videoyu izlerken donup kaldığım akıllara durgunluk veren hadise.
https://twitter.com/…ete/status/1750942057357607070
bu ülkenin doğasına bu kadar ihanet artık çok fazla. bisiklet yolu diye lanse etmişler ki tepki fazla olmasın. çok yakında 3-4 şeritli yol haline gelir ve imar için artık her şey hazır olur. sonra gelsin araplara satılmak üzere göl manzaralı oteller, villalar, rezidanslar. yapamazlar diyenler için elimizde yapılmışı var: uzungöl. daha doğrusu betongöl.
akp döneminde gerçekleşen bir doğa ihanetidir. umarım doğa ana intikamını alır.
edit: sıcak asfalt dökmüşler iyi olmuş diyenler var. işte bu zihniyet uzungöl'e de otopark sıkıntısı vardı iyi olmuş diyen zihniyet. ayakkabıyla 200 metre yanına yaklaşmaya kıyılmayacak dünya mirasının kıyısına yol yapılmasını destekleyecek kadar akıl tutulması yaşıyorlar. size her şey müstahak.
28.01.2024 · 10. sıra
gearbox ag
27.01.2024 06:12 ~ 07:16