iftihar kaynağimiz (!!) , ülkemizin yüzakı turkcell dir. müsterisi ile resmen dalga geçen firmadir.benim merak ettiğim bunların finli ortakları bu nasıl iş demiyor mu?
edit: finlandiyalı ortak 2020 de ayrılmış ortaklıktan.@yabani insan nickli yazara teşekkürler
edit: farklı bir kampanya olduğu için carpıttığımı söyleyenler var.benim derdim kurumun müşterisine bakış açısının sorunlu oluşu.
görsel
05.10.2022 · 39. sıra
lacrimosaallegretto
04.10.2022 07:46 ~ 13:59