Sık geçen başlıklar

nescafe 3ü1 arada içen tip 2

ekşi'de gör
şunun şurasında son 5 yıldır türeyen filtre kahve aristokratlarının beğenmediği tiptir.

"ayy frenç pıres olmadan içemiyorum şekerim"
" starbaks filtre kahve 5 lira bik bik"
" frenç press bok gibi! gerçek kahve espresso'dur"

bir bitin aq yeter artık. nesquik içiyorum en güzeli o.

edit: "5 yıldır türeyen" diye kast ettiğim filtre kahve değil, yukarıda örnek verdiğim tipler.