bu ülkenin 30 yaş üstü gençlerinin en az %50'si baba sevgisi görmemiştir. babası tarafından önü kesilmiştir.
sarılma sevgi sözcüğü duymamıştır. hadi gelin çocuklar bugün felekten bir gün çalalım eğlenelim lafı duymamıştır. başarısı övülmemiş, en küçük hatası her zaman kafasına kakılmıştır.
bu gençler her zaman başka mutlu çocukların babalarını kıskanmıştır. televizyonda istediği programı bile izleyememiştir. sinema tiyatro asla bir aile etkinliği olmamıştır.
daha çok yazarım ama bir anlamı yok. bu kadar olumsuzluğun üstüne bir de akp dönemini yaşamıştır bu gençler. çok üzüldüğüm ve içinde bulunduğum yazık edilmiş gençliktir. :(
08.12.2021 · 26. sıra
omembo
07.12.2021 00:27 ~ 00:28