ilkokul 1-2-3'e denk gelen karanlık dönemdir. o zamanlardan aklımda pek bir şey kalmamış fakat aklımdan çıkmayan sadece bir olay var o da iğrenç ötesi.
kışın ortasında soğuk olduğu için camları açamıyoruz, sınıf mevcudu da 60-70 arasıydı galiba. birisi salmış sınıf nasıl leş gibi kokuyor ama bildiğiniz gibi değil. öğretmen bağırdı çağırdı en son dedi herkes birbirinin poposunu koklayacak kim yaptıysa bilelim dedi. arka sıralardan bir çocuk ispiyonladı hemen hocam memet yaptı aha burda diye. memetin yüzü kıpkırmızı,3 kişilik sıranın ortasında masanın altına saklanmıştı, bir anda sıranın altından çıktı ve hem ağlayarak hem koşarak sınıftan ayrıldı. koşarken de paçalarındaki parçalar koridorlara dökülüyordu. koku ve pislik yüzünden o gün 2 saat erken paydos ettik. başka da bir şey hatırlamıyorum zaten o dönemle ilgili.
06.09.2017 · 36. sıra
gelecegi olmayan adam
05.09.2017 00:17 ~ 00:18