Sık geçen başlıklar

rastafay 15

ekşi profili
babama yazdıkları akıllı ilacın bir işe yaramaması sonrası şüphelenmiştim acaba bunlar sahte ilaç mı veriyorlar demiştim.
babamı kaybettik bu işin sorumlusu ortaya çıkarsa bir şekilde onu bulup hesap soracağım.

akp devletin kasasından kanser ilacı parası alıp halka parol vermiş.
bu ilaçlar 1000 dolar civarı. vurgun çok büyük katliam ise dünyada eşi benzeri olmayan acımasızca bir olay.

ya bu akp ye oy verenler allah sizin belanızı versin
geçilebir bir fiyat olsaydı dediğin haklı olurdu gidiş geliş 400 bu şekilde iki yaka arasındaki geçiş mi çoğalırmış, şehir mi büyüyüp gelişirmiş, tcaret mi artarmış ?
yazdığını konuştuğunu bile idrak edemiyorsun gelmiş burada rant köprüsünün güzellemesini yapıyorsun.
amına koduklarım istiyorlar ki korkutucu ve havalı bir isimleri olsun. jöh pöh özel harekat gibi bir şey istiyorlar

edit: işine saygısı olmayan bedavadan haketmeden bekçi olup burun kıvırıp yeni bir isim isteyenler için söylüyorum bunu bekçilik kurumuna değil .
sanki hergün temizlik yapıyorlar da aylığa vurmuşsunuz
hem hergün temizlik yapamaz yaparsa eli ayağı tutmaz
ayrıca her işin bir bedeli var isteyen mimar mühendis maaşından memnun değilse maçası sıkıyorsa evlere temizliğe gidebilir
herkes yunanistan'a sallamış nasıl olsa yunanistan kolay lokma.
sanıyorlar ki yunanistan yalnız savaş olursa avrupa ülkeleri karışmaz .

işin içinde almanya fransa italya mısır var bunlar görünürde destek verenler ingiltere abd israil ne yapar belli değil sınırımzda bekleyen ağır silahlarla donatılmış pyd var suriye devleti var .
hepsini yeneriz sanıyorsunuz herhalde

evde pc başında ne var sikeriz sokarız diyorsunuz da mahallen uçaklarla bombalandığında ülkenin altyapısı çöktüğünde evinde elektrik su yokken gıda sevkiyatın durduğunda görürüm savaş tamtamları çalan ergenleri bunlar ilk mülteci olacak olanlardır çünkü sorumsuz ve düşüncesizsiniz
herşey yasal yollarla çözülmeli mutlak bir zafer yoksa ortada savaş sadece yıkım getirir

unutmayın erdoğan hükumeti rusyanın askerlerimizi bombalaması sonrası rusya askerlerimizi bombaladı bile diyememiş dış unsurlar demiştir
sonrasında tam kadro rusya'ya gidip putinle anlaşmış sınır ötesi haerkattan vaz geçmişlerdir
olan gencecik yaşta toprağa giden askerlerimize olmuştur

edit: sen ne öneriyorsun elimizde olanı kaptıralım mı domalalım mı diyenlere verdiğim cevaptan alıntı

sen ne öneriyorsun ? savaşalım mı ?
bunlar topluca saldırırsa kazanır mıyız ? ciddi ciddi hesap edip düşündün mü ?
kazanamazssak bunun sonuçları ne olur hiç hesap ettin mi ? hangi topraklar elimizden çıkar ne kadar tazminat öderiz ?
ekonomi zaten bitmiş savaşı kaldırabilir mi bu ekonomi ne ile finanse edeceksin ?
bizim olan derken daha ortada bulunan bir enerji kaynağı yok .
daha bulunmamış petrol için savaşa girmeye halk desteği ne alemde ?
savaş sadece mutlak bir zafer öngörülüyorsa tercih edilebilir aksi durumda güçlenene kadar devleti ayakta tutmak zorunlu olandır

2. edit : kıbrısa girdik tüm dünya birşey yapamadı şimdi de yapamazlar

cevap: o zaman sovyetler vardı türkiye'nin eksen değiştirme riskini göze alamadılar zira ülkenin başında sol parti vardı ambargoyla yetindiler

bu arada bugün savaş tamtamları çalan kitle kıbrısa girdik diye yapılan abd ambargosu sonucu oluşan kuruklar için akp döneminde 20 yıldır chp döneminde gaz kurukları vardı diye goygoy yaptılar
bir tanesi chp'ye teşekkür etmedi
polis göz göre göre etkisiz hale getirilmiş siyahi bir vatadaşı halkın içinde insanların uyarılarına rağmen boğarak öldürdü ve bu polis ve ortağı tutuklanmadı.
şimdi halk ne yaparsa yapsın haklıdır devlet katili koruyor .olayları sonlandırmak çok kolay katili ve yardımcılarını tutuklamak fakat oralı bile değiller aynı türkiye'de gezi döneminde polisin ve devletin işbirliği ile öldürülen onlarca insana rağmen sorumluları cezalandırmadığı gibi .
metro istasyonu girişine çöp bırakıp fotoğrafını çeken akp çekmeköy belediyesi çöpçüsü ibb kameralarına yakalandı.
ortalıkta virüs varken ibb çalışmıyor diye paylaşacak namussuz bu zamanlarda bile dertleri kaybettikleri istanbul'u hile ile geri almak

bunların müslümanlığı bu kadar işte ama yukarıda allah var onu hesaba katmıyor kitapsız

edit : bu soysuz akp çekmeköy belediyesi çöpçüsü değil ibb çalışanı bir akpli çıktı yediği kaba pisleyen köpek bunlar
ah imamoğlu dedik sana bunlarla değil kendi kadronla çalış seni sabote edecekler diye dinletemedik bu sosyal demokrat'a geçen de usülsüz işe alınıp belediyenin önünde tantana çıkaranları ihanet etsinler diye işe aldı devam et imamoğlu sonun sezar gibi olacak doldur etrafına hainleri devam et

neyse ki bu alçağa gereği yapılmış kendi ekmeğiyle oynadı tazminat ta alamaz yaptığı yüz kızartıcı suç dava bile açılır

link
bir avuç cahilin yönettiği ülke ancak böyle olur
ulan lise mezunu sözleşmeli memur olamıyor ama tek adam olabiliyor bu ülkede

edit: son dakika abd'li yetkililer, s-400 füzeleri türkiye'de olduğu sürece, patriot füzelerinin türkiye'ye verilmesinin mümkün olmadığını söyledi
tayyip erdoğan'ın hep cumhuriyetin tüm kurumlarını sattığı hiçbir fabrika açmadığı söylenerek haksızlık yapılıyor bence fabrikalar açmıştır ancak aklımda hiçbiri yok

ak partili yoldaşlardan bu başlığı reisin 18 yıllık iktidarı boyunca açtığı fabrikaları yazarak donatmaya düşman çatlatmaya davet ediyorum

özel fabrikaları listeleyenleri görüyorum bunlar devlete ait değil reis kurmadı lütfen doğrusnu yazalım arkadaşlar
bu araç yüzde yüz yerli olursa her parçası türkiye de üretilirse dışarıya döviz gitmeyecekse
kamuda bütün araçlar yerli olabilir sıkıntı yok
ama italyada üretilip yada ithal parçalarla üretilirse bunları euro ile ödeyecekseniz
sikerim o zaman yapacağınız işi derim