sıcağı, yerlisi, yersizi, varoş turisti.
eskiden böyle değildi. en azından turisti böyle değildi. avrupalı, iskandinav kaliteli insanlar gelirdi. şimdi gelene bakıyorsun; fakir ve eğitimsiz avrupalı, gurbetçi, görgüsüz arabı iranlısı. hey gidi.
şu şehir italya'da veya yunanistan'da olsa göz bebekleri gibi bakarlar. maalesef bizimkini çöplüğe çevirdiler.
26.09.2023 · 18. sıra
degisimindengesi
25.09.2023 09:08 ~ 09:10