(bkz: 11 eylül)
Sık geçen başlıklar
fovalio 21
ekşi profiline yapsın millet kuru ekmek mi yesin yılbaşı sofrasında. insanlara bir miktar insan gibi yaşamayı da çok görenler utansın.
tarkan'ın artık ozan çolakoğlu'ndan kurtulması lazım.
"o çiçekten günler çok yakın inan' derken çiçekle ilgili günlerin yakın olduğunu belirtiliyor".
belki göt lalelerinin siktirip gidecek olmasından bahsediyordur. ben öyle algıladım.
belki göt lalelerinin siktirip gidecek olmasından bahsediyordur. ben öyle algıladım.
birisi kendisine hatırlatsın. bayramımızın ismi
"19 mayıs gençlik ve spor bayramı" değil.
edit: başlığı açan yazarın belirttiği gibi daha çok kişiye ulaşsın diye hashtag kullanımı gayet normal. aynı platformda #19mayisataturkuanmagenclikvesporbayrami hashtag'i de mevcutken diğerini kullanman art niyet gibi algılanabilir. buna mahal verme o zaman. biz de "kötü" niyetli düşünmeyelim.
"19 mayıs gençlik ve spor bayramı" değil.
edit: başlığı açan yazarın belirttiği gibi daha çok kişiye ulaşsın diye hashtag kullanımı gayet normal. aynı platformda #19mayisataturkuanmagenclikvesporbayrami hashtag'i de mevcutken diğerini kullanman art niyet gibi algılanabilir. buna mahal verme o zaman. biz de "kötü" niyetli düşünmeyelim.
kombiye selam versem 68 liradan fazla gelir. selamsız pezevenk.
benim bildiğim bi rafet el roman var.
görsel
bu günlük bu kadar bilgi yeter.
edit: mesajı bana atmadı.
görsel
bu günlük bu kadar bilgi yeter.
edit: mesajı bana atmadı.
akşam mısır çarşısından malzemeleri alıp evde deneyeceğim. buraya edit gelecek.
100 lira param var başına bir iş gelirse benden çekeceğiniz var oğlum.
lan o değil de düşünsene amerika’dasın. beş bin dolar maaşın var ay başında bi tane kendine bi tane hanıma alıyosun yine de ayı rahat rahat geçirmek için para kalıyor.
ağlamıyorum gözüme akp kaçtı.
ağlamıyorum gözüme akp kaçtı.
adamı makam şöförü yapıp şehir dışına göreve gönderip karsıyla rahat rahat görüşmek de ayrı bi üst seviye gerçekten.
ayasofya’dan sorumlu komedyen olduğu için sessiz kalması hayranları arasında şaşkınlık yaratmış kişi.
(bkz: orospu çocuğu taksici)
keşke sonuna amk ekleseymiş. çok yakışırdı.
kesinlikle destekliyorum. akrabaları, eşleri, dostları, hatta bir keresinde denk gelip hey bakanım naber ya diyenlerin bile ömür boyu tüm masraflarını ödemeliyiz.
biz eşeğiz ve eşeklik bunu gerektirir.
biz eşeğiz ve eşeklik bunu gerektirir.
şu her iphone başlığındaki 10-15 bin muhabbeti de baydı arkadaş. sanki bu markanın her telefonu 15 bin lira.
3 bin liraya sıfır iphone 7 aldım 1.5 senedir kullanıyorum. bozulsun yine iphone alırım.
3 bin liraya sıfır iphone 7 aldım 1.5 senedir kullanıyorum. bozulsun yine iphone alırım.
geride hayırlı bir evlat bırakmıştır. allah razı olsun.
dayatma görmemiş yazarımsı beyanı. cumhuriyet olmasa adama öyle bir “dayar”lar ki feleğin şaşar.
bu, evleneni sikme geleneği sürdüğü sürece haklı olan damattır. normal tıraş 15 lira ise damat tıraşı 150 lira.