Sık geçen başlıklar

antalya'nın en büyük sorunu 1

ekşi'de gör
sıcağı, yerlisi, yersizi, varoş turisti.

eskiden böyle değildi. en azından turisti böyle değildi. avrupalı, iskandinav kaliteli insanlar gelirdi. şimdi gelene bakıyorsun; fakir ve eğitimsiz avrupalı, gurbetçi, görgüsüz arabı iranlısı. hey gidi.

şu şehir italya'da veya yunanistan'da olsa göz bebekleri gibi bakarlar. maalesef bizimkini çöplüğe çevirdiler.