Sık geçen başlıklar

selçuk bayraktar 19 mayıs mesajı 1

ekşi'de gör
birisi kendisine hatırlatsın. bayramımızın ismi
"19 mayıs gençlik ve spor bayramı" değil.

edit: başlığı açan yazarın belirttiği gibi daha çok kişiye ulaşsın diye hashtag kullanımı gayet normal. aynı platformda #19mayisataturkuanmagenclikvesporbayrami hashtag'i de mevcutken diğerini kullanman art niyet gibi algılanabilir. buna mahal verme o zaman. biz de "kötü" niyetli düşünmeyelim.