sana ne desem bilemiyorum. fiziksel şiddetin, ağzımızdan kan getirene kadar dövmen hadi neyse de, psikolojik şiddetin bizi bitirdi. onulmaz yaralar açtın. sen kedi çobanı olursun, kardeşin de fare çobanı deyip kahkaha atman, dershaneye gidip başarısız olduğumda o verdiğin üç kuruşun hesabını hem dalga geçerek hem de kızarak sorman, sabahın altısına alarm kurup yanıma gelip tekmeleyerek uyandırıp evden kovman, kardeşimle bizi birbirimize tokatlatıp zevkle izlemen, birimiz yavaş vurduğunda hızlı vur! diye tehdit etmen, vuramadığımızda iş başına geçmen, ilk sinemaya gidişimde alay etmen, ilk spora gidişimde alay etmen, aylarca para göndermeyerek arayıp sormayarak acaba ne yapıyor diye düşünmeyerek yüz üstü bırakman ve küçücük-gencecik yaşlarımda çalışmaya mahkum etmen, ve en sonunda da "
"seni 7 yıl besledim bana 50 bin borcun var, aldığın paraları gönder orospu çocuğu" diyerek içindeki her şeyi kusman.
ve tüm bunları da henüz 21 yaşıma kadar yaşatmış olman. sen insan olamazsın, sana ne desem boş.
bir gün telefonum çalacak ve "baban öldü, ne yapalım?" diyecekler
kaldırın gömün diyeceğim
23.04.2023 · 41. sıra
kotakbaslar
22.04.2023 02:06 ~ 02:12