neşeli
herkes çok neşeli
espiriler de yapıyor salona morali yerinde canım millette gülüyor herkes mutlu
arkadaş şehitler kimsein umrunda değil aksi olsa yer yerinden oynardı
34 şehit vermiş ülkenin başkomutaninin! konuşmasının özeti;
para
avro
sayın putin
kılıçdaroğlu sen kimsin?
camide içki içtiler
petrol
espiri
kahkaha
gülücük
alkış
kapanış
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bu fenerliler kadar nankör taraftar görmedim. kardeşim geçen sene bu takım nerdeyse son haftaya kadar küme düşme potasında dwğil miydi? bu sene 23.hafta, fener küme düşer diyebilir misiniz? bu ersun hocamın başarısıdır. vefasızlık etmeyin.
arkadaşlar olay şöyle oluyor, bu pelikan terör örgütü, hilal kaplan teröristinin emriyle toplaşıp "bol bol ihalı sihalı, kartallı güvercinli, ayağınıza taş değmesinli kurt dişili entryler girelim" diyorlar. sonra gelip sözlükte sağa sola salyalarını saçıyorlar, sanki askerleri ölüme sözlüktekiler gönderdi.
olay bu. bunlar rus'lardan daha tehlikeli. bu tip başlıkların çok güzel bir yanı var, daha önceleri "muhalifim ama" ile kendilerini gizliyorlardı ama bu tür operasyon başlıklarında maskeleri düşüyor, o yüzden ak troll engellemek için birebir.
deneyin, çok temiz oluyor. direk engelleyin, sözlüğü trollük yapmak için kullanmalarına izin vermeyin.
olay bu. bunlar rus'lardan daha tehlikeli. bu tip başlıkların çok güzel bir yanı var, daha önceleri "muhalifim ama" ile kendilerini gizliyorlardı ama bu tür operasyon başlıklarında maskeleri düşüyor, o yüzden ak troll engellemek için birebir.
deneyin, çok temiz oluyor. direk engelleyin, sözlüğü trollük yapmak için kullanmalarına izin vermeyin.
twitter'da bir tweet gördüm ."keşke taşı taşa vurup ateş yakmaya çalışsaydım da seninle aynı döneme denk gelmeseydim."
entry bu kadar.
entry bu kadar.
2. yarı nwakaeme girer ve olaylar gelişir.
4 gün önce bu tarzda başlık açılmış olmasına rağmen sözlük yönetimi başlığı taşıyarak dikkat çekmesini önlemiştir.
türk halkına yapılan bu hakaret sessiz kalmamalı.
https://odatv.com/…-oldugunu-soyluyor-24022040.html
https://www.haber3.com/…gan-dusunsun-haberi-5084526
edit: arkadaşlar durmadan "zaten gerçek olduğunu biliyorduk" yazmayın bunu bizde biliyorduk.
türk halkına yapılan bu hakaret sessiz kalmamalı.
https://odatv.com/…-oldugunu-soyluyor-24022040.html
https://www.haber3.com/…gan-dusunsun-haberi-5084526
edit: arkadaşlar durmadan "zaten gerçek olduğunu biliyorduk" yazmayın bunu bizde biliyorduk.
an itibariyle twiter'da gündem olan başlık. sahi neden gülünür ki 36 şehidin olduğu bir zamanda. bazen öyle daralıyorum ki kendimi ortadan yırtasım geliyor. yeter artık.
en ideal aday olarak kendimi öneriyorum sayın suserlar. bakın açtığım başlıklar da tam türk halkının aradığı dolu dolu bilgiler.
(bkz: icradan kaçma yolları)
(bkz: e-haciz'den kurtulma yolları)
(bkz: fuhuş yaparken basılmamanın yolları)
(bkz: batan işyerinden mesul olmama yolları)
bu bilgi ve tecrübeyi boşuna harcamayın. cem uzan'a yüzde 7 küsur oy veren ülkede bence şansım yüksek değerlendirelim.
not: başlıkların hepsi bilgi içeren başlıklardır. troll değildir.
(bkz: icradan kaçma yolları)
(bkz: e-haciz'den kurtulma yolları)
(bkz: fuhuş yaparken basılmamanın yolları)
(bkz: batan işyerinden mesul olmama yolları)
bu bilgi ve tecrübeyi boşuna harcamayın. cem uzan'a yüzde 7 küsur oy veren ülkede bence şansım yüksek değerlendirelim.
not: başlıkların hepsi bilgi içeren başlıklardır. troll değildir.
burda siktirolup gitmeyi düşünen mülteci kardeşlerim için en kolay kara noktaları:
1. doyran köyü
2. saçlımüsellim çıkışı (uzunköprü yönü)
3. meriç - küplü köyü
güzergahıdır. edirneli bir kardeşinizden tavsiyedir. yunana geçinçe favlamayı unutmayın.
edirne bosnaköy güzergahında boşuna dolaşmayın çit var bir de gümrük polisi sürekli devriye atıyor
1. doyran köyü
2. saçlımüsellim çıkışı (uzunköprü yönü)
3. meriç - küplü köyü
güzergahıdır. edirneli bir kardeşinizden tavsiyedir. yunana geçinçe favlamayı unutmayın.
edirne bosnaköy güzergahında boşuna dolaşmayın çit var bir de gümrük polisi sürekli devriye atıyor
bilim hayatı anlamak için, sanat hayata katlanabilmek için vardır. bu sebeple, bu iki kavram arasında üstünlüğe dair bir kıyas yapılamaz.
akp'li değilimden sonrasını okumadım.
birleşmiş milletler'e üye 193 ülke var. çok ciddiyim içlerinde bu kadar absürt bir olaya sahip olabilecek tek ülke bile bilmiyorum.
devlet televizyonu kaçış rotaları önerir, böyle simsarlar gönül işi yapıyoruz diye alkış bekler.
bugün günlerden cumartesi. mikrofona bu açıklamayı perşembe günü yapmış olsa hakkında işlem yapılacaktı, bugün gurur vesilesi oldu. şu haber zaytung'da olsa hiç şaşırmazdım.
yüz yıl sonra bile anlatılacak tarihi günler geçiriyoruz.
devlet televizyonu kaçış rotaları önerir, böyle simsarlar gönül işi yapıyoruz diye alkış bekler.
bugün günlerden cumartesi. mikrofona bu açıklamayı perşembe günü yapmış olsa hakkında işlem yapılacaktı, bugün gurur vesilesi oldu. şu haber zaytung'da olsa hiç şaşırmazdım.
yüz yıl sonra bile anlatılacak tarihi günler geçiriyoruz.
suriyelileri ulkeye doldurani elestirdiginizde sizi de vatan haini olarak ilan edecek insanlar tarafindan gerceklestirilmistir.
en beğenilen entryde biri demiş ki "alkol harici keyif verici bir şey içmesi"
orospu çocuğuna bak , kendisi neyin muptezeliyse onu kaliteli yapmış, digerlerini kalitesiz yapmış ...
o zaman ben de diyeyim ki , esrar icmeyip alkol içen escinseldir hadi bakalım.
alkol, zihinsel yetileri kaybetme bakımından "bir kaç kimyasal narkotik madde dışında" insan biyolojisinin deneyimleyebilecegi en tehlikeli uyusturucudur ... alkolun kaliteli gösterilmesine tepki olarak yazıyorum bunu . göt
edit: lan escinsellerden özür dilerim , alınıp mesaj atan olmuş ne alaka böyle bir benzetme yaptin diye,
burada , eşcinselliği , karşılığı "kalitesiz" olan bir diyalogdaki ifade karşılığında kullandığım için , böyle bir benzetme yaptığım için eşcinsel kardeslerimden özür dilerim.
ayrıca tam 4 kere eşcinsel yazdım entry boyunca sizin yuzunuzden ibineler
o en beğenilen entry, senin ben yazarını sikeyim emi
orospu çocuğuna bak , kendisi neyin muptezeliyse onu kaliteli yapmış, digerlerini kalitesiz yapmış ...
o zaman ben de diyeyim ki , esrar icmeyip alkol içen escinseldir hadi bakalım.
alkol, zihinsel yetileri kaybetme bakımından "bir kaç kimyasal narkotik madde dışında" insan biyolojisinin deneyimleyebilecegi en tehlikeli uyusturucudur ... alkolun kaliteli gösterilmesine tepki olarak yazıyorum bunu . göt
edit: lan escinsellerden özür dilerim , alınıp mesaj atan olmuş ne alaka böyle bir benzetme yaptin diye,
burada , eşcinselliği , karşılığı "kalitesiz" olan bir diyalogdaki ifade karşılığında kullandığım için , böyle bir benzetme yaptığım için eşcinsel kardeslerimden özür dilerim.
ayrıca tam 4 kere eşcinsel yazdım entry boyunca sizin yuzunuzden ibineler
o en beğenilen entry, senin ben yazarını sikeyim emi
yaptığı salaklıklarla tez konusu olabilecek, cahillikten de öte bir cesarete sahip kişi.
instagram hesabı;
https://www.instagram.com/alcan_ahmet/
şöyle bir akrabası var;
https://www.instagram.com/sinanalcan92/
şu var;
https://i2.wp.com/…t-alcan.jpg?resize=620,350&ssl=1
bonus; en soldaki o olsa gerek
https://i.hizliresim.com/bg9qeq.png
edit:
https://www.facebook.com/…deo_source=user_video_tab
edit 2:
https://scontent.fsaw2-2.fna.fbcdn.net/…oe=5ef16b4c
https://scontent.fsaw2-1.fna.fbcdn.net/…oe=5ef47f74
https://scontent.fsaw2-1.fna.fbcdn.net/…oe=5eed54e4
instagram hesabı;
https://www.instagram.com/alcan_ahmet/
şöyle bir akrabası var;
https://www.instagram.com/sinanalcan92/
şu var;
https://i2.wp.com/…t-alcan.jpg?resize=620,350&ssl=1
bonus; en soldaki o olsa gerek
https://i.hizliresim.com/bg9qeq.png
edit:
https://www.facebook.com/…deo_source=user_video_tab
edit 2:
https://scontent.fsaw2-2.fna.fbcdn.net/…oe=5ef16b4c
https://scontent.fsaw2-1.fna.fbcdn.net/…oe=5ef47f74
https://scontent.fsaw2-1.fna.fbcdn.net/…oe=5eed54e4
aynı durumu kanunen hakkı olmadan kullanılan makam araçları içinde bekliyoruz.
cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan konuşmasında, "merkel 25 milyon euro vereceğini söyledi." diyor.
berat albayrak'ın gülüşüne ve yanındaki eski tbmm başkanı ismail kahraman'ın el hareketine dikkat edin, ne anlamalıyız bu hareketten? neler oluyor son günlerde?
ben kendimi tutup bu zamana kadar ne entry ne de tweet attım, haddim değildir dedim. ama bu olanlar, şu el hareketi... kalbim kırılıyor bu ülkeye.
ilgili video
unutmuş olabiliriz diye 17-25 aralık tapeleri
edit: link güncellemesi
berat albayrak'ın gülüşüne ve yanındaki eski tbmm başkanı ismail kahraman'ın el hareketine dikkat edin, ne anlamalıyız bu hareketten? neler oluyor son günlerde?
ben kendimi tutup bu zamana kadar ne entry ne de tweet attım, haddim değildir dedim. ama bu olanlar, şu el hareketi... kalbim kırılıyor bu ülkeye.
ilgili video
unutmuş olabiliriz diye 17-25 aralık tapeleri
edit: link güncellemesi
33 şehit haberinden sonra dut yemiş bülbüle dönen akgötverenler mesaiye başlamış.
oldu başka? 3 lira farkla izmir'i de verelim mi?
oy vermek bir yana destek dahi vermedim vicdanım rahat fakat bu çok normal birşey. nasıl ki %90 üstü oy alan kenan evren'e kimse destek vermemiş gibi yapıyorsa yarın aynısını akp için yapacaklar fakat arada tek fark var o da vicdan, herkeste bulunmuyor
gerçekse konda değil anakonda'dır bu.
içeride daha çok ağlayacak orospu çocuğudur. darısı diğer orospu çocuklarının başına.
geçtiğimiz günlerde bir gecede 33 şehit vermemizin ardından 36 saattir halkından kaçan dünya lideri.
her ne kadar aktrollerimiz telsiz kapattı filan dese de - sanki (bkz: erwin rommel) anasını satayım - basbayağı imaj yönetim sessizliğidir.
sayın recep tayyip erdoğan hiçbir zaman kötü haberlerde ekran karşısında bulamazsınız en basitinde istanbul seçimlerini yeniletirken hiçbir zaman ekrana çıkmamış akp başkan yardımcısı a.k.a. tetikçisi ali ihsan yavuz'u sahaya sürmüştür. tıpkı diğerleri gibi işi bitince kenarı alınmış lakin ekrem ımamoğlu her darbeyi kendi karşıladığı için imaj yıpranmasına uğramıştır.
bugün de 33 şehidimizin olduğu olayda da gene ekranlardan kaybolmuş olup, hatay valisini öne sürmektedirler. düşünün ki sulh zamanında kaldırım açılışı bile yapan reyiz her sıkıntılı olayda 3 er 5 er günlük yurt dışı gezilerine çıkmakta, çıkamazsa da vatoz balığı gibi kendini kuma gömmektedir. e birader sormazlar mı adama madem o zaman benzin zammını bitlis valisi açıklasın, libya sorunlarımızı muğla valisi çözsün diye.
alem adam görsün, telsiz kapattı filan geçiceksiniz bunları millete algı operasyonu diye höykürürken kendisi gücün algısal temsilinin kitabını yazmaktadır.
her ne kadar aktrollerimiz telsiz kapattı filan dese de - sanki (bkz: erwin rommel) anasını satayım - basbayağı imaj yönetim sessizliğidir.
sayın recep tayyip erdoğan hiçbir zaman kötü haberlerde ekran karşısında bulamazsınız en basitinde istanbul seçimlerini yeniletirken hiçbir zaman ekrana çıkmamış akp başkan yardımcısı a.k.a. tetikçisi ali ihsan yavuz'u sahaya sürmüştür. tıpkı diğerleri gibi işi bitince kenarı alınmış lakin ekrem ımamoğlu her darbeyi kendi karşıladığı için imaj yıpranmasına uğramıştır.
bugün de 33 şehidimizin olduğu olayda da gene ekranlardan kaybolmuş olup, hatay valisini öne sürmektedirler. düşünün ki sulh zamanında kaldırım açılışı bile yapan reyiz her sıkıntılı olayda 3 er 5 er günlük yurt dışı gezilerine çıkmakta, çıkamazsa da vatoz balığı gibi kendini kuma gömmektedir. e birader sormazlar mı adama madem o zaman benzin zammını bitlis valisi açıklasın, libya sorunlarımızı muğla valisi çözsün diye.
alem adam görsün, telsiz kapattı filan geçiceksiniz bunları millete algı operasyonu diye höykürürken kendisi gücün algısal temsilinin kitabını yazmaktadır.
kılıçdaroğlu konuşurken şehitlerin acısının yüreğini titrettiğini hissettim. daha şehitler defnedilmedi, böyle bir günde kahkaha atılır mı, böyle bir günde siyaset yapılır mı, benden ne istiyorsun dedi. kim ne derse desin, siyasi açıdan sevilsin ya da sevilmesin şurası kesin ki, kılıçdaroğlu vicdanlı, ahlaklı, duyarlı, tertemiz kalpli bir adam.
chicago üniversitesi'nde okuyup, hayatına ingiltere'de çalışarak devam eden hulusi akar'ın oğlu selim akar, öldürülen 33 asker haberini, sıcacık evinin huzurlu ortamında eşiyle beraber televizyon seyrederken öğrenmiştir. hulusi akar'ın bilinçaltında, o öldürülen 33 askerden birisi oğlu selim akar olmadığı için gizli bir mutluluk dolaşmaktadır. 33 askerin annesi fakirdir ama eşe dosta vatanseveriz derler. zengin olsalar çocuklarının ölmeyeceğini söylemeye dilleri varmaz.
yıllar önce bizim de yapmış olmamız gereken açıklamadır. napsınlar adamlar milyonlarca iti kopuğu alıp, kadınlarına yan gözle bakmalarını mı izlesinler, nargile dumanını nasıl üflediklerini mi?
33 şehit olayına verilen misliyle cevaptır. sorumlular o acıyı pompa istasyonunda hissedecektir.
ben dün geceki toplantıya katılmadığını öğrenince verdim notunu... cumhurbaşkanı var, milli savunma bakanı var, genelkurmay başkanı var, dışişleri bakanı var, mit başkanı var ayrıca kuvvet komutanları da var ama bilin bakalım kim yok?
sınır kapısını tek taraflı portal gibi bir şey sananların şaşıracağı durum. sen istediğin kadar aç kapıları, karşındaki açmayınca bir anlamı olmuyor.
göndereceğiz diye sınır illerde topluyoruz adamları, oranın insanının başına bela olacaklar sonunda.
edit: avrupa'yı insan haklarına aykırı davranmakla suçlayanlar, din kardeşleri, peygamberlerinin soyu, über insanlar arapların kaç mülteci kabul ettiğini de yazsa keşke, batı da insan hakları öğrenirdi bahaneyle.
göndereceğiz diye sınır illerde topluyoruz adamları, oranın insanının başına bela olacaklar sonunda.
edit: avrupa'yı insan haklarına aykırı davranmakla suçlayanlar, din kardeşleri, peygamberlerinin soyu, über insanlar arapların kaç mülteci kabul ettiğini de yazsa keşke, batı da insan hakları öğrenirdi bahaneyle.
metrobüse binen bir insanım. kediden köpekten mi iğreneceğim.
sosyal medyada "en çok ben üzüldüm" imajı çizmelerine uyuz oluyorum.
bir kere toplumda mutlaka yaşanılan olayla ilgili paylaşım yapma zorunluluğu gibi bi şey çıktı. kendisi paylaşırken ötesine berisine de "başka şeyler paylaşmayın" mesajı veren tipler var. kusura bakmayın da instagramda bayrak fotosu paylaştın diye benden daha milliyetçi olduğun veya benden daha çok üzüldüğün anlamına gelmiyor. her şeyi göstermelik yaşıyorsunuz. ben kendi içimde yaşıyorum gösteriş yapmak istemiyorum.
başka şeyler paylaşan insanlara gelince. yahu bırakın insanları ne yapıyorsa yapsınlar. bu neyin mahalle baskısı? acı üzerinden kavga çıkarmak ya da üstünlük sağlamak da ne oluyor?
işte bu duyguları yazmak istedim.
bir kere toplumda mutlaka yaşanılan olayla ilgili paylaşım yapma zorunluluğu gibi bi şey çıktı. kendisi paylaşırken ötesine berisine de "başka şeyler paylaşmayın" mesajı veren tipler var. kusura bakmayın da instagramda bayrak fotosu paylaştın diye benden daha milliyetçi olduğun veya benden daha çok üzüldüğün anlamına gelmiyor. her şeyi göstermelik yaşıyorsunuz. ben kendi içimde yaşıyorum gösteriş yapmak istemiyorum.
başka şeyler paylaşan insanlara gelince. yahu bırakın insanları ne yapıyorsa yapsınlar. bu neyin mahalle baskısı? acı üzerinden kavga çıkarmak ya da üstünlük sağlamak da ne oluyor?
işte bu duyguları yazmak istedim.
öncelikle bir hedef koyardı (bkz: misak-ı milli) bu hedefi koyarken politik ve ilkesel olarak o kadar haklı olurdu ki; tüm halkı bu hedef etrafında birleştirir, dünyadaki tüm vicdanlı insanların desteğini alırdı.
koyduğu hedefe ulaşmak için varıyla yoğuyla savaşır, korkusuzca ve en onurlu şekilde yaşar veya ölürdü. düşmanlarının dahi saygısını kazanırdı. en büyük düşmanları ülküsüne ve karakterine hayran kalırdı.
rusya veya suriye ile savaşıp savaşmayacağını bilmiyorum, önemli de değil ancak savaşıyorsa bilirdik ki her mehmetçiğin canını kendi canından daha değerli görürdü. kişisel çıkarları olmazdı. para, şöhret, makam gibi saçma dünyevi şeylere değer verecek kadar küçük düşünmezdi.
sonuçta onu büyük yapan kazandığı zaferler değil karakteriydi.
koyduğu hedefe ulaşmak için varıyla yoğuyla savaşır, korkusuzca ve en onurlu şekilde yaşar veya ölürdü. düşmanlarının dahi saygısını kazanırdı. en büyük düşmanları ülküsüne ve karakterine hayran kalırdı.
rusya veya suriye ile savaşıp savaşmayacağını bilmiyorum, önemli de değil ancak savaşıyorsa bilirdik ki her mehmetçiğin canını kendi canından daha değerli görürdü. kişisel çıkarları olmazdı. para, şöhret, makam gibi saçma dünyevi şeylere değer verecek kadar küçük düşünmezdi.
sonuçta onu büyük yapan kazandığı zaferler değil karakteriydi.
cahillik
dincilik
kürtçülük
dincilik
kürtçülük
bu torpilmatik hala istifa etmedi mi lan?
(bkz: tabi lan manyak mısın) önce doğalgazla başlayalım. n'olacak millet tezek yakar. uygun fiyata tezek sobası ayarlarız. yerli ve milli.
hissikablelvuku.
yani, bir şeyi olmadan önce tahmin etmek. bir olayı veya insanı. genellikle dayanaksız olduğunu düşünürdüm ama aslında analiz yeteneğimin kendime dahi açıklayamayacak kadar iyi olduğunu fark ettim.
yani, bir şeyi olmadan önce tahmin etmek. bir olayı veya insanı. genellikle dayanaksız olduğunu düşünürdüm ama aslında analiz yeteneğimin kendime dahi açıklayamayacak kadar iyi olduğunu fark ettim.
şehit cenazesinde konuşan erdoğan'ın en son şehitlik makamı tespiti.
toprağı sıktığın zaman şehitler fışkırmıyorsa, o toprak toprak değil sadece arazi olurmuş.
yeni bir şehitler tepesi boş kalmayacak şeysi yani.
izleyelim;
https://streamable.com/fywyz
abi ne meraklısın sen şehitlere, kanlara, kanla yoğurmalara falan.
çok meraklıysan evinin bahçesindeki toprağa dök bilalin kanını orayı yoğur da arazi olmasın. vatandaşın gariban evladının kanını ağzına alma artık.
edit: "bu görüntüler yeni mi?" diye soran arkadaşlarımız var. görüntüler bugün şehit uzman onbaşı emre baysal için düzenlenen cenaze töreninden.
toprağı sıktığın zaman şehitler fışkırmıyorsa, o toprak toprak değil sadece arazi olurmuş.
yeni bir şehitler tepesi boş kalmayacak şeysi yani.
izleyelim;
https://streamable.com/fywyz
abi ne meraklısın sen şehitlere, kanlara, kanla yoğurmalara falan.
çok meraklıysan evinin bahçesindeki toprağa dök bilalin kanını orayı yoğur da arazi olmasın. vatandaşın gariban evladının kanını ağzına alma artık.
edit: "bu görüntüler yeni mi?" diye soran arkadaşlarımız var. görüntüler bugün şehit uzman onbaşı emre baysal için düzenlenen cenaze töreninden.
adam haklı, abd kuruluşu belli değerler üzerine kurulu nispeten yeni bir devlettir, ırk üzerine kurulmamıştır...rusya ve çin ise imparatorluk geçmişinden gelen herşeylerini şiddet yoluyla elde etmiş devletlerdir, genler farklıdır yani...1 süper güç olacaksa dünyada o da abd olmalıdır...
eğer aşkı sevgiyi flörtü yeterince deneyimlemiş, zamanında kendinden fazla değer verip sevmiş ama en sonunda hiçkimsenin kendisinden daha değerli olmadığını anlamış olgunluğa erişmiş biriyse ne yaparsanız yapın çıldırtamazsınız, en kötü kendinizden soğutursunuz sessizce vazgeçer o kadar.
önce yağlamakta fayda var.
test yapılmadığında bulunamayan virüs. dolayısıyla kimseye test yapmazsak kimse corona olmaz. kimseye de bulaşmaz doğal olarak.
şimdi arkadaş iyi olduğumuzda kimse bizi sırtına alıp bizi övsün istemiyoruz ama bir farklılıkta olsun değil mi ?
geçmişte kötü durumda olan insanların yardımına defalarca koştum işini görmek için . yıllar sonra bir mesaj atıp ne yapıyorsun ne ediyorsun diye sorunca sanki küfür etmişim gibi tepkiler aldım çoğuda umursamıyor zaten . ha çıkıp “ ne olmasını bekliyorsun bilader ömür boyu kölen mi olsun “ diyebilirsiniz fakat bahsetmiş olduğum bu değil.
millette bir ego bir kendini beğenmişlik hal hatır soruyorsun sanki boğazına bıçak dayamışsın gibi.
yok ağa yok bu ülkede çoğu insan birbirinden nefret ediyor onu anladım .
iyilik yaramıyor .
geçmişte kötü durumda olan insanların yardımına defalarca koştum işini görmek için . yıllar sonra bir mesaj atıp ne yapıyorsun ne ediyorsun diye sorunca sanki küfür etmişim gibi tepkiler aldım çoğuda umursamıyor zaten . ha çıkıp “ ne olmasını bekliyorsun bilader ömür boyu kölen mi olsun “ diyebilirsiniz fakat bahsetmiş olduğum bu değil.
millette bir ego bir kendini beğenmişlik hal hatır soruyorsun sanki boğazına bıçak dayamışsın gibi.
yok ağa yok bu ülkede çoğu insan birbirinden nefret ediyor onu anladım .
iyilik yaramıyor .
alçak senin gibi embesilleri zamanında ananın rahmine bırakan babandır diye cevap verilesi.
(bkz: sibel mengü kim amk)
ülkenin 80 milyon vatandaşı var her dallamanın sıçtığını sözlüğe taşımanın bi anlamı yok salaklaşmayın aq.
ülkenin 80 milyon vatandaşı var her dallamanın sıçtığını sözlüğe taşımanın bi anlamı yok salaklaşmayın aq.
can almak haramdir, haram parayla cami kurmak... tam da size yakişir
bu başlığı iyi takip edin hanımlar. çat çat engelleyin, bit ayıklar gibi ayıklayın allahın yetersizlerini. ülkede 33 şehit var adamın derdi hala fakbadi.
abd’nin ne tip olaylarda ne tepkileri (doğru-yanlış tartışmasını geçiniz) verdiğini anlamak için (bkz: fog of war) ve belki elli kere bakınız verdim ama “henry kissinger”ın “diplomasi”sini, “dünya düzeni”ni bari okuyun.
bahsettiğim adamlar vietnam zamanı ford’un başında ceo olarak bok gibi para alıyorken savunma bakanı yapılan (bkz: robert mcnamara) ve trump dahil herkesin sike sike akıl danıştığı (bkz: henry kissenger)
bi bu ikisi değil ama bu adamlar 80-85’i devirip artık korkacak birşeyleri kalmayınca neler anlatıyor bir dinleyin, bir anlayın. başlangıç olsun.
abd su kendi için kaynayacak durumda olduğunu düşününce bir müteahhitine yanlış yapılmasını bahane edip iran’ın bir numarasını 12.000km ötede bir konteynerda joystickle kontrol edilen siha ile kafasından da vurabilir (sadece iki kişiyi vurup çıkabilir) , bir ülkenin gelecek 20 neslinin genetiğini bozacak gazı kamyon kamyon boşaltabilir. (bkz: agent orange), silah denemiş olmak için peşpeşe atom bombası da atar. ha bakmışım israil gemisini bombalaya bombalaya batırmış ses etmemiş, baktın iran askerini rehin almış, bi susmuş. bunun adı “diplomasi”
rus şaşmaz. baltık denizinde kendi askeri denizaltıda sıkışır, bütün dünya yardım teklif eder, kendi öyle böyle değil kalifiye askerlerini havasızlıktan boğar (bkz: kursk faciası) , çoluk çocuk 400 rehine varken üç beş adam var diye hepsini toptan kurşuna dizer (bkz: beslan okul baskını) , teröristlerle pazarlık etmem diye teröristlerle beraber kendi vatandaşlarını da böcek gibi gazla öldürür. (bkz: 24 ekim 2002 moskova tiyatro baskını)
ve rus unutmaz. bütün bu ayar bilmezliklerine rağmen şöyle bir olay olmuştu;
(bkz: rusya iki tane pilot icin turkiyeyi kaybetti)ve aldıydık cevabı;
(bkz: rusya turkiye yuzunden iki tane pilotunu kaybetti)
bunun da adı diplomasi
boşver abd ne yapardı. bizim ne ne yapabileceğini ne de ne yapması gerektiğini bilen yöneticimiz var. tutup dans ettiğimiz adamlar bunlar
senin “diplomatın” merve kavakçı’nın ablası, egemen bağış falan...
edit: tanım girmemişim. bu adamların bu tarih, bu coğrafya, bu rahatlığı karşısında 33 coni “valla biz salladık bombayı, denk gelmiş." denilerek 52 yıldızlı bayrağa sarılı abd’ye dönse tahminim yayında ve yapımda emeği geçen herkesin dübürünün deliğinden cımbızla kıl yolardı
bahsettiğim adamlar vietnam zamanı ford’un başında ceo olarak bok gibi para alıyorken savunma bakanı yapılan (bkz: robert mcnamara) ve trump dahil herkesin sike sike akıl danıştığı (bkz: henry kissenger)
bi bu ikisi değil ama bu adamlar 80-85’i devirip artık korkacak birşeyleri kalmayınca neler anlatıyor bir dinleyin, bir anlayın. başlangıç olsun.
abd su kendi için kaynayacak durumda olduğunu düşününce bir müteahhitine yanlış yapılmasını bahane edip iran’ın bir numarasını 12.000km ötede bir konteynerda joystickle kontrol edilen siha ile kafasından da vurabilir (sadece iki kişiyi vurup çıkabilir) , bir ülkenin gelecek 20 neslinin genetiğini bozacak gazı kamyon kamyon boşaltabilir. (bkz: agent orange), silah denemiş olmak için peşpeşe atom bombası da atar. ha bakmışım israil gemisini bombalaya bombalaya batırmış ses etmemiş, baktın iran askerini rehin almış, bi susmuş. bunun adı “diplomasi”
rus şaşmaz. baltık denizinde kendi askeri denizaltıda sıkışır, bütün dünya yardım teklif eder, kendi öyle böyle değil kalifiye askerlerini havasızlıktan boğar (bkz: kursk faciası) , çoluk çocuk 400 rehine varken üç beş adam var diye hepsini toptan kurşuna dizer (bkz: beslan okul baskını) , teröristlerle pazarlık etmem diye teröristlerle beraber kendi vatandaşlarını da böcek gibi gazla öldürür. (bkz: 24 ekim 2002 moskova tiyatro baskını)
ve rus unutmaz. bütün bu ayar bilmezliklerine rağmen şöyle bir olay olmuştu;
(bkz: rusya iki tane pilot icin turkiyeyi kaybetti)ve aldıydık cevabı;
(bkz: rusya turkiye yuzunden iki tane pilotunu kaybetti)
bunun da adı diplomasi
boşver abd ne yapardı. bizim ne ne yapabileceğini ne de ne yapması gerektiğini bilen yöneticimiz var. tutup dans ettiğimiz adamlar bunlar
senin “diplomatın” merve kavakçı’nın ablası, egemen bağış falan...
edit: tanım girmemişim. bu adamların bu tarih, bu coğrafya, bu rahatlığı karşısında 33 coni “valla biz salladık bombayı, denk gelmiş." denilerek 52 yıldızlı bayrağa sarılı abd’ye dönse tahminim yayında ve yapımda emeği geçen herkesin dübürünün deliğinden cımbızla kıl yolardı
jürgen klopp'un 4 yilda 1* yenilebilecek seviyede bir takim yarattigini kanitlayacak nitelikte bir mac...