Sık geçen başlıklar

kosucu 20

ekşi profili
mevzu artık geçinmekten ziyade itibara dönüştü, en azından dayak yemiyorlar ya da hadi oldu da şiddete maruz kaldılar biliyorlar ki şiddeti uygulayan gerekli cezayı alacak, bizdeki gibi ertesi gün elini kolunu sallayarak gezemeyecek.

sanmasın sadece ekonomik nedenlerden göç sebebi, öyle değil bilmesi lazım oysa.
hoş biliyordur da..
vefat eden kişinin son kez evinin önüne getirilmesi, çok berbat bir duygu.

gencecik kuzenim babasının evinin önüne getirildi de minicik kızı yüzünü açıp öpüp kokladı.
babamınkini atlattım da kuzeninkini hala atlatamadım.
dilara plastiğe şok geçirdi, çok basit kıyma poşetinden girmiş işte, suçlayacak kişi bulamadı, artık allah'a suçu attı, allah'ın işi diyor, pis çalışırsan plastik çıkar dilara..
ve dahi ailesine bile ifade etmez. insanların memnun olmayacağını, ne kadar dil dökersen dök yine bildiklerine inanacağını anlamış insandır. isteyen istediğini hakkında düşünebilir olgunluğuna erişmiştir. hiçbir şey umurunda değildir. ne haliniz varsa da diyen insan gibi insandır.