Sık geçen başlıklar

erkeklerin tek montla kışı geçirmesi 5

ekşi'de gör
geçtiğimiz kış mı yoksa tek montla geçirilen ondan önceki 10 kış dahil mi?
olum bu kadınlar manyak lan. 9 senedir jack jones montum var, seneye de idare eder.
bu kadınlar olmasa kapitalizm çöker :)
tek montla bilmem kaç tane kış geçiriyoruz desek daha doğru olur.

2014’te bir mont almıştım 9 sene kullandıktan sonra geçen sene yollarımızı ayırdık. aslında sağlamdı kullansam daha kullanırdım ama artık monta ayıp olduğunu düşünmeye başladım yakasını bıraktım.
erkeklerin tek montla 8 kışı geçirmesi başlığı varsa oraya gideyim; zira 2016 aralığında abime iş yerinden verilen giyim çekiyle aldığım mont ile sekizinci kışımı tamamladım.
erkek adamın 1 montu 2 tane de pantolonu olduğu için gayet normal olan durumdur.