Sık geçen başlıklar

devlet izin verse köpekleri yok eder misiniz 2

ekşi'de gör
sokak hayvanlarıyla alakalı bir sürü yazım var olmamaları gerektiğine dair.

fakat yok etme kelimesi geçen bir ankette bu kadar yüksek evet oyu caniliktir saçmalıktır.

tabi bunun da en büyük sebebi çakma hayvan severlerin onların diğer kişileri tetiklemesi sonucudur.

edit: azıcık akıllı olun sakin olun. yarın bir gün apartmanlarda daire içinde yaşayan köpeklere karşı da ayaklanan kesim olacak araya bu tip saçmalıkları sıkıştırmaya çalışacaklar.
sokakta köpek olmaz. sokak hayvanı diye bir şey olmaz.

medeniyetsizliğinizi hayvanseverlik adı altında o hayvanlara da zarar vererek, erdem sinyalciliği ile gizlemek dışında bir bok yediğiniz yok.