Sık geçen başlıklar

ilk buluşmada avm yemek katına davet eden erkek 3

ekşi'de gör
içerdiği risk bakımından gereksiz bir yatırım gibi göründü gözüme. belediye aşevleri bunun için var. etkileşime göre sonradan yatırım bütçesi artırılabilir.
burada ablaya neden bu kadar yüklenildiğini anlayamadığım olay. bunun parayla pulla ne ilgisi var amk. iş arkadaşlarından birisi ile toplantıdan çıkıp ayaküstü yemek yemeye gitmiyorsun, görücü olarak biri ile tanışmaya, belki de hayatını birleştirecek kararlar almaya gidiyorsun. her gün üç kişiyle bu şekilde görüşmeye gitmiyorsun sonuçta, daha sakin, daha nezih bir yere gidip karşındakini daha rahat tanıma fırsatı yakalayabilirsin. arby's'de ikili ekonomik menü mü alacaksın ilk buluşmada amk, bıktık fakir edebiyatınızdan ya. burada eleştirenlerin %97,9'u bir kızla buluşma fırsatı yakalasa lacivert'e götürmeye razı değilse ben de birşey bilmiyorum:)