Sık geçen başlıklar

hiç iphone kullanmamış insan 3

ekşi'de gör
şimdi size benim gibi zengin olmayan fakat zengin gibi yaşamak isteyen insanların züğürt tesellisinden bahsedeceğim.
tabi bir ülkede iphone'un statü göstergesi olması trajik bir olaydır.
o başka başlığın konusu.

geçen sene maaşımın 2 katını verip iphone almıştım. android'de olmayan hiçbir özelliği de yok gibiydi zaten. sonradan düşününce fark ettim ki ben bu aleti ihtiyacım olduğu için değil, kendimi bir nebze mutlu etmek, bir zümreye dahil etmek için almışım.
tamamen gösteriş merakı ve sosyal tatmin aslında.
bunu da geç farkettim.

emperyalizm benim gibi davarlar sayesinde bu kadar güçlendi son bilmem kaç yılda :)

ama bunu insanın kendisine itiraf etmesi zor olabiliyor :))
hala güvenlik diyen irsaliyesiz mallar görüyorum.

lan olm, bir çok hollywood ünlüsünün ciciklerini ios patlatılınca görmedi mi dünya?
şu her iphone başlığındaki 10-15 bin muhabbeti de baydı arkadaş. sanki bu markanın her telefonu 15 bin lira.
3 bin liraya sıfır iphone 7 aldım 1.5 senedir kullanıyorum. bozulsun yine iphone alırım.