instagrama fotoğraf atmazlar ama her buldukları fırsatta çok gezdiklerini ve buna rağmen hiç fotoğraf atmadıklarını belirtirler.
Sık geçen başlıklar
çok gezdiği halde instagram'a fotoğraf atmayan tip 6
ekşi'de göristediğiniz kadar yadsiyin instagram vb oluşumlar kullanıcılarının az veya çok gösteriş ve/veya yalnızlıklarını bir nebze olsun bertaraf etme araçlarıdır. bunda böyle kizacak, tepki gösterecek bir durum da söz konusu değil aslında keza günümüz dünyası hemen herkesin kendini bir şekilde yalnız hissettiği bir platform haline geldi. bu kadar yalniz ve mutsuz olup, bu denli cok mutluyum imaji yaratma çabalarının gercek nedeni de bu aslinda insanlarin. mutluluğa susamalari ancak kaynağı yanlış yerde aramaları.
gelip ekşi sözlük'te bu eylemi yapmadığını yazarak kendini öven tiptir.
hatta bazıları şuraya gittim bunları yaptım ama fotoğraf atmadım diye detay da vermiş.
e ne farkın kaldı şimdi senin fotoğraf atanlardan?*
hatta bazıları şuraya gittim bunları yaptım ama fotoğraf atmadım diye detay da vermiş.
e ne farkın kaldı şimdi senin fotoğraf atanlardan?*
en doğrusunu yapan tiptir. gidilen her yeri, dinlenen her müzisyeni, yenen her yemeği paylaşınca ne oluyor? ilgi budalası gibi bir şey olunuyor.
ne gittiğim yerden fotoğraf atarım ne dinlediğim konserden ne de yediğim yemeği atarım. her haltı paylaşana da asla saygı duymam.
ne gittiğim yerden fotoğraf atarım ne dinlediğim konserden ne de yediğim yemeği atarım. her haltı paylaşana da asla saygı duymam.
bırak instagrama atmayanını,gezdiği yerleri çekmeyen insanlar bile var. anın tadını çıkaran insandır.
birazdan instagram kullanmıyorum,ego tatmininden başka bir şey değil diyip burada gezdiği yerleri anlatacak tipler gelecek.