bu amına koduğumun çomarları biliyorlar ki kendilerine hiçbir sikim olmayacaktır. ne ehliyetlerine el konulacaktır ne de caydırıcı bir ceza verilecektir. o yüzden cesaret alıp çomarlıklarını sergileyebiliyorlar.
ceza almayacaklarını bildiğimiz için tek temennim, yine bir gün çomarlıklarını sergilerlerken birinin çıkarıp bunları vurması ya da benzer bir sebepten trafikte acil durumdayken geberip gitmeleridir.
10.10.2017 · 13. sıra
degisimindengesi
09.10.2017 00:28 ~ 00:31