ya bi siktir git şurdan. milletin açlıktan nefesi kokuyor gelmiş buraya üst düzey eğitim ve sanattan bahsedip orospuluğunu meşrulaştırıyor. insanın ruhu nerdeyse bedeni yok filan ne anlatıyon sen. baştan aşağı falsosun. bunu iğrenç ruhuna yedirebildiğine göre aldığın eğitimleri dürüp büküp bi tarafına sokabilirsin. al içini döktün cevabımı okudun rahatladın mı. küçük orospu seni.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
neden yüzyılın dizisi yüzyılın ilk çeyreğinde seçiliyor.
neredeyse üç güne bir aynı şeyleri okuyup, doğaçlama olarak ezberden söyleyemeyen bir cumhurbaşkanı tarafından yönetildiğimizin kanıtıdır.
aldatılacak, hatta üstüne üstlük bir de onedio gibi boktan sitelerde dalga geçilecek erkektir.
kaldırımdan yürümüyorsa.
hayvana eziyet ederek kestiği ve vekalet almadığı için kurban mundar olmuştur amk bi sikimi de doğru düzgün yapın
çocuklarına toplum içinde nasıl davranılması gerektiğini öğretemeyen ailelerden rahatsız olmaktır aslında. “berkeeee!!! berke diyorum! berke! hani yapmayacaktık böyle! berke! buraya gelir misin!?” diye bağırarak iyi annebabalık yaptığını sanan kültürsüzlerden rahatsız olmaktır. yetiştirdikleri çocuk da tabii ki sevimsiz, saygısız ve gürültücü olacaktır.
videodaki konuşmalardan bağımsız olarak yazıyorum. neredeyse okuduğum iki sayfa yorumda trafik kurallarını bilen bir tane akıllı insan yok.
bir kere yer gümbet. yani o bölgede genelde haklıysanız bile artistlik yapmamanızı uyarırım. bir anda 50 kişi toplanıp ebenizi sikebilirler. neyse konuya geçiyorum
videoyu çeken, yani entry'i açan arkadaş yüzde binbeşyüz haklı abicim. o yol çift şerif bir yol. tek yön değil. karşıdan minibüs selektör ile de gelse, uçarak da gelse o yol entry'i açan arkadaşın. niye? minibüsün geldiği şeritte araç park etmiş. yani karşıdan bir araç geldiğini gördüğü anda durması gerekiyor. ki videoda çok net gözüküyor, minibüs göz göre göre geliyor. zaten trafik levhasında o yola park etmek yasaktır levhası konmuş. öncelikle hata sağa sola park eden sığırlardan başlıyor orası çok ayrı konu. ayrıca minibüsün içinde yolcu var aq. yarın gidip birisi acentesine şikayet etsin de göreyim ben o şoförün durumunu.
konuşmanın detayı beni gram ilgilendirmiyor. millet adamın konuşmasına takmış. her gün kişilik hakları ve özgürlüklerinden bahseden ekşici piçlerin, karşısında bir kusur bulduğunda vurdukları tek şey bel altı.
bir kere yer gümbet. yani o bölgede genelde haklıysanız bile artistlik yapmamanızı uyarırım. bir anda 50 kişi toplanıp ebenizi sikebilirler. neyse konuya geçiyorum
videoyu çeken, yani entry'i açan arkadaş yüzde binbeşyüz haklı abicim. o yol çift şerif bir yol. tek yön değil. karşıdan minibüs selektör ile de gelse, uçarak da gelse o yol entry'i açan arkadaşın. niye? minibüsün geldiği şeritte araç park etmiş. yani karşıdan bir araç geldiğini gördüğü anda durması gerekiyor. ki videoda çok net gözüküyor, minibüs göz göre göre geliyor. zaten trafik levhasında o yola park etmek yasaktır levhası konmuş. öncelikle hata sağa sola park eden sığırlardan başlıyor orası çok ayrı konu. ayrıca minibüsün içinde yolcu var aq. yarın gidip birisi acentesine şikayet etsin de göreyim ben o şoförün durumunu.
konuşmanın detayı beni gram ilgilendirmiyor. millet adamın konuşmasına takmış. her gün kişilik hakları ve özgürlüklerinden bahseden ekşici piçlerin, karşısında bir kusur bulduğunda vurdukları tek şey bel altı.
size şöyle bir örnek vereyim bugün youtubeda otopark.com skoda kamiq videosunu açtım video akarken aracın fiyatını merak edip skoda sitesine girdim tam ben sitede fiyat listesi ararken videoda sinan koç 197 bin tl dedi benim önümde açılan sayfada 210 bin tl yazıyordu. sinan koç videoyu editleyip koyana kadar 13 bin lira daha yemiş araba.
döner sermaye bu hesapta yok diyen arkadaşlara ufak bir ek bilgi vereyim.artık çoğu hastanelerde döner sıfırlandı.kardiyoloji uzmanının(hacettepe mezunu) geçen ay aldığı döner 90 tl idi.hem de 3 ayrı ilçede pin pon topu gibi görevlendirme ile gece gündüz çalışırken.ele geçen toplam para 8000 tl ki,bunca yılın emeği ve halen gece gündüz demeden çalışma var ortada.gerçekten bir nalbur dükkanı açsa bir insan kat ve kat fazlasını kazanır.
doktor düşmanları bilsin ki,yurtdışı kovalıyor doktorlar artık.siz de sandığınız kadar iyi bir hasta popülasyonu değilsiniz.türkiyeye yabancı doktor gelecek haberleriyle sevinç çığlıkları atanlar sanıyordu ki,amerikalı,ingiliz doktorlar gelecek,suriyeli ve afganlar geldi beklendiği üzere.siz yurtdışındaki arkadaşlarınıza bir sorun bakalım sağlık hizmetine ulaşım nasılmış.bir düz grafi kaç dolarmış.bakkaldan ister gibi kendine tahlil,ilaç,mr,usg talep edebiliyormuymuşsun?
tüm hümanist insanlara saygı ve sevgilerimle...
doktor düşmanları bilsin ki,yurtdışı kovalıyor doktorlar artık.siz de sandığınız kadar iyi bir hasta popülasyonu değilsiniz.türkiyeye yabancı doktor gelecek haberleriyle sevinç çığlıkları atanlar sanıyordu ki,amerikalı,ingiliz doktorlar gelecek,suriyeli ve afganlar geldi beklendiği üzere.siz yurtdışındaki arkadaşlarınıza bir sorun bakalım sağlık hizmetine ulaşım nasılmış.bir düz grafi kaç dolarmış.bakkaldan ister gibi kendine tahlil,ilaç,mr,usg talep edebiliyormuymuşsun?
tüm hümanist insanlara saygı ve sevgilerimle...
devas halkının endişeli bekleyişi sürüyor
nihat genç çok meraklıysa girsin kendi müthiş fikirleriyle parti kursun. bakalım yüzde kaç oy alıyor? ya gitsin vatan partisi’nden aday olsun. kaç kişi ipliyor kendisini?
kılıçdaroğlu’na pkk’cı fetö’cü demek ne kadar kolay ya.. başkasına demeye götü yemeyenler kılıçdaroğlu’na saydırıyor. ne güzel memleket.
kılıçdaroğlu’na pkk’cı fetö’cü demek ne kadar kolay ya.. başkasına demeye götü yemeyenler kılıçdaroğlu’na saydırıyor. ne güzel memleket.
arkadaşa doğu illerine gitmesi tavsiye edilmiş...
monako'da gömlek düğmesinin üstten üçünü açmış adamı durduran yerel polis ikisini bizzat gözümün önünde ilikledi.
buraya gelen turistler çoğunlukla almanın ve ingilizin paçozları. minibüse üstsüz binerler, aynı minibüste millet eş çoluk çocuk markete evine gidiyordur. markete girersin, tamam plaja yakındır ama market ulan burası it, t-shirt giyersin en azından. doğduğumdan beri deniz kültürü içinde bulunmuş biri olarak bu tarz hareketler son derece varoştur, bilen bilir. bilmeyen de tartışma açıp kendini rezil etmesin.
plajda giydiğin, plajdan ayrılınca gündüz giydiğin ve akşam vakti veya birleştiriyorsan gece giydiğin, en azından bu üçü farklıdır. asıl buna itirazı olan s..tirsin gitsin çölde yaşasın, g.tünü de taşa silsin.
monako'da gömlek düğmesinin üstten üçünü açmış adamı durduran yerel polis ikisini bizzat gözümün önünde ilikledi.
buraya gelen turistler çoğunlukla almanın ve ingilizin paçozları. minibüse üstsüz binerler, aynı minibüste millet eş çoluk çocuk markete evine gidiyordur. markete girersin, tamam plaja yakındır ama market ulan burası it, t-shirt giyersin en azından. doğduğumdan beri deniz kültürü içinde bulunmuş biri olarak bu tarz hareketler son derece varoştur, bilen bilir. bilmeyen de tartışma açıp kendini rezil etmesin.
plajda giydiğin, plajdan ayrılınca gündüz giydiğin ve akşam vakti veya birleştiriyorsan gece giydiğin, en azından bu üçü farklıdır. asıl buna itirazı olan s..tirsin gitsin çölde yaşasın, g.tünü de taşa silsin.
güneş gözlüğü takınca huzursuz olmak bunlardan biridir.
bugün evlilikte 10.yılı geride bıraktık. itiraf edeyim ki hatun benden daha kaliteli bir insan.
şampiyon sayısını da 6 ya çıkaralım herkese birer şampiyonluk ekleyelim.
trabzon'a vermeyelim yalnız onların kupa kupa diye ağlamasını seviyorum.
trabzon'a vermeyelim yalnız onların kupa kupa diye ağlamasını seviyorum.
saydım
ya sikecem ne olacaksa olsun artık kardeşim yeminle daraldık be gençliğimizi siktiniz be.
suriye mi savaşcak gelsin
araplar mı sikecek gelsinn
dolar 10 mu olacak olsunnn
clio 300.000 lira mı olacak ona da okeyiz
ayasofya da 25 vakit kılıçlı zülfikarlı sarıklı baş kesmeli namaz mı kılıncak kılın
bütün ormanların dağların göllerin anasını sikip rant mı alcaksınız alınnn
yeter ki bizi salın daaaaa insan gibi yaşayalım be kardeşim be yeter be altan be yeter bilemiyorum altan bilemiyorummmmm
suriye mi savaşcak gelsin
araplar mı sikecek gelsinn
dolar 10 mu olacak olsunnn
clio 300.000 lira mı olacak ona da okeyiz
ayasofya da 25 vakit kılıçlı zülfikarlı sarıklı baş kesmeli namaz mı kılıncak kılın
bütün ormanların dağların göllerin anasını sikip rant mı alcaksınız alınnn
yeter ki bizi salın daaaaa insan gibi yaşayalım be kardeşim be yeter be altan be yeter bilemiyorum altan bilemiyorummmmm
orospu çocuğudur.
adamın yazılan 2 cümleyi anlayabilecek kapasitesi yok gelmiş burda empati kasıyor belki acelesi var diye.
sollama yapan diyor sollama yani adam başka bir aracı geçiyor nasıl yol versin amk. götüne mi soksun arabayı? diğer arabanın tepesine mi çıksın? yolun dışına mı atsın arabayı?
adamın yazılan 2 cümleyi anlayabilecek kapasitesi yok gelmiş burda empati kasıyor belki acelesi var diye.
sollama yapan diyor sollama yani adam başka bir aracı geçiyor nasıl yol versin amk. götüne mi soksun arabayı? diğer arabanın tepesine mi çıksın? yolun dışına mı atsın arabayı?
ilginç bir şekilde yıllardır yaptığı tüm açıklamalar ve siyasi hamleler ak parti'ye oy olarak dönüyor.
arkadaşlar dertleşmek için neden yaşadığınız şehri yazıyorsunuz?
önce kyk kredimi kapatır sonra eli yüzü düzgün bir araba alırım.
ruh eşi olmadı rus eşimi bulurum.
ruh eşi olmadı rus eşimi bulurum.
şov yapmaya çalışan kürdün yine mağduru oynamasıdır.
siyasal islamcılar gibi mağduriyet bağımlısısınız.
siyasal islamcılar gibi mağduriyet bağımlısısınız.
bir bmw kullanıcısı olarak söyleyebilirim ki mercedes ile aynı segmentte başka markaları karşılaştırma şakalarını bırakın artık.
erzurum valisi geçen gün 200 e yakın vaka var dedi. malatya valisi bugün 100 civarında günlük vaka oluyor dedi. diyarbakır zaten virüsün cirit attığı bir il istanbul ve izmir baştan beri virüsün zirve şehirleri ama toplamda hep 900 civarı.
ya valiler ne dediğini bilmiyor ya da...
ya valiler ne dediğini bilmiyor ya da...
uyuyabilmek, uykunun kaliteli ve anlamlı olması...
elektrik arıza birimlerinde çalışıp direğin tepesinde güneşin alnında aşırı tehlikeli sınıfa giren bir işi yapan arkadaşa ne kadar saygı duyuyorsunuz? sokağınızın leş gibi kokmasına engel olan çöpçüye ne kadar saygı duyuyorsunuz? pandemide dazlak olmamıza sebep olan saç traşını hakkıyla yapan berbere ne kadar saygı duyuyorsunuz? hiç anlamadığınız o araba arızasını gideren oto tamircisine ne kadar saygı duyuyorsunuz?
balıkesir’e 2.bir havalimanı yapıldığını söylemeyin lan yalvarıyorum...
(bkz: ç.ü.k.)
çok üstün kılıç
çok üstün kılıç
yalnız o sahneler kesilince spartacus oluyor sana süngertacus.
t: isteyen için getirilebilecek eklenti.
t: isteyen için getirilebilecek eklenti.
yüzüne ve kalbinin üzerine bıçak darbesi...
bakın bu şerefsizliktir. bakın bu adiliktir... adam öldürmeye teşebbüstür, en ağır biçimde cezalandırılmalıdır. ailesinin yanında on lira için insan öldürmek hiçbir vicdana yasaya muhakemeye sığmaz, eli kanlı terör örgütleri bile kendi çirkin ve aşağılık fikri dünyalarında bir temele oturturlar cinayetlerini, bu onların yaptıklarından bile daha aşağılık bir suçtur...
bakın bu şerefsizliktir. bakın bu adiliktir... adam öldürmeye teşebbüstür, en ağır biçimde cezalandırılmalıdır. ailesinin yanında on lira için insan öldürmek hiçbir vicdana yasaya muhakemeye sığmaz, eli kanlı terör örgütleri bile kendi çirkin ve aşağılık fikri dünyalarında bir temele oturturlar cinayetlerini, bu onların yaptıklarından bile daha aşağılık bir suçtur...
askerdeyken böyle bir şey başıma gelmişti. doktor bana fitil vermişti hızlı tedavi için. fitile şöyle bir bakıp hemen iyileşmiştim. psikolojik etmenler de hızlı bir şekilde çözüme ulaşmanızı sağlayabiliyor.
bence lig 36 takımla oynansın adı da,15 temmuz süper 1. çokomelli adalet ve kalkınma limak ligi olsun.
12 mil açılabildiyseniz atık su tankınızı boşaltabilirsiniz, 12 mil içinde hem etik değil hem de yasaktır.*
ahan da şimdik "her ikisine de sahip olduğumdan polemiğe girmeyeceğim başlık" tadında entryler girecek gıcıklar damlar.
açlıktan mı yoksa covid'den mi ölelim ikilemi yaşayan ülkede gerçekleşmiş olay. iki ucu boklu değnek.
edit: eksiye bir daha gelince aldigim nick adlı çaylağın ricası üzerine mesajını buraya bırakıyorum.
"ben antalyaya geldim
pozitifim burada kaptim ailemden de 9 kiside pozitif
yanlis anlama tatile gelmedim ailemin yanina geldim 8 ay sonra bakana güvendik devlete guvendik antalyada maske zorunlulugu kalkmissa bi bildikleri vardir dedik hata etrik lanrt olsun
antalya da su an kiriliyor covidden, pandemi bolumu patladi yogun bakim, hasta yatis bolumleri full doldu ozel
bi hastaneyi reserve rttiler oraya yolluyorlar lutfen herkes dikkat etsin dkye entrye ekler misiniz ben caylagim yazamiyorum inanmayan varsa foto da yollarım"
edit: eksiye bir daha gelince aldigim nick adlı çaylağın ricası üzerine mesajını buraya bırakıyorum.
"ben antalyaya geldim
pozitifim burada kaptim ailemden de 9 kiside pozitif
yanlis anlama tatile gelmedim ailemin yanina geldim 8 ay sonra bakana güvendik devlete guvendik antalyada maske zorunlulugu kalkmissa bi bildikleri vardir dedik hata etrik lanrt olsun
antalya da su an kiriliyor covidden, pandemi bolumu patladi yogun bakim, hasta yatis bolumleri full doldu ozel
bi hastaneyi reserve rttiler oraya yolluyorlar lutfen herkes dikkat etsin dkye entrye ekler misiniz ben caylagim yazamiyorum inanmayan varsa foto da yollarım"
gunde 10 bin atmak saglikli olmakla birlikte vucut yapinizda bir degisiklik yapmaz. ama tempolu ve araliksiz 10 bin adim yaglarinizin erimesine, sikilasmaniza ve daha guzel gorunen bir vucuda sahip olmanizi saglar.
edit : olmaz, o kadar yurunmez diyenlere ozel temmuz ortalamasi eklendi.
https://hizliresim.com/pvqawq
edit2 : bir gunde en fazla ne kadar yuruyebilirsin ki diye soranlara ozel ekleme.
https://hizliresim.com/d47jom
edit : olmaz, o kadar yurunmez diyenlere ozel temmuz ortalamasi eklendi.
https://hizliresim.com/pvqawq
edit2 : bir gunde en fazla ne kadar yuruyebilirsin ki diye soranlara ozel ekleme.
https://hizliresim.com/d47jom
iyi bir parantezine alındığında yürekleri ferahlatır.
emekliye, memura gelince zamlar %5'i geçmiyor.
ama devletin kasasına girecek her şeye %15'den başlayan zamlar yapılıyor.
ama ne hikmetse bu amına koyduğumun enflasyonu %8'i geçmiyor.
daha da kötüsü halk bunu alkışlıyor.
neye ne kadar zam yaparsanız yapın. kim ne kadar sizi desteklerse desteklesin.
son bir seçim hakkınız kaldı. allahı bile aday gösterseniz, iktidarı bir daha göremeyeceksiniz.
ama devletin kasasına girecek her şeye %15'den başlayan zamlar yapılıyor.
ama ne hikmetse bu amına koyduğumun enflasyonu %8'i geçmiyor.
daha da kötüsü halk bunu alkışlıyor.
neye ne kadar zam yaparsanız yapın. kim ne kadar sizi desteklerse desteklesin.
son bir seçim hakkınız kaldı. allahı bile aday gösterseniz, iktidarı bir daha göremeyeceksiniz.
sözlük'ü daha iyi hale getirmek için müthiş bir veritabanı.
tavuğa gore de sen bi s.ke benzemiyor olabilirsin. ustelik yumurta tuketmek disinda bi olayin da yok
biri birmingham’da diğeri çorlu’da karı arıyor. hayat işte lan...
çorlu’daki kardeşime başarılar diliyorum, ben hep garipten yanayım. yakarsa dünyayı garipler yakar! ama birmingham’daki sığıra diyecek laf yok. nasıl bir asosyalliktir aq yerinde ya çık bir sokakta gez ulan her yer teenager kaynıyor.
edit: birmingham’daki suser entarisini silip kaçmış. sözüme kulak verip sokağa çıkmış olabilir.* çorlu’daki suser ise alınmış yazdıklarıma, kötü bi şey dememiştim aslında. coğrafya farkına dikkat çekmek istemiştim sadece. gel seninle de içelim dostum ayıpsın demiş. sağolsun, ama uzağız. ben istanbuldayım. 27cmdamarlı@gmail.ahahaha şaka şaka.
afiyetler olsun efenim.
çorlu’daki kardeşime başarılar diliyorum, ben hep garipten yanayım. yakarsa dünyayı garipler yakar! ama birmingham’daki sığıra diyecek laf yok. nasıl bir asosyalliktir aq yerinde ya çık bir sokakta gez ulan her yer teenager kaynıyor.
edit: birmingham’daki suser entarisini silip kaçmış. sözüme kulak verip sokağa çıkmış olabilir.* çorlu’daki suser ise alınmış yazdıklarıma, kötü bi şey dememiştim aslında. coğrafya farkına dikkat çekmek istemiştim sadece. gel seninle de içelim dostum ayıpsın demiş. sağolsun, ama uzağız. ben istanbuldayım. 27cmdamarlı@gmail.ahahaha şaka şaka.
afiyetler olsun efenim.
meşrebine göre yüzüklerin efendisi, harry potter, pillars of the earth ya da sherlock holmes; çok fark etmez... iyi kurgulanmış, hacimli bir kitabı ya da seriyi bitirdikten sonra yaşanan o boşluk hatta terkedilmişlik hissi. sanki kitabın son sayfasından sonra onlar maceralarına devam etmişler de bu sefer sizi yanlarına almamışlar gibi.