Sık geçen başlıklar

tff'nin hatayspor'a haciz göndermesi 1

ekşi'de gör
yağız sabuncuoğlu'nun haberine göre tff, riva'da kamp yapan ve konaklama ücretini ödemeyen hatayspor'a haciz göndermiş.

bu haberi okuyunca aklıma dün erce kardeşler'in söyledikleri geldi. link

"geçtiğimiz günlerde volkan hoca bıraktı. bu bırakış şöyle bir bırakıştı: gerçekten biz sezon başından beri çok yalnız kaldık. sahamız olmadı, tesisimiz olmadı, paramız olmadı, hiçbir şeyimiz olmadı. görüyorum bazen, insanlar bize kızıyorlar ama ben hayatımda böyle karakterli bir oyuncu grubuyla çalışmadım. hepsiyle teker teker gurur duyuyorum çünkü gerçekten o kadar çok imkansızlık var ki... ben 30 yaşındayım, 10-11 yıldır futbol oynuyorum. bir kulübün bu kadar sahipsiz kaldığını ilk defa görüyorum. bir futbol takımı, basketbol idmanı yaparak maçlara hazırlanıyor. böyle bir şey olabilir mi? yaklaşık 5 aydır kaşar ekmek yiyoruz. kaşar ekmek yiyerek, idmanlardan sonra duş almadan evimize gidiyoruz. 1.5 saat araba kullandığımı söylemiyorum bile. çok üzülüyorum. tek isteğim ligde kalabilmek. ben para için veya başka şeyler için burada değilim, sadece hatay halkı için buradayım. mantığım her zaman gitmemi söyledi ama kalbim buna asla el vermedi. belki bu konuşmamdan sonra insanlar sahip çıkar... volkan hoca da bu yüzden gitti, yalnız kaldı. hocalık yapamadı. hocalıktan başka her şeyi yapmaya çalıştı çünkü. yeri geldi baba oldu, abi oldu. biz şu an burada bu sahaya çıkabiliyorsak volkan demirel sayesindedir. hocalığı beni ilgilendirmez ama ne zaman bir abi olarak başı dara düşse koşarak düşünmeden giderim çünkü o bize aynısını yaptı. insanlar depremi çok çabuk unuttu ama 1-1.5 yıl önce çok kayıp verdik. söylemek istediklerim bu kadar, inşallah insanlar hatayspor'a sahip çıkar."