tek montla bilmem kaç tane kış geçiriyoruz desek daha doğru olur.
2014’te bir mont almıştım 9 sene kullandıktan sonra geçen sene yollarımızı ayırdık. aslında sağlamdı kullansam daha kullanırdım ama artık monta ayıp olduğunu düşünmeye başladım yakasını bıraktım.
Sık geçen başlıklar
neden ben de yazar olmayayim 27
ekşi profilibeni 3.5 sene sonra sinemaya götüren film.
herhangi bir yerinde ali atay’ın olduğu bir yapımın kötü olma ihtimali yok. hiç sorgulamadan gider izlerim.
gibi’deki ciddiyetini unutturup bambaşka bir karakter olan serbest’i yaşatan feyyaz’ı ve ezelden beri bu filmin içindeymiş gibi yakışan giray’ı ayrıca övmek lazım.
filmi beğenmeyenlerin mizah anlayışı farklı demek ki ben birçok sahnede yarıla yarıla güldüm. hala bazı sahneler aklıma geliyor da bi gülme tutuyor.*
küfür konusuna çok takılan olmuş bence kıvamı yerindeydi. küfürle güldürmeye çalışmamışlar, güldürürken aralarda küfür kullanmışlar o yüzden itici bulmadım.
herhangi bir yerinde ali atay’ın olduğu bir yapımın kötü olma ihtimali yok. hiç sorgulamadan gider izlerim.
gibi’deki ciddiyetini unutturup bambaşka bir karakter olan serbest’i yaşatan feyyaz’ı ve ezelden beri bu filmin içindeymiş gibi yakışan giray’ı ayrıca övmek lazım.
filmi beğenmeyenlerin mizah anlayışı farklı demek ki ben birçok sahnede yarıla yarıla güldüm. hala bazı sahneler aklıma geliyor da bi gülme tutuyor.*
küfür konusuna çok takılan olmuş bence kıvamı yerindeydi. küfürle güldürmeye çalışmamışlar, güldürürken aralarda küfür kullanmışlar o yüzden itici bulmadım.
bugün üniversite bitirdim diyenlerin yarısından fazlasının kalacağı sınav.
hikaye doğruysa ucuz kurtulan erkektir.
verilmiş sadakası varmış.
verilmiş sadakası varmış.
(bkz: göztepe kampüsü)
gelip ekşi sözlük'te bu eylemi yapmadığını yazarak kendini öven tiptir.
hatta bazıları şuraya gittim bunları yaptım ama fotoğraf atmadım diye detay da vermiş.
e ne farkın kaldı şimdi senin fotoğraf atanlardan?*
hatta bazıları şuraya gittim bunları yaptım ama fotoğraf atmadım diye detay da vermiş.
e ne farkın kaldı şimdi senin fotoğraf atanlardan?*
- rakip takımın ligin son sıralarında olması check
- rakip takımın hiç galibiyetinin olmaması check
- rakip takımın hiç gol atamamış olması check
- aynı hafta beşiktaş ve galatasaray'ın puan kaybetmiş olması check
- fenerbahçe'nin favori gösterilmesi check
tanım: yukarıdaki şartlar altında fenerbahçe'mizin puan kaybedip bizi şaşırtmayacağı maç.
1-1 hayırlı olsun.
maç sonu editi:
evet gençler çok iyi olmayan bir oyunla rakibin de penaltı kaçırmasıyla totemimizin işe yaradığı maç diyebiliriz.
ilk yarıyı izleyip kapatmıştım başlık altındaki entry'lere bakılırsa son dakikalarda mevzular kopmuş gibi. özetten izlerim artık.
çok kavga gürültü etmeye gerek yok alt tarafı futbol. sahada milyonları götürenler dışında faydasını görenin pek olmadığı bir spor dalı neticede.
yenilsek de umrumda olmazdı böyle bir spor için sinir stres sahibi olmaya gerek yok.
- rakip takımın hiç galibiyetinin olmaması check
- rakip takımın hiç gol atamamış olması check
- aynı hafta beşiktaş ve galatasaray'ın puan kaybetmiş olması check
- fenerbahçe'nin favori gösterilmesi check
tanım: yukarıdaki şartlar altında fenerbahçe'mizin puan kaybedip bizi şaşırtmayacağı maç.
1-1 hayırlı olsun.
maç sonu editi:
evet gençler çok iyi olmayan bir oyunla rakibin de penaltı kaçırmasıyla totemimizin işe yaradığı maç diyebiliriz.
ilk yarıyı izleyip kapatmıştım başlık altındaki entry'lere bakılırsa son dakikalarda mevzular kopmuş gibi. özetten izlerim artık.
çok kavga gürültü etmeye gerek yok alt tarafı futbol. sahada milyonları götürenler dışında faydasını görenin pek olmadığı bir spor dalı neticede.
yenilsek de umrumda olmazdı böyle bir spor için sinir stres sahibi olmaya gerek yok.
troll yazara (bkz: bergamotlu tomurcuk cay) ciddi ciddi cevap verenleri gösteren başlık.
çoğu zaman şaşkınlıkla karşılanan insandır.
illa dini bir sebep mi olması lazım arkadaş? ben herhangi bir alkolün tadına hiç bakmadım çünkü kokusunu sevmiyorum.
kokusundan iğrendiğim bir şeyin tadına niye bakayım? alkol alınan ortamlarda çok bulundum ama sırf ortama uyum sağlamak için niye içeyim?
ayrıca sağlığa da zararlı. yani ortada içmek için bir sebebim olmadığı gibi içmemek için birçok sebebim var.
hiç içmedim diyince far görmüş tavşan gibi bakılmasına hiçbir zaman anlam veremedim.
illa dini bir sebep mi olması lazım arkadaş? ben herhangi bir alkolün tadına hiç bakmadım çünkü kokusunu sevmiyorum.
kokusundan iğrendiğim bir şeyin tadına niye bakayım? alkol alınan ortamlarda çok bulundum ama sırf ortama uyum sağlamak için niye içeyim?
ayrıca sağlığa da zararlı. yani ortada içmek için bir sebebim olmadığı gibi içmemek için birçok sebebim var.
hiç içmedim diyince far görmüş tavşan gibi bakılmasına hiçbir zaman anlam veremedim.
“ara verelim ben düşüneyim dedi…”
sen nasıl olsa beni beklersin birkaç alternatifle takılayım da sonra dönerim anlamına da gelen repliklere sahip eylem.
sen nasıl olsa beni beklersin birkaç alternatifle takılayım da sonra dönerim anlamına da gelen repliklere sahip eylem.
akşam eve gidince çoluğunun çocuğunun yüzüne nasıl baktıklarını merak ettiğim insanların yaptığı haberdir.
bir mesajı silince kabak gibi “mesajı sildiniz” yazısı çıkmasın.
ne anladım ben mesajı sildiğimden?
ne anladım ben mesajı sildiğimden?
ülkenin asıl gündeminin ekonomi olması gerektiği gerçeği değişmemiş olur.
90+3’te bile 7-2 önde olan takımın futbolcusunun 40-50 metre depar atarak 8. golün peşinde koştuğu maç.
premier lige hakaret olmaması için bizim ligle kıyaslamaktan imtina ederim.
premier lige hakaret olmaması için bizim ligle kıyaslamaktan imtina ederim.
ilginç bir takım.
normalde bu işin raconu nedir? ilk yarı 3 tane salladıysan 2. yarı 1-2 tane daha atar bırakırsın.
bunlar ne yapıyor? ilk yarıda attıklarından daha fazlasını 2. yarıda atıyorlar.
el insaf be kardeşim...
normalde bu işin raconu nedir? ilk yarı 3 tane salladıysan 2. yarı 1-2 tane daha atar bırakırsın.
bunlar ne yapıyor? ilk yarıda attıklarından daha fazlasını 2. yarıda atıyorlar.
el insaf be kardeşim...