Sık geçen başlıklar

bekçilerin kendilerine bekçi denmesini istememesi 4

ekşi'de gör
gece kartalları diyeceksek; "yüzüğü hüküm dağına neden bekçilerle götürmediniz" sorusu da doğar
amına koduklarım istiyorlar ki korkutucu ve havalı bir isimleri olsun. jöh pöh özel harekat gibi bir şey istiyorlar

edit: işine saygısı olmayan bedavadan haketmeden bekçi olup burun kıvırıp yeni bir isim isteyenler için söylüyorum bunu bekçilik kurumuna değil .