Sık geçen başlıklar

iphone x'e 5 bin dolar verip türkiye'ye getirmek 2

ekşi'de gör
macrumors sitesinde gerçeğin açığa çıkması ile 19.000 lira verilip getirilmeyen telefondur. apple’ın seçtiği birkaç yayından olduğu görülen sdn’in, telefonu satın almış gibi yapması en hafif tabiri ile gazeteciliğe yakışmamıştır. gerçeği söylemiş olmaları içeriğin değerini düşürmezdi ama belki izlenme sayısını azcık düşürebilirdi. fakat o azcık reyting uğruna aldatıcı başlık atmakta sakınca görmemişler. normal şartlar altında türkiye’deki ilk yayını yaparak temiz bir iş ile alkış alacaklarına, daha fazla reyting uğruna ellerindeki tertemiz işi kirletmeyi tercih eden bir yayın sdn.
hayatımda gördüğüm en kötü kutu açılışı videosu. biraz iphonedo veya everythingapplepro'dan ders almalılar. çok amatörce.

aarkadajlar iphone var bizde aha aha aha xdxdxd hemi de buruşuk tişörtün üstünde inceliycez aha aha aha çok komiğiz.

artı olarak madem dünyada ilksiniz, ingilizce altyazılı olarak tüm dünyaya servis etmeniz gerekirdi. ayrıca video 10 saat önce yayınlandı hala ikinci bir ciddi inceleme videosu gelmedi. para var vizyon yok. tıpkı milyar dolar basıp residans yapan araplar gibi. o telefon elinde olsa 72 saat uyumadan inceleme hazırlayabilecek youtuberler var piyasada.