bence evliyken başkasına aşık olmak orospu çocukluğu değildir. insan tekrar aşık olabilir, bu normaldir ancak eşinden ayrılmayıp onu kandırırsan, iki kişiyi aynı anda idare etmeye çalışırsan bu orospu çocukluğudur. 13 29.07.2018 · 9. sıra hellespontos 28.07.2018 01:15
aptal aptal evlilik yapanların başına gelen sikik bir olaydır. 0 17.06.2016 · 26. sıra susuz koye hamam 00:12