kesinlikle destekliyorum. akrabaları, eşleri, dostları, hatta bir keresinde denk gelip hey bakanım naber ya diyenlerin bile ömür boyu tüm masraflarını ödemeliyiz.
biz eşeğiz ve eşeklik bunu gerektirir.
22.11.2019 · 33. sıra
fovalio
21.11.2019 08:22