aklı olan buradan siktir olur gider kardeşim.
memleket yobaz diye zamanında geldik.
iş olanağı çok imkanlar fazla diye 10 seneyi aşkındır koduğumun memleketindeyim.
buradaki yobazdan daha fazlası hiçbir yerde yok.
iş harici hayatımız ya otobüs beklerken geçiyor yada yolda.
sömürü düzeni had safada, herzaman senden daa ucuza işi yapacak daha iyi köleler bulunuyor.
özel sektörde göt siktirtme sırasında millet en iyi analı ben yaparım yarışında.
işverenlerin hepsi allah olmuş durumda.
işsizlik ve kaçak göçmen almiş başını gitmiş
iş harici mucize olurda boş vaktin olursa, paranla nasıl rezil olurumun yaşandığı yer burada.
bir kahvaltı az rakamlarla da değil şilede ağvada yapayım desen 300-400 tl oda göt göte boş yer bulabilirsen.
bir gün biyede ormanda vs kalayım desen 1k en az.
her şeyin boku burada.
aldığım maaş ile nasıl geçiniyorum inanın ben bile bilmiyorum.
resmen sıkışmışız istanbulda. robotlar gibiyiz.
5. üni bitti akbil sayesinde. bir bokada yaradığı yok.
napıcaz be kamil bilmiyorum.
bir insanın aylık minimum 10k ya ihtiyacı var.
ha ben 6 bile almiyorum orası ayrı.
çünkü ben insan değilim.
26.02.2021 · 34. sıra
her biji recop wundebahg
25.02.2021 11:27 ~ 14:17