3000 küsür tane entry var, 2500 küsür tanesi idealist ve omurgalı insan temalı entry girmiş.
işe giriyorsun, 3000 küsür tane insan var, 2500 küsür tanesi patron götü yalıyor.
iş dünyası bu işte beyler.
Sık geçen başlıklar
gelecegi olmayan adam 18
ekşi profiliek otobüs seferi koymayan belediyeyi suçlayacağınıza, 12 saat çalışıp pestili çıkmış insanlar yer vermiyor diye çemkiriyorsunuz.
welcome to ortadoğu.
welcome to ortadoğu.
tek kişilik oda, buzdolabı, tv
hapishanede bile çoğu öğrencinin sahip olmadığı imkanlara sahip. hayat ne garip.
hapishanede bile çoğu öğrencinin sahip olmadığı imkanlara sahip. hayat ne garip.
üniversiteden iki tanıdığım var. memleketleri iç anadolu. ikisi de hardcore ateist. yalnız aileleri bunlara kapalı kız bulmuş, bizim tipsizler de nasıl bir açlık içindeler ise kabul etmişler kızları. şu an 2-3 yıllık evliler. ikisi de hala inançsız. balayını tesettür otelinde yaptılar, kayınpeder yanlarındayken cuma namazlarını kaçırmıyorlar *. dünya ne garip bir yer. sanki dünya üzerindeki tüm dini inançlar hanımcılık akımının üzerinden yürüyormuş gibi düşünüyorum şu an.
tövbe etmiş müslüman imajı vermiş.
bu millet yer mi lan bunları? düşünüyorum evet yer.
bu millet yer mi lan bunları? düşünüyorum evet yer.
3. satırın 3. sütununda tosun paşa'nın sembolü var. çok kişinin kellesi gidecek, kahireden tosun paşa geliyor.
88'lileri kapsamayıp 89-90-91-92 şeklinde olması gereken askerlik türü. ne cenabet bi kuşakmışsınız siz ya? bizi de yaktınız.
2 sene daha bekleyip 4.5 d'ye geçeceksek desteklediğim kampanya.
hayatımda gördüğüm en kötü kutu açılışı videosu. biraz iphonedo veya everythingapplepro'dan ders almalılar. çok amatörce.
aarkadajlar iphone var bizde aha aha aha xdxdxd hemi de buruşuk tişörtün üstünde inceliycez aha aha aha çok komiğiz.
artı olarak madem dünyada ilksiniz, ingilizce altyazılı olarak tüm dünyaya servis etmeniz gerekirdi. ayrıca video 10 saat önce yayınlandı hala ikinci bir ciddi inceleme videosu gelmedi. para var vizyon yok. tıpkı milyar dolar basıp residans yapan araplar gibi. o telefon elinde olsa 72 saat uyumadan inceleme hazırlayabilecek youtuberler var piyasada.
aarkadajlar iphone var bizde aha aha aha xdxdxd hemi de buruşuk tişörtün üstünde inceliycez aha aha aha çok komiğiz.
artı olarak madem dünyada ilksiniz, ingilizce altyazılı olarak tüm dünyaya servis etmeniz gerekirdi. ayrıca video 10 saat önce yayınlandı hala ikinci bir ciddi inceleme videosu gelmedi. para var vizyon yok. tıpkı milyar dolar basıp residans yapan araplar gibi. o telefon elinde olsa 72 saat uyumadan inceleme hazırlayabilecek youtuberler var piyasada.
eğer zorlama yoluna gidilirse büyük bir kullanıcı kitlesi kaybedecektir.
düşünsene instagram fenomeni kızımız fotoğraf yüklüyor, dayı alta büyük harflerle yorum yapıyor, rehbere kayıtlı personel müdürü stalklıyor. ben düşünemedim.
düşünsene instagram fenomeni kızımız fotoğraf yüklüyor, dayı alta büyük harflerle yorum yapıyor, rehbere kayıtlı personel müdürü stalklıyor. ben düşünemedim.
ilkokul 1-2-3'e denk gelen karanlık dönemdir. o zamanlardan aklımda pek bir şey kalmamış fakat aklımdan çıkmayan sadece bir olay var o da iğrenç ötesi.
kışın ortasında soğuk olduğu için camları açamıyoruz, sınıf mevcudu da 60-70 arasıydı galiba. birisi salmış sınıf nasıl leş gibi kokuyor ama bildiğiniz gibi değil. öğretmen bağırdı çağırdı en son dedi herkes birbirinin poposunu koklayacak kim yaptıysa bilelim dedi. arka sıralardan bir çocuk ispiyonladı hemen hocam memet yaptı aha burda diye. memetin yüzü kıpkırmızı,3 kişilik sıranın ortasında masanın altına saklanmıştı, bir anda sıranın altından çıktı ve hem ağlayarak hem koşarak sınıftan ayrıldı. koşarken de paçalarındaki parçalar koridorlara dökülüyordu. koku ve pislik yüzünden o gün 2 saat erken paydos ettik. başka da bir şey hatırlamıyorum zaten o dönemle ilgili.
kışın ortasında soğuk olduğu için camları açamıyoruz, sınıf mevcudu da 60-70 arasıydı galiba. birisi salmış sınıf nasıl leş gibi kokuyor ama bildiğiniz gibi değil. öğretmen bağırdı çağırdı en son dedi herkes birbirinin poposunu koklayacak kim yaptıysa bilelim dedi. arka sıralardan bir çocuk ispiyonladı hemen hocam memet yaptı aha burda diye. memetin yüzü kıpkırmızı,3 kişilik sıranın ortasında masanın altına saklanmıştı, bir anda sıranın altından çıktı ve hem ağlayarak hem koşarak sınıftan ayrıldı. koşarken de paçalarındaki parçalar koridorlara dökülüyordu. koku ve pislik yüzünden o gün 2 saat erken paydos ettik. başka da bir şey hatırlamıyorum zaten o dönemle ilgili.
nijerya ülkesinde 6,6 milyon çocuğun 5 yaşına varmadan ölmesi, ve bu ölen çocukların 1,3 milyonunun açlık değil de aids nedeniyle ölmesi kader-i mutlak mı yoksa kader-i muallak mı inananlar onu da bir söyleyiversin.
gelecek sene aynı şekilde yine bu ölümlerin devam edeceğini ben bile görebiliyorsam bunu yaratıcı da görebilir. görebildiği halde gidişine bıraktıysa bu kader değildir, eğer bilinçli bir şekilde kader başlangıcını bu şekilde dizayn ettiyse de göreceli olarak kötüdür.
gelecek sene aynı şekilde yine bu ölümlerin devam edeceğini ben bile görebiliyorsam bunu yaratıcı da görebilir. görebildiği halde gidişine bıraktıysa bu kader değildir, eğer bilinçli bir şekilde kader başlangıcını bu şekilde dizayn ettiyse de göreceli olarak kötüdür.
8-9 yaşlarımda fenerbahçe forması almıştım, o sene de galatasaray uefa şampiyonu oldu anasını satayım. gelene geçene 5 tıkıladığı zamanlar. bütün sınıf bir anda galatasaraylı oldu ve bana alaycı bir şekilde bakmaya başladı. baskılara dayanamadım o sene ben de galatasaraylı oldum, yalnız bir problem vardı. param olmadığı için galatasaray forması alamıyordum. ne yapayım ne edeyim derken aklıma bir fikir geldi, proton 4x4 reklamını söktüm, arkadaki ismi de söktüm, baskı dükkanına gidip veron yazdırdım arkasına, boca juniors da sarı lacivertti nasıl olsa.
fakirlik+çocuk aklı neler yaptırıyor insana *
fakirlik+çocuk aklı neler yaptırıyor insana *
(bkz: zaman çarkı)
üniversiteye ilk başladığımda oda arkadaşım elime tutuşturdu al oku çok güzel diye, 800 sayfalık kitabı nasıl bitireceğimi düşünürken kapakta 1. cilt yazdığını gördüm. 14 cilt ve 10 bin sayfadan oluşan bir kitapmış meğer. son cildin son 5 sayfasını okudum ve bu kitaptan bir daha kimseye bahsetmedim.
üniversiteye ilk başladığımda oda arkadaşım elime tutuşturdu al oku çok güzel diye, 800 sayfalık kitabı nasıl bitireceğimi düşünürken kapakta 1. cilt yazdığını gördüm. 14 cilt ve 10 bin sayfadan oluşan bir kitapmış meğer. son cildin son 5 sayfasını okudum ve bu kitaptan bir daha kimseye bahsetmedim.
her iki konuya da tam hakim olamayan mekatronikçilerin gözü yaşlı izlediği versus.
oldu olacak mekatıphukuktronik okuyun amk.
oldu olacak mekatıphukuktronik okuyun amk.
yaklaşık 4 saattir spotify ile müzik dinliyorum, güncellemeleri yapıyorum. bir baktım wifi kapalı. hayır ağlamıyorum gözüme 3 gb kaçtı.
aynı anda 4 kadın hayali kuran dincilere dert olmuştur.
(bkz: ateistin vergisinin diyanete gitmesindeki saçmalık)
edit : diyanet vergisi nedir diye soruldu, havuzda toplanan paranın diyanete aktarılan kısmıdır. bu havuza giren paranın içinde şans oyunları, alkol ve tütün vergileri de dahildir. karakter kısıtlaması nedeniyle öyle yazıldı.
edit : diyanet vergisi nedir diye soruldu, havuzda toplanan paranın diyanete aktarılan kısmıdır. bu havuza giren paranın içinde şans oyunları, alkol ve tütün vergileri de dahildir. karakter kısıtlaması nedeniyle öyle yazıldı.