krallıkla yönetilen ülkede çooook sorun vardır..!!??!!
geri kalmışlığın nakit karşılığıdır.
geri kalmış ülkelerde devlet ağır abi pozunda olur her zaman. astığı astık kestiği kestiktir.kafasına göre tonla vergi koyar.bu ülkelerde hukuk mekanizması zayıf olduğu için bunun önü alınamaz ve 2 liralık mala 5 lira ödenir.
geri kalmış ülkelerde devlet ağır abi pozunda olur her zaman. astığı astık kestiği kestiktir.kafasına göre tonla vergi koyar.bu ülkelerde hukuk mekanizması zayıf olduğu için bunun önü alınamaz ve 2 liralık mala 5 lira ödenir.
türkiye'de bana siyasi mizah yapan isimleri sayın dediğimde kaç isim sayabilirsiniz.
yılmaz erdoğan mı diyeceksiniz ? çok az belki . cem yılmaz'ı hiç saymıyorum bile.
çok önceden ferhan şensoy yapardı.oda sadece tiyatro oyunlarında , sınırlı bir kitleye . levent kırca kadar benim hatırladığım otoriteyi direk eleştirebilen ve tv de çok geniş bir kitleye bunu duyurabilen başka bir komedyen yoktur.
son yıllarda mizahındaki düşüşün nedeni ülkede giderek hakimiyetini arttıran eleştiriye kapalı yapıdır.son yıllarda yapılan mizahın içeriğine bakılınca dediğim anlaşılır.güldür güldür de yapılan son 2 siyasi skeç bile siyasi mizahı ne kadar unuttuğumuzu gösteriyor.
tanım: bir daha bu topraklara gelmeyecek bir mizah ustasına yapılmış yersiz eleştiri.
yılmaz erdoğan mı diyeceksiniz ? çok az belki . cem yılmaz'ı hiç saymıyorum bile.
çok önceden ferhan şensoy yapardı.oda sadece tiyatro oyunlarında , sınırlı bir kitleye . levent kırca kadar benim hatırladığım otoriteyi direk eleştirebilen ve tv de çok geniş bir kitleye bunu duyurabilen başka bir komedyen yoktur.
son yıllarda mizahındaki düşüşün nedeni ülkede giderek hakimiyetini arttıran eleştiriye kapalı yapıdır.son yıllarda yapılan mizahın içeriğine bakılınca dediğim anlaşılır.güldür güldür de yapılan son 2 siyasi skeç bile siyasi mizahı ne kadar unuttuğumuzu gösteriyor.
tanım: bir daha bu topraklara gelmeyecek bir mizah ustasına yapılmış yersiz eleştiri.
zatı- muhterem tam 73 asgari ücretli maaşına denk gelen maaş almaktadır. 1 lira hakkım geçiyorsa allah belalarını versin.
--- spoiler ---
üç maaşlı bakan yardımcısının aylık geliri yüzde 77 zamlanmış: 313 bin 870 tl
--- spoiler ---
link
edit: bu başlıktaki @ni dieu ni maitre nickli yazarın entrisi ( entry linki aşağıdadır ) konu hakkında çok güzel bir açıklama olmuş.okumanızı rica ederim.toplumda demokrasi ve bireysel haklar için talep olmazsa , insanlar sandığa "çocuğumun ataması yapılsın , falancanın işi görülsün " diye gitmeye devam ederse bunlar hep olacak.kamu hizmeti bir haktır , idarecilerin bahşettiği birşey değildir.
(bkz: #136753855)
edit 2: maaşın özel bankadan alındığı şeklindeki karşı yorum için lütfen aşağıdaki entriyi okumanızı rica ederim. yazara teşekkürler.
(bkz: #136760935)
--- spoiler ---
üç maaşlı bakan yardımcısının aylık geliri yüzde 77 zamlanmış: 313 bin 870 tl
--- spoiler ---
link
edit: bu başlıktaki @ni dieu ni maitre nickli yazarın entrisi ( entry linki aşağıdadır ) konu hakkında çok güzel bir açıklama olmuş.okumanızı rica ederim.toplumda demokrasi ve bireysel haklar için talep olmazsa , insanlar sandığa "çocuğumun ataması yapılsın , falancanın işi görülsün " diye gitmeye devam ederse bunlar hep olacak.kamu hizmeti bir haktır , idarecilerin bahşettiği birşey değildir.
(bkz: #136753855)
edit 2: maaşın özel bankadan alındığı şeklindeki karşı yorum için lütfen aşağıdaki entriyi okumanızı rica ederim. yazara teşekkürler.
(bkz: #136760935)
artık beyanlar çocuk kandırma seviyesine indi.
bence hayat pahalılığını dövelim belki o zaman kaçar attaya gider.
insan doğası gereği çıkmaza düştüğünde işi komediye vurur , işte hükümet dahil hepimiz bu çıkmazı yaşıyoruz.
buyrun
bence hayat pahalılığını dövelim belki o zaman kaçar attaya gider.
insan doğası gereği çıkmaza düştüğünde işi komediye vurur , işte hükümet dahil hepimiz bu çıkmazı yaşıyoruz.
buyrun
reis'in beyanatı.maalesef artık iş ümit etmeye kaldı.bir doğa olayını bekler gibi.
"eğer uslu bir çocuk olursanız şirinleri bile görebilirsiniz" tarzı bir açıklama olmuş.
(bkz: hayırlısı bakalım)
(bkz: yağmur duası)
link
edit: aynı cümle ile önceden açılan başlık mevcutmuş , arama yapmış ama bulamamıştım.yazarın affına sığınarak moderasyonun dikkatine sunulur.
"eğer uslu bir çocuk olursanız şirinleri bile görebilirsiniz" tarzı bir açıklama olmuş.
(bkz: hayırlısı bakalım)
(bkz: yağmur duası)
link
edit: aynı cümle ile önceden açılan başlık mevcutmuş , arama yapmış ama bulamamıştım.yazarın affına sığınarak moderasyonun dikkatine sunulur.
(bkz: arbeit macht frei)