ben zaten şunu anlayamıyorum. aga bizim halkımız neden israile düşman ? lan ortadoğu denilen bok çukurunda bizim ile iyi geçinen tek ülke bu adamlar ve bu adamların propaganda gücü dünya çapında büyük.
işini iyi bilen politikacılarımız olsa türkiye bugün israil'in yardımı ile hak ettiği değeri görebilirdi ama olmuyor işte...
25.04.2023 · 40. sıra
hellnar
24.04.2023 17:46 ~ 17:47