Sık geçen başlıklar

fovalio 21

ekşi profili
birisi kendisine hatırlatsın. bayramımızın ismi
"19 mayıs gençlik ve spor bayramı" değil.

edit: başlığı açan yazarın belirttiği gibi daha çok kişiye ulaşsın diye hashtag kullanımı gayet normal. aynı platformda #19mayisataturkuanmagenclikvesporbayrami hashtag'i de mevcutken diğerini kullanman art niyet gibi algılanabilir. buna mahal verme o zaman. biz de "kötü" niyetli düşünmeyelim.
100 lira param var başına bir iş gelirse benden çekeceğiniz var oğlum.
lan o değil de düşünsene amerika’dasın. beş bin dolar maaşın var ay başında bi tane kendine bi tane hanıma alıyosun yine de ayı rahat rahat geçirmek için para kalıyor.

ağlamıyorum gözüme akp kaçtı.
ayasofya’dan sorumlu komedyen olduğu için sessiz kalması hayranları arasında şaşkınlık yaratmış kişi.
şu her iphone başlığındaki 10-15 bin muhabbeti de baydı arkadaş. sanki bu markanın her telefonu 15 bin lira.
3 bin liraya sıfır iphone 7 aldım 1.5 senedir kullanıyorum. bozulsun yine iphone alırım.