Sık geçen başlıklar

israil'in ermeni soykırımı yok demesi 2

ekşi'de gör
ben zaten şunu anlayamıyorum. aga bizim halkımız neden israile düşman ? lan ortadoğu denilen bok çukurunda bizim ile iyi geçinen tek ülke bu adamlar ve bu adamların propaganda gücü dünya çapında büyük.

işini iyi bilen politikacılarımız olsa türkiye bugün israil'in yardımı ile hak ettiği değeri görebilirdi ama olmuyor işte...
karabağ savaşında arap itleri ile israil arasındaki farkı gördük. israil değerli bir müttefikimiz ve coğrafyanın kader olmadığını da bize gösteriyor. akp gidince ilişkiler iyileşecektir.