sürekli bir bağırış çağırış var filmde. hep bir ağızdan konuşuluyor. kimin ne dediği belli değil. dersi boş olan 7. sınıf veya köfteci yusuf şubesi gibi. başım şişti benim.
Sık geçen başlıklar
ölümlü dünya 2 7
ekşi'de görşu ses işini bi oldurun/halledin artık ya. normal konuşmalar bile fısıltı gibi. sesi sonuna kadar açıp ancak anlayabiliyoruz konuşmayı, zart diye müzik giriyor bangır bangır. bi ayarınız yok mu olm sizin? hiç mi açıp yaptığımız işi dinlemiyorsunuz?
filmden bi replik ile sitem edeyim: sizin ben yapacağınız işi sikeyim.
filmden bi replik ile sitem edeyim: sizin ben yapacağınız işi sikeyim.
yapımcıya küçük bir tavsiye;
ses işini kime verdiyseniz önce dövün sonra kovun. çünkü önce kovarsanız dövemezsiniz.
ses işini kime verdiyseniz önce dövün sonra kovun. çünkü önce kovarsanız dövemezsiniz.
sonunda beklenen dündar dinç şarkısı resmi olarak geldi. başkan dündar dinç geliyor!
beni 3.5 sene sonra sinemaya götüren film.
herhangi bir yerinde ali atay’ın olduğu bir yapımın kötü olma ihtimali yok. hiç sorgulamadan gider izlerim.
gibi’deki ciddiyetini unutturup bambaşka bir karakter olan serbest’i yaşatan feyyaz’ı ve ezelden beri bu filmin içindeymiş gibi yakışan giray’ı ayrıca övmek lazım.
filmi beğenmeyenlerin mizah anlayışı farklı demek ki ben birçok sahnede yarıla yarıla güldüm. hala bazı sahneler aklıma geliyor da bi gülme tutuyor.*
küfür konusuna çok takılan olmuş bence kıvamı yerindeydi. küfürle güldürmeye çalışmamışlar, güldürürken aralarda küfür kullanmışlar o yüzden itici bulmadım.
herhangi bir yerinde ali atay’ın olduğu bir yapımın kötü olma ihtimali yok. hiç sorgulamadan gider izlerim.
gibi’deki ciddiyetini unutturup bambaşka bir karakter olan serbest’i yaşatan feyyaz’ı ve ezelden beri bu filmin içindeymiş gibi yakışan giray’ı ayrıca övmek lazım.
filmi beğenmeyenlerin mizah anlayışı farklı demek ki ben birçok sahnede yarıla yarıla güldüm. hala bazı sahneler aklıma geliyor da bi gülme tutuyor.*
küfür konusuna çok takılan olmuş bence kıvamı yerindeydi. küfürle güldürmeye çalışmamışlar, güldürürken aralarda küfür kullanmışlar o yüzden itici bulmadım.
bu tarz filmlere "yahu buna nasıl gülüyorsunuz" , "zeka turnusolu" tarzı entryler yazanlara gercekten hayranım. ya beğenmemiş olabilirsin, gülmemiş olabilirsin bunu da burada belirtmek istemişsin ki en doğal hakkındır. ama ben gülmedim ya da ben beğenmedim yazmak neden yetmiyor size mesela. standart bir komedi filmi üzerinden zeka tespiti yapacak bu kibirin kaynağı nedir ben çok merak ediyorum. en sinefil, en ulvi zevklere sahip olanlar sizlersiniz. biz gülenler ise sizin sırtınızdaki bir kamburuz affedin be bizi. çıkamadık sizin seviyelere.
ilk filmi 764 defa izlemiş, ilk filmin manyağı, delisi, cumhurbaşkanı başbakanı genelkurmay başkanı birisiyim. ikinci filmi galadan önce kaçak vcd'den 48 defa izledim. hebele hübele…
bu ne aq? bunlar ne biçim entryler?
bu ne aq? bunlar ne biçim entryler?