Sık geçen başlıklar

günlük 200 tl alan temizlikçi 2

ekşi'de gör
200 tl ise bedava. birde hesap yaparken ayda 6000 tl kazaniyor diye hesap yapanlar,ayda 30 gunmu calisiyor? ki keske kazansa. milletin (ben dahil) kirini temizleyip kazandigi parada kimsenin gozu olmamali. helali hos olsun.
sanki hergün temizlik yapıyorlar da aylığa vurmuşsunuz
hem hergün temizlik yapamaz yaparsa eli ayağı tutmaz
ayrıca her işin bir bedeli var isteyen mimar mühendis maaşından memnun değilse maçası sıkıyorsa evlere temizliğe gidebilir