aynı mantıkla geçen senenin şampiyonu da beşiktaş'tır. 10 kişi ile 4 tane attı la adamlar. fenerbahçe taraftarının idrak edemediği şey şu ki şampiyonluk, 3 puandan daha önemlidir.
Sık geçen başlıklar
degisimindengesi 26
ekşi profilisivasspor
rizespor
hatayspor
kasımpaşa
bu takımlar dahil edilecekse lige ben de destekliyorum.
rizespor
hatayspor
kasımpaşa
bu takımlar dahil edilecekse lige ben de destekliyorum.
inşaat maliyetleri yüzde 100 arttı nasıl düşüyor vs. vs. hadi onu geçtim 10 senelik daire zamanında 50 bin euro iken bugün 150 bin euro ise bunun maliyet ile ne gibi bir açıklaması var? bağcılar'da mahalle içinde eski ara kat daire fiyatına norveç'te müstakil ev alınıyor. hala daha gelip inşaat maliyetleri demeyin komik kaçıyor.
yüzde 52'nin çoğu birçok sektörde zaten parayı vurdu. vuramayan ancak oy verenler de köydeki azınlık bir kesim. onların da teknolojiden haberleri yok.
eskidendi o garibanlar oy veriyor, asgari ücretli oy veriyor muhabbeti. artık zenginler veriyor akp'ye. *
eskidendi o garibanlar oy veriyor, asgari ücretli oy veriyor muhabbeti. artık zenginler veriyor akp'ye. *
bence kötü bir seçenek değil. düşününce bağırmak pekala rahatlatabilir insanı. da burdaki tiplerin amacının terapiden ziyade seks ortamına hazırlık gibi geliyor nedense. belki düşer mantığı.
sıcağı, yerlisi, yersizi, varoş turisti.
eskiden böyle değildi. en azından turisti böyle değildi. avrupalı, iskandinav kaliteli insanlar gelirdi. şimdi gelene bakıyorsun; fakir ve eğitimsiz avrupalı, gurbetçi, görgüsüz arabı iranlısı. hey gidi.
şu şehir italya'da veya yunanistan'da olsa göz bebekleri gibi bakarlar. maalesef bizimkini çöplüğe çevirdiler.
eskiden böyle değildi. en azından turisti böyle değildi. avrupalı, iskandinav kaliteli insanlar gelirdi. şimdi gelene bakıyorsun; fakir ve eğitimsiz avrupalı, gurbetçi, görgüsüz arabı iranlısı. hey gidi.
şu şehir italya'da veya yunanistan'da olsa göz bebekleri gibi bakarlar. maalesef bizimkini çöplüğe çevirdiler.
chiliz bey diyeceksiniz.
yalnız bu kripto paraların değerlerini yazarken lütfen dolar olarak yazın. 3 tl nedir abi? tl değer kazanınca da düştü mü chz diyeceksiniz? ayıp ediyorsunuz..
yalnız bu kripto paraların değerlerini yazarken lütfen dolar olarak yazın. 3 tl nedir abi? tl değer kazanınca da düştü mü chz diyeceksiniz? ayıp ediyorsunuz..
olaydaki en masum kişinin cin olmasına karşın tüm suçu cin'e atıyorlar. siz işi pişirin suçu cin'e atın.
kimse de demiyor selin ciğerci diye birisinin canlı yayını 16k kişi neden izler diye.
bunu belirten ya ergendir ya da embesildir. alıyorsan alıyorsundur bunun ramazanı muharremi mi var? denk gelirse alırım ama gelip de burada embesil gibi takılmam.
ilerisi değil fakiri abazandır, zengini çapkındır.
kendisini bimde kasa sırasında beklediğim eski rapçidir. bilen bilir kendisi çapada ikamet etmektedir. önümde baktım iri yarı bir adam. aldığı ürünler geçtikten sonra kasiyere avucundaki bozuklukları uzatıp, “burdan al kanka” demesinden tanıdım. o kanka deyişini unutabilir mi insan?
(bkz: sana puanım 9 kanka)
(bkz: sana puanım 9 kanka)
halay da çeksinler bayrak da açsınlar marş da çalsınlar, hepsi müstehak size. vatandaş tepki gösteriyormuş da rahatsız oluyormuş da. he yavrum he görüyoruz biz tepkinizi seçimlerde. bakmadım ama biri illa ki yazar sultangazinin oy oranlarını.
siz nerede yaşıyorsunuz ben anlamıyorum ki. istanbulda yaşıyorum, otobüs metro metrobüs tramvay minibüs allah ne verdiyse kullanıyorum ve neredeyse hiç denk gelmedim yaşlı birine veya hamile bir kadına yer verilmeyip umursanmadığını. yeni nesil mesil demeyin gayet de anlayışlı davranıyor çoğu insan.
batının ahlaksızlığını aldığımız falan yok, bildiğin ortadoğu ahlaksızlığına sahip ülke. keşke ahlaksız denilen batıyı örnek alsaydık.
not: abla da püfür püfür.
not: abla da püfür püfür.
polis hatalı, vali hatalı, şoför hatalı bence ülke komple hatalı. bu nedir arkadaş resmen fıkra gibi bir şey.
neyse umarım sağlık durumu iyidir polis arkadaşın.
neyse umarım sağlık durumu iyidir polis arkadaşın.
istisnalar hariç poğaça yemeyen birisinin tek seferde 5 tane poğaça gömmesi, midesinin yanmasına müstehaktır. nasıl kaldırdı miden diyeceğim de zaten kaldıramamış.
bağlanılan, az seven kişinin ilişkiyi devam ettirmesinden geçer. ilişkiyi başlatan da bitiren de bu kişidir aynı zamanda. diğeri sadece uyar.
nedense bugün ilk kez benim de dikkatimi çeken reyondu. fiyatları ayrı ayrı ne kadarı üretim vergi nakliye cartı curtu diye ayrı ayrı yazmışlar.
yalnız aklımın almadığı yegane şey şu ithal muz fiyatları. etiketi 10 lira yapıştırmışlar. vergi 1 lira gibiydi, birkaç kalemle beraber düşünce giriş fiyatı 7-8 lira yazıyordu.
yav bu ithal muz ta baltık ülkelerinde 60-70 cent lan 1 euro bile değil. nasıl oluyor da onlarda o fiyatken bize girdisi 2 euroya yakın oluyor aklım ermiyor. sorayım litvanyaya hangi ülkeden alıyorlarsa gelip yetkili abilere söyleyeyim de çözelim bu işi.
yalnız aklımın almadığı yegane şey şu ithal muz fiyatları. etiketi 10 lira yapıştırmışlar. vergi 1 lira gibiydi, birkaç kalemle beraber düşünce giriş fiyatı 7-8 lira yazıyordu.
yav bu ithal muz ta baltık ülkelerinde 60-70 cent lan 1 euro bile değil. nasıl oluyor da onlarda o fiyatken bize girdisi 2 euroya yakın oluyor aklım ermiyor. sorayım litvanyaya hangi ülkeden alıyorlarsa gelip yetkili abilere söyleyeyim de çözelim bu işi.
bu amına koduğumun çomarları biliyorlar ki kendilerine hiçbir sikim olmayacaktır. ne ehliyetlerine el konulacaktır ne de caydırıcı bir ceza verilecektir. o yüzden cesaret alıp çomarlıklarını sergileyebiliyorlar.
ceza almayacaklarını bildiğimiz için tek temennim, yine bir gün çomarlıklarını sergilerlerken birinin çıkarıp bunları vurması ya da benzer bir sebepten trafikte acil durumdayken geberip gitmeleridir.
ceza almayacaklarını bildiğimiz için tek temennim, yine bir gün çomarlıklarını sergilerlerken birinin çıkarıp bunları vurması ya da benzer bir sebepten trafikte acil durumdayken geberip gitmeleridir.