Sık geçen başlıklar

beyşehir'de 70 milyon tl'ye ilana koyulan ev 1

ekşi'de gör
övülen tarafının "konya'nın en pahalı evi olması " ile derin düşünclere sevk eden evdir..
(bkz: çok yaşa enflasyon)

edit: o paraya yurtdışından ev alırım denilmiş yahu evi bırak , o paraya afrika'da , 60lı yıllarda bağımsızlığını kazanmış , lakin daha sonra yolsuz diktatörler yüzünden bir türlü götü toparlayamamış ve en sonunda milenyum başında zor bela demokrasiye geçmiş , bütçesi tam takır bir ülke satın alınabilir...