Sık geçen başlıklar

ilişkisi olmayan kişilerin mutsuz olması 3

ekşi'de gör
mesele ilişki olması değil, doğru insanla ilişki olması. aksi takdirde yalnızlığınızı mumla arayabilirsiniz.
kendi mutluluğu bile başka insanlara bağlı olacak kadar değersiz olan insanlar için doğru olabilecek önerme. yalnızlığınızdan bu kadar rahatsız oluyorsanız muhtemelen kendinize tahammül edemediğinizdendir, siz bile kendinize tahammül edemiyorken başkası nasıl tahammül etsin.
mutsuz değil de ara ara gelen mutsuzluk desek daha doğru olur. sürekli mutsuzluk diye bir şey yok, aksi halde ilişkisi olanların da sürekli mutlu olması gerekiyor.