şimdi size benim gibi zengin olmayan fakat zengin gibi yaşamak isteyen insanların züğürt tesellisinden bahsedeceğim.
tabi bir ülkede iphone'un statü göstergesi olması trajik bir olaydır.
o başka başlığın konusu.
geçen sene maaşımın 2 katını verip iphone almıştım. android'de olmayan hiçbir özelliği de yok gibiydi zaten. sonradan düşününce fark ettim ki ben bu aleti ihtiyacım olduğu için değil, kendimi bir nebze mutlu etmek, bir zümreye dahil etmek için almışım.
tamamen gösteriş merakı ve sosyal tatmin aslında.
bunu da geç farkettim.
emperyalizm benim gibi davarlar sayesinde bu kadar güçlendi son bilmem kaç yılda :)
ama bunu insanın kendisine itiraf etmesi zor olabiliyor :))
25.03.2023 · 48. sıra
mraynen
24.03.2023 00:08