sinir bozan durum. ama durun, şimdi size ekşici taklidi yapacağım:
* zincir fast food'larda yemeyin, butik burgercilerde yiyin.
* evde ekmeğine kadar kendim yapıyorum dışarıya para kazandırmıyorum.
* hamburger gibi sağlıksız şeyleri yiyenlere müstahak.
Sık geçen başlıklar
johnmalkow 25
ekşi profili(bkz: call of katülü)
şunun şurasında son 5 yıldır türeyen filtre kahve aristokratlarının beğenmediği tiptir.
"ayy frenç pıres olmadan içemiyorum şekerim"
" starbaks filtre kahve 5 lira bik bik"
" frenç press bok gibi! gerçek kahve espresso'dur"
bir bitin aq yeter artık. nesquik içiyorum en güzeli o.
edit: "5 yıldır türeyen" diye kast ettiğim filtre kahve değil, yukarıda örnek verdiğim tipler.
"ayy frenç pıres olmadan içemiyorum şekerim"
" starbaks filtre kahve 5 lira bik bik"
" frenç press bok gibi! gerçek kahve espresso'dur"
bir bitin aq yeter artık. nesquik içiyorum en güzeli o.
edit: "5 yıldır türeyen" diye kast ettiğim filtre kahve değil, yukarıda örnek verdiğim tipler.
tamam. ikna oldum hemen evde bira yapımına, küvette boğma rakı yapmaya başlıyorum.
"vpn kullan"
"sarma sigara iç"
"evde bira yap"
bir sonraki aşamayı merak ediyorum gerçekten.
"vpn kullan"
"sarma sigara iç"
"evde bira yap"
bir sonraki aşamayı merak ediyorum gerçekten.
türkiye'de kendisinde sokakta 100'lerce daha güzel olanı boooook bulunur. bok.
(bkz: artvin)
(bkz: reis)
(bkz: götüne sok)
içeriğin kısıtlı olması kötülemek için geçerli bir sebep değil çünkü netflix'ten insanların beklentisi içerik değil çay, kahve, bulaşıkları yıkaması vb. te allahım.
öncelikle aramaya inandığımı ancak bulamadığımı belirtmek isterim. ikinci olarak karakter sınırlaması nedeniyle başlık biraz malca oldu, evet.
bu da yeni bir moda. yeni doğan bebeğinin fotoğrafını sosyal medyaya koyanlar -sanırım- nazar değmesin diye bebeği yüzüne gülen bebek vb. smiley koyuyorlar. yavrum siz mal mısınız?
bu da yeni bir moda. yeni doğan bebeğinin fotoğrafını sosyal medyaya koyanlar -sanırım- nazar değmesin diye bebeği yüzüne gülen bebek vb. smiley koyuyorlar. yavrum siz mal mısınız?
(bkz: hiç çamaşırı)
salı gününe rastladığı için olmayacak durum. hafta içi seçim mi olur allasen?
şimdi bakıyorsun:
* firma akaryakıt bayii, ödediği vergi 5000 tl.
* taahhüt firması, giderler, bilmem neler, 3 senedir vergi levhasında ne görüyoruz "matrahsız"
* kocamaaan bir yemek franchise'ının vergi levhası gözüne takılıyor, "büyük mükellefler vd." gözünü aşağı kaydırıyorsun ki ne göresin? "matrahsız"
ücretli çalışanların ise ocak ayı ile aralık ayı arasındaki maaşında ciddi anlamda fark olabiliyor. "aşırı akp'lilik sendromu"'ndan muzdarip kuzenim bu durumu şöyle savunuyor:
"sen vergi mi ödüyorsun? ne vergisi? senin maaşın 3000 lira değil mi? her ay 3000 lira almıyor musun? e daha ne? hani vergi? nerede vergi?"
adamların mantığı bu işte. mantığını sikeyim halaoğlu.
* firma akaryakıt bayii, ödediği vergi 5000 tl.
* taahhüt firması, giderler, bilmem neler, 3 senedir vergi levhasında ne görüyoruz "matrahsız"
* kocamaaan bir yemek franchise'ının vergi levhası gözüne takılıyor, "büyük mükellefler vd." gözünü aşağı kaydırıyorsun ki ne göresin? "matrahsız"
ücretli çalışanların ise ocak ayı ile aralık ayı arasındaki maaşında ciddi anlamda fark olabiliyor. "aşırı akp'lilik sendromu"'ndan muzdarip kuzenim bu durumu şöyle savunuyor:
"sen vergi mi ödüyorsun? ne vergisi? senin maaşın 3000 lira değil mi? her ay 3000 lira almıyor musun? e daha ne? hani vergi? nerede vergi?"
adamların mantığı bu işte. mantığını sikeyim halaoğlu.
çarşafın arkasındakiler "bu işte bir yanlış var" demediği sürece bu ülkede hiçbir bok değişmez.
"kim ölene kadar?"
(bkz: bu kadar güzel kız nasıl porno yıldızı olur)
sizin bu boktan zihniyetiniz yüzünden memlekette endüstri gelişemedi.
sizin bu boktan zihniyetiniz yüzünden memlekette endüstri gelişemedi.
"ben bilen bilir eskiden beri başkanlık sistemini savunan biriyim."
sen kimsin olm?
sen kimsin olm?