tayyip erdoğan'ın hep cumhuriyetin tüm kurumlarını sattığı hiçbir fabrika açmadığı söylenerek haksızlık yapılıyor bence fabrikalar açmıştır ancak aklımda hiçbiri yok
ak partili yoldaşlardan bu başlığı reisin 18 yıllık iktidarı boyunca açtığı fabrikaları yazarak donatmaya düşman çatlatmaya davet ediyorum
özel fabrikaları listeleyenleri görüyorum bunlar devlete ait değil reis kurmadı lütfen doğrusnu yazalım arkadaşlar
08.02.2020 · 24. sıra
rastafay
07.02.2020 15:52 ~ 16:42